L'essai d'accident de train de Çorlu a commencé le 10 septembre !

U prucessu di crash di u trenu di Corlu hà iniziatu in settembre
U prucessu di crash di u trenu di Corlu hà iniziatu in settembre

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu di passageri, chì avia 362 passageri è 6 persone, hà deragliatu è sbulicatu l'8 di lugliu di u 2018, vicinu à Sarılar Mahallesi, u distrittu di Çorlu in Tekirdağ.

A prima audizione di u casu, in quale 7 persone, cumprese 25 zitelli, anu persu a vita è 328 ferite, hè stata posposta per via di a stanza insufficiente è di l'avvenimenti chì anu accadutu, u marti 600 settembre 10, in u 2019- sala di persona.

A 1ª Direzzione Regiunale di TCDD, chì hè stata ritenuta culpabile in l'occurrence di l'accidentu da u Procuratore Generale di Çorlu Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy Özkan Polat, chì hè u Supervisore di Manutenzione è Riparazione Stradale in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, Celaleddin Çabuk, chì hè l'Ufficiale di Manutenzione è Riparazione di Linea in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, è Çetin Yıldırım, u Supervisore di Ponti, chì travaglia in TCDD è hà firmatu l'annuale. rapportu d'ispezione generale in maghju, hà dettu "à morte per negligenza". Una demanda hè stata presentata à u 2st High Criminal Court di Çorlu, esigendu una pena di prigiò da 15 à 1 anni ognunu, per causa di ferita.

In a prima audizione in lugliu, a delegazione di u 1st High Criminal Court di Çorlu hà annunziatu chì si sò ritirati da u casu perchè l'avucati li anu tenutu rispunsevuli di a rissa durante l'entrata in a sala di tribunale, è u schedariu hè statu mandatu à u Çorlu 2nd High Criminal Court. U tribunale di tribunale hà decisu chì a retirazzione da u casu ùn era micca in cunfurmità cù l'articulu 30/2 di a CMK è hà mandatu u schedariu à u 1st High Criminal Court per più prucessi.

L'udienza, chì hà cuminciatu eri matina è cuntinueghja oghje, in a sala di u Centru di Educazione Publica Çorlu da u Çorlu 1st High Criminal Court, l'accusati TCDD 1st Regional Directorate Halkalı 14. Manager di Mantenimentu Ferroviario Turgut Kurt, Çerkezköy U capu di Manutenzione è Riparazione Stradale Özkan Polat, u capu di ponti Çetin Yıldırım è l'ufficiale di mantenimentu è riparazione di linea Celaleddin Çabuk, parenti di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu, feriti è avvucati di i partiti anu assistitu.

U prucessu, chì hà cuminciatu u 10 di settembre, hà cuntinuatu l'11 di settembre.

In l'udienza di u primu ghjornu, hà fattu a difesa di l'accusati pendenti.

Mısra Öz, chì hà fattu una dichjarazione in nome di e famiglie è persu u so figliolu Oğuz Arda è u so babbu Hakan Sel in l'accidentu, hà dettu chì vulianu ghjustizia. Öz hà dettu: "Semu quì per a nostra vita chì hè stata uccisa oghje. U fattu chì u casu hà iniziatu un annu dopu à l'incidentu hè una indicazione di u valore datu à u nostru populu. Stu casu ùn pò micca prucede cù solu 4 accusati. Vulemu chì tutti i rispunsevuli sò purtati à a ghjustizia, è tutti à esse purtati à a ghjustizia. Cuntinuemu à luttà finu à a nostra ultima forza. 25 persone pò esse andate ma simu quì per elli. A ghjustizia ùn deve esse sottu à i rails ", disse.

Mentre u capu di a filiale N ° 1 d'Istanbul, Sadık Kisa, è u secretariu di filiale, Vedat Akbayer, anu assistitu à u prucessu, chì era seguitu da Rıza Ercivan, u nostru Sicritariu di Dirittu Generale, TİS è Diritti Umani, parechji deputati di CHP è HDP. , 20 ", cumpresu u presidente di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, Mehmet Durakoğlu. Più di deci presidenti di l'associazione di l'avocati è i parenti di quelli chì anu persu a vita in u disastru eranu ancu presenti à l'audizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*