U Car Free City Day hè celebratu in Izmir

U Car Free City Day hè celebratu in Izmir
U Car Free City Day hè celebratu in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Il a assisté à l'inauguration de l'installation de l'empreinte de carbone à Kordon le 22 septembre, jour de la ville sans voiture. Soyer hà dettu: "U nostru scopu hè di riduce l'emissioni di carbonu è di sensibilizà nantu à sta questione in a nostra cità assicurendu chì ci sò solu pedestrians, ciclisti è veiculi di trasportu publicu in e strade invece di i veiculi di mutore in u" Ghjornu di a cità senza vittura ".

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà urganizatu una seria di avvenimenti in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, hà chjusu Kordon à u trafficu u 22 di settembre, u ghjornu di a cità senza vittura è l'abbandunò à i pedoni. İlk Kordon, induve diversi avvenimenti sò stati tenuti in tuttu u ghjornu, da spettaculi di DJ à spettaculi di juggler, hà ancu ospitatu l'apertura di l'Installazione di l'Impronta di Carbone. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà marchjatu à a Piazza Gündoğdu via Kıbrıs Şehitleri Street, accumpagnatu da a Banda Municipale Metropolitana di Izmir è u corteghju. Tunç Soyerhà assistitu à l'apertura di l'Installazione di l'Impronta di Carbone in l'antica zona di carri in Kordon. Soyer, chì hà postu u mattone cù "Zero Emission Mobility for Everyone" scrittu annantu à a stallazione cù u slogan "Let's Leave Green Traces, Not Black", hà dettu: "Com'è parte di u prugramma avemu creatu cù u slogan "Let Carbon Emission". Be Zero, Let Izmir Take a Deep Breath ", oghje chjudemu Kordon à u trafficu è lasciamu à i pedoni. "U nostru scopu hè di riduce l'emissioni di carbonu è di sensibilizà annantu à questa questione in a nostra cità assicurendu chì ci sò solu pedoni, ciclisti è veiculi di trasportu publicu in e strade invece di veiculi à mutore in u" Ghjornu di a cità senza vittura ", disse.

"Vulemu aumentà a mobilità urbana"

Enfatizendu chì u sistema di bicicletta spartutu di Izmir BİSİM hà furnitu un serviziu gratuitu per dui ghjorni in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, Soyer hà dettu: "Stamu realizatu studii cumpleti è attività di sensibilizazione per aumentà a mobilità urbana in a nostra cità, incuragisce u trasportu di pedoni è di bicicletta, è riduce l'usu di veiculi privati ​​quant'è pussibule popularisendu u trasportu publicu. ", disse.

Itinerari di Izmiras

Enfatizendu chì Izmiras Routes, chì culligaranu tutte e zone turistiche di Izmir cù camini di bicicletta è di caminari cù arrangiamenti di infrastruttura è superstruttura, corridori verdi è applicazioni di turismu digitale, hè una parte impurtante di u travagliu nantu à questu sughjettu, Soyer hà dettu chì a cultura, a storia di Izmir, gastronomia, rurale Ellu disse chì culliganu destinazioni natura. Dichjarà chì anu identificatu quattru corridori verdi chì cunnettaranu u centru di a cità di Izmir à e zone naturali senza interruzzione, Soyer hà dettu: "In questu cuntestu, a Ruta di u Nordu trà Bostanlı è Yamanlar; Strada Meridionale di Kültürpark, Meles è Resources Village; Yeşilova - Strada orientale di Smirne è Valle d'Omero; Karşıyaka - Avemu determinatu a strada di u Delta di Gediz cum'è a Strada Occidentale. Cù u prughjettu di a Strada Efeler solu, una strada di caminata di 500 chilometri serà implementata nantu à a Strada Orientale. In u quadru di u nostru Pianu Maestru di Trasportu di Izmir è u Pianu d'Azzione per i Biciclette è Pedestri di Izmir; Riducemu l'usu di l'automobile cù soluzioni di trasportu amichevuli di l'ambiente è stabiliscemu un sistema di trasportu focu annantu à l'usu di pedoni è di bicicletta è di u trasportu publicu. "Eseguimu tutti i nostri investimenti di trasportu in linea cù questi scopi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*