Periudu Izmir in e relazioni Turchia-Cina

Izmir period in relazioni turchia-gin
Izmir period in relazioni turchia-gin

"Forum d'Affari Turchia-Repubblica Populare Chine" hè stata tenuta in u secondu ghjornu di i Ghjorni Internaziunali di l'Affari di Izmir in u scopu di a 88th Izmir International Fair. Parlendu à l'apertura di u foru induve una lettera di bona vuluntà hè stata firmata trà e cità di Izmir è Chengdu, u sindaco metropolitanu Soyer hà dettu: "I ponti chì stabiliremu trà a Cina è Izmir è l'accordi cummerciale chì faremu cunnettaranu una volta di più Izmir à Izmir. Asia è Cina à u Mediterraniu ".

U Forum d'Affari Turchia-Repubblica Populare Chine hè statu tenutu in u sicondu ghjornu di e riunioni Internaziunali di l'Izmir Business Days. Alti ufficiali di i dui paesi anu assistitu à u foru, chì era urganizatu sottu à i tituli di "One Belt One Road-Modern Silk Road Project", l'imaghjini di a Cina è a Turchia, è a pianificazione di a cooperazione trà l'istituzioni è e municipalità lucali.

Ruhsar Pekcan, Ministru di u Cummerciu di a Republica di Turchia è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU Cunsigliu di Supportu à u Cummerciu Internaziunale (CCPIT) u Vicepresidentu Zhang Shenfeng, l'Ambasciadore di Ankara Deng Li, u DEİK Turkey-China Business Council Murat Kolbaşı, u Partitu Comunista di a Republica Populare Chine u Sicritariu di u Partitu Municipale di Chengdu Fan Ruiping è Cao Jinxi, Vice President di u CCPIT Shanghai.

A fiera cuntribuisce à u sviluppu di e relazioni

Enfatizendu chì i sviluppi multi-faceted in l'ecunumia glubale sò notevuli, u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dettu chì a Fiera Internaziunale di Izmir furnisce un novu soffiu è cuntribuzione à e relazioni trà Turchia è Cina. Dichjarà chì a storia di 5 61 anni trà i dui paesi deve esse trasferita à a cooperazione ecunomica, Pekcan hà dettu: "A Cina hà participatu à l'IEF cum'è un cumpagnu cù XNUMX cumpagnie da nove stati diversi. Avemu avutu discussioni produttive per dui ghjorni. Sapemu chì averemu un feedback pusitivu da quì ", disse.

Custruiremu ponti trà Cina è Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Dichjarà chì a Cina è a Turchia rapprisentanu duie grandi civiltà chì anu furmatu a storia mundiale, hà dettu: "Queste duie geografie anu determinatu u destinu micca solu di quelli chì vivenu nantu à questu, ma di u mondu sanu. Parechje innovazioni chì determinanu a vita attuale di i populi di u mondu è l'umanità diretta sò nati in questi dui paesi.

Enfatizendu chì u cummerciu hè u fattore più impurtante chì cunnetta è unisce queste duie geografie apparentemente distanti, Soyer hà cuntinuatu: "Durante centinaie d'anni, a Cina è Izmir sò stati cunnessi l'un à l'altru attraversu rotte cummerciale da l'Asia è u portu di Izmir. Ci riunemu quì oghje per rinvià u nostru passatu cumunu una volta. I ponti è l'accordi di cummerciale chì stabiliremu trà a Cina è Izmir cunnettanu dinò Izmir à l'Asia è a Cina à u Mediterraniu. L'ecunumia di İzmir è di tutte e cità è di i paesi inclusi in questa reta sarà rianimata per via di e strade da esse custruite in u scopu di u prughjettu "One Belt One Road" iniziatu da a Cina, unu di i prughjetti più influenti di u seculu attuale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEnfatizendu chì u fattu chì a Republica Populare Chine hè un paese partner in Izmir International Fair hè di grande valore per Izmir, "U nostru scopu hè in u prughjettu 'One Belt One Road' di a Republica Populari Chine; Per cuntinuà à esse a porta di l'Oriente à l'Occidenti. Credu cun tuttu u mo core chì sta riunione hè estremamente impurtante per noi per ghjunghje stu scopu ".

Una lettera di bona vuluntà hè stata firmata trà Izmir è Chengdu

Durante u foru, una lettera di bona vuluntà hè stata firmata trà İzmir è Chengdu in Cina. Cusì, e duie cità anu fattu u primu passu per cuuperà in u turismu, l'infrastruttura urbana, u turisimu, i fieri è l'urganisazione culturale, a prumuzione ecunomica è cummerciale.

Li Chenggang: U nostru travagliu infrastrutturali cuntinueghja

Li Chenggang, Vice Ministru di Cummerciu di a Republica Populare Chine, hà dichjaratu chì e visite mutuali trà a Cina è a Turchia anu intensificatu è hà dettu: "Avemu accunsentutu à u sviluppu di relazioni cummerciale è ecunomiche più equilibrate cù Turchia durante e visite ufficiali trà i dui paesi. Avemu a cooperazione nantu à e strutture infrastrutturali. L'infrastruttura di l'imprese cinesi in Turchia hà righjuntu $ 15 miliardi. A cooperazione in l'investimentu hà guadagnatu un momentu significativu. L'imprese cinesi anu investitu 2 miliardi 780 milioni di dollari in Turchia. 2018 era l'annu di Turchia in Cina. 400 mila turisti sò ghjunti in Turchia ", disse.

Olpak: Vulemu supportu per fà più affari

Nail Olpak, presidente di u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEİK), hà dichjaratu ch'elli aspettanu u sustegnu di i guverni per aumentà u voluminu di u cummerciu è per fà più affari. Dichjarà chì a Turchia pò uttene una parte di 2 per mille da l'impurtazioni di a Cina di 1,5 trilioni di dollari da u mondu sanu, Olpak hà dettu: "Ùn meritemu micca questu. Esperemu chì a Cina aumenterà i so investimenti attuali in Turchia. Vulemu cresce a cooperazione in u turismu. Questu hè necessariu micca solu in termini di ingressu, ma ancu per cunnosce più. Avemu da rinfurzà e relazioni da a gastronomia à i servizii di guida. I voli diretti trà Cina è Izmir cuntribuiscenu à stu prucessu ", disse.

Shenfeng: 400 mila Cinesi sò ghjunti in Turchia

Zhang Shenfeng, Vicepresidente di u Cunsigliu di Promozione di u Cummerciu Internaziunale Chine (CCPIT), hà dettu chì l'amicizia cuntinueghja trà Cina è Turchia annantu à l'antica Strada di a Seta, chì data di i tempi antichi. Esprimendu chì u voluminu cummerciale di e cumpagnie chinesi in Turchia hà superatu i 100 milioni di dollari, Shenfeng hà dettu: "U numeru di Cinesi chì venenu in Turchia hà superatu 400 mila. A bellezza di Turchia hà lasciatu a so marca nantu à i Cinesi. Mentre u mondu hè in un ambiente cumplessu, tutti l'indici di u cummerciu in Cina sò in un intervallu raghjone. A riforma cuntinueghja in Cina. I dui paesi anu vantaghji cumplementarii. U cummerciu bilaterale hè in crescita ", disse.

Tratti nantu à a tavula

Immediatamente dopu à u foru, a cooperazione, l'amicizia interurbana, a bona vuluntà, a tecnulugia è l'accordi cummerciale sò stati firmati trà l'istituzioni è l'urganisazioni di i dui paesi, in particulare i ministeri di u cummerciu di Turchia è a Republica Populari Chine. Inoltre, a cerimonia di firma di l'accordi di cuuperazione è cummerciale trà a rappresentanza Turchia di l'Industria è u Cummerciu Bank of China (ICBC), u primu bancu cinese à operare in Turchia, l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) è Sichuan Airlines.

One Belt One Road - Prughjettu Modern Silk Road

Studii realizati in Turchia per parechji anni nantu à a rinascita di a Strada di a Seta, a "Cintura Economica di a Strada di Seta" è a "21. Coincide cù l'iniziativi "Century Maritime Silk Road". Sustentendu l'iniziativa "Belt and Road" di a Cina, Turchia hà abbracciatu questi avanzamenti cù l'accordu di cooperazione firmatu cù a Cina à a Summit G-2015 Antalya in 20. In u quadru di sta cuuperazione, hè stata stabilita una basa legale per a cooperazione stretta in e rete di trasportu, soprattuttu in autostrade, ferrovie è porti. In questu cuntestu, İzmir, chì hà una impurtanza strategica cù a so situazione geopulitica, farà cuntributi significativi à u Prughjettu Modern Silk Road, unu di i più impurtanti avanzati di u 21u seculu, cù e riunioni di i Ghjorni Internaziunali di l'Affari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*