Un Novu Passu trà KARDEMİR è KBU

Un novu passu in a cooperazione università-industria kardemir
Un novu passu in a cooperazione università-industria kardemir

Un novu protokollu di cuuperazione hè statu firmatu oghje trà Kardemir è l'Università di Karabük per fà a cooperazione Università-Industria trà Kardemir è l'Università di Karabük, chì dura dapoi parechji anni, più sistematica è per assicurà chì i risultati applicabili ottenuti per via di i studii scientifichi da esse realizatu in l'università sò trasferiti à l'industria. À a cirimonia tenuta à u Rettoratu di l'Università, u prutucolu preparatu hè statu participatu da u Rettore Prof. Dr. Refik Polat è Kardemir General Manager Dr. Hüseyin Soykan hà firmatu a so firma.

U protocolu firmatu copre sughjetti cum'è Studii di Prughjetti di R&D, Integrazione di Prucessi Studenti, Programmi di Formazione è Stage di travagliu, Studi di Tesi, Educazione di Master è Dutturatu è Educazione in Lingue Straniere in u scopu di a cooperazione università-industria.

Eseguisce l'esperimenti è i testi richiesti da a nostra cumpagnia in i laboratorii di l'Istitutu Iron-Steel, chì hè statu stabilitu cù i cuntributi di Kardemir è situatu in l'Università, assicurendu a participazione di u persunale Kardemir in i prugrammi di furmazione urganizati da l'Università chì sò aperti. à a participazione generale, appuntamentu furmatori da l'università per a furmazione basica, tecnica è manageriale dumandata da u persunale di Kardemir.Insegnamenti sò stati ancu fatti trà i partiti per l'esekzione di u protocolu di cuuperazione, chì copre ancu parechje tematiche generale cum'è l'urganizazione di a carriera. ghjorni, prugrammi di viaghju tecnicu, etc.

À a cerimonia, u Rettore di l'Università Karabuk Prof. Dr. Refik Polat è Kardemir General Manager Dr. Hüseyin Soykan hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di trasfurmà u protokollu firmatu in risultati cuncreti è spressione a so determinazione di stabilisce un mudellu esemplariu in a cooperazione università-industria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*