Atelier d'accessibilità di i servizii di trasportu di passageri

L'attellu di l'accessibilità di i servizii di trasportu di passageri hè statu tenutu
L'attellu di l'accessibilità di i servizii di trasportu di passageri hè statu tenutu

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà assistitu à a riunione di chiusura di u "Workshop on Accessibility of Passenger Transport Services in Turkey" tenuta in Ankara.

In u so discorsu quì, u Ministru Turhan hà dettu chì u Prughjettu di l'accessibilità di i servizii di trasportu di u passageru in Turchia hà aspetti chì cuncernanu tutti. Dichjarà chì una strada di strada hè stata preparata, strategie sò state create è piani d'azzione sò stati determinati in u scopu di u prugettu, Turhan hà dettu: "Sparteremu questi cù tutti i partiti pertinenti, è eventualmente avemu da piglià l'azzioni". disse.

Attendendu l'attenzione à i sforzi di u presidente Erdoğan in quantu à u prugettu, Turhan hà dettu: "Per a prima volta in Turchia, un centru di coordinazione per i disabili in una municipalità hè statu stabilitu in 1994, l'annu chì u nostru presidente hà pigliatu u postu di sindaco". disse.

Indittendu chì ognunu hà u dirittu di prufittà di l'opportunità di trasportu, Turhan hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza per fà sta determinazione; hè ancu necessariu di cumpiendu i requisiti è sensibilizà a sucità annantu à questu prublema. Per questu scopu, avemu sviluppatu stu prughjettu è hà pigliatu l'azzione ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Turhan hà ricurdatu chì anu urganizatu "Taking Action Workshops" in diverse cità per annunzià ciò chì anu fattu in tuttu u prugettu è sensibilizà in tuttu u paese, è hà dettu: "Avemu vistu chì e difficultà affruntate da i nostri citadini cù mobilità limitata durante u viaghju ponu esse risolta creendu una cuscenza cumuna è agisce inseme ". disse.

"Pudemu tutti quelli chì anu curagiu, ch'elli sò disabili o micca, cum'è u scopu di i prughjetti".

Dichjarà chì anu custruitu ponti, autostrade, tunnel, aeroporti, ferrovie, porti è metro cù a cuscenza di i cori vincitori, Turhan hà dettu ch'elli mettenu tutti quelli chì anu u core, ch'elli sò disabili o micca, cum'è u scopu di i so prughjetti.

Ricordendu chì più di dui anni sò passati da l'iniziu di u prugettu, Turhan hà dettu: "Durante stu periodu, avemu pigliatu ritratti di u campu, identificatu sensibilità è sensibilizatu. U veru travagliu hè da avà. 'Avemu fattu a nostra parte. Ùn simu in pusizioni di dì: "Da avà, hè u travagliu di qualcunu". Avemu bisognu di riempie u nostru paese cù servizii di trasportu accessibili, soprattuttu in cuuperazione cù i guverni lucali è l'urganisazioni lucali. Azzione lucali cumpresi deve esse creatu. Ci deve esse spaziu per i curricula di accessibilità in l'accademia. Piani specifichi per i modi di trasportu deve esse sviluppati. L'attività d'infurmazione deve esse sparghje. Una basa di dati specifica à u nostru paese deve esse creatu in u campu di l'accessibilità. "Hè necessariu di fà tutti i servizii, l'applicazioni, i studii, i prublemi di u funziunamentu cum'è u statutu di usu traceable".

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì dopu avè fattu questi, un prugressu significativu serà fattu in quantu à i servizii di trasportu accessibile in Turchia è hà dettu chì u Gruppu di Travagliu di i servizii di trasportu accessibile hà una grande rispunsabilità.

Indicà chì ciò chì hè più impurtante chè inizià una impresa hè di ottene u so scopu, Turhan hà dettu: "Tutti anu una rispunsabilità. Hè impurtante di travaglià dura per a continuità di u prugettu, per abbraccià u travagliu cù a fede è per empatizà. U prugettu hè ghjuntu à questu stadiu cù i cuntributi di centinaie di i nostri amichi. So ch'e avissi da mintuvà soprattuttu i nomi di certi di i nostri amichi chì sustenevanu u prugettu cù a so participazione è i so cuntributi. U nostru campionu europeu è campionu di u mondu naziunale naziunale Sümeyye Boyacı, u nostru detentore di u record mundiale di apnea Ufuk Koçak, u nostru campione di u mondu di tir à l'arcu Bahattin Hekimoğlu, u nostru campione di karate turcu Volkan Kardeşler, u valedictorian di a scola di ingegneria software di l'Università di Yaşar Şeyda Melis i fratelli Türkkahraman sò diventati fonte di orgoglio. per milioni. Vogliu ringrazià ancu i fratelli Hüseyin Burak Akkurt è Hasan Buğra Akkurt, chì anu fattu cuntributi preziosi sperendu assai modi di trasportu dapoi u principiu di u nostru prughjettu.

Fernando Alonso, Espertu Chjave di l'accessibilità di i servizii di trasportu di passageru in Turchia, hà ancu fattu una presentazione nantu à u prugettu.

Tutti i discorsi fatti in a riunione sò stati trasmessi à i participanti per mezu di un traduttore in lingua di i segni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*