Burulaş à a 86a Fiera Internaziunale di İzmir

A 86a Fiera Internaziunale di İzmir hè organizata da İZFAŞ sottu l'auspici di u Ministeru di l'Ecunumia, in Kültürpark trà u 18-27 d'Aostu, accumpagnatu da u paese partner Russia.

A Fiera Internaziunale di İzmir (IEF), induve u paese partner hè a Federazione Russa è l'invitatu d'onore hè Muğla, hà apertu e so porte per a 86a volta. A fiera hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu è u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Faruk Özlü.

A Fiera Internaziunale di İzmir, chì u tema hè l'innuvazione-energia, hè stata aperta cù una cerimonia tenuta in u Centru Culturale İsmet İnönü. A Fiera Internaziunale di Izmir, chì durà 10 ghjorni, resta aperta finu à u 27 d'aostu. Più di 1100 milioni di visitatori sò previsti cù almenu 109 cumpagnie, 409 di e quali sò stranieri, à a fiera induve un cumpagnu hà participatu à un stand di 2 metri quadrati per a prima volta in a so storia. Cumpagnia di a Federazione Russa, chì hà a 11a più grande ecunumia di u mondu, in particulare chì operanu in u settore di l'energia, cum'è u gasu naturale è u petroliu, è ancu i settori finanziarii, agriculi è turistici, participanu à a fiera.

A cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana di Bursa BURULAŞ hà ancu pigliatu u so postu in questa fiera aprendu un stand per cuntribuisce à l'ecunumia di u paese. U direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dichjaratu ch'elli anu participatu per prumove i voli in idrovolanti trà Istanbul-Halic / Izmir-Alsancak, chì anu iniziatu in a stagione estiva di 2017, per coglie l'opportunità di cooperazione di l'agenzia di viaghju turistica di Burulaş cù i prufessiunali di u turismu russu. , è chì anu evaluatu tutte l'opportunità per creà un valore aghjuntu per l'ecunumia di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*