Test Drives Accumincianu in Ankara Sivas YHT Project

I test drive inizianu in u prughjettu ankara sivas yht
I test drive inizianu in u prughjettu ankara sivas yht

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì u travagliu nantu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT) cuntinueghja è hà datu a bona nutizia chì i test drive cumincianu à a fine di l'annu.

U Ministru Turhan, chì hà esaminatu u situ di custruzzione di u Prughjettu Ankara-Sivas YHT in u distrittu Akdağmadeni di Yozgat, hà participatu dopu à u travagliu di saldatura ferroviaria in u distrittu di Sorgun.

In a so dichjarazione quì, Turhan hà dichjaratu chì anu ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione da e cumpagnie di l'imprenditori di u prugettu è hà dettu: "Avemu avvicinendu a fine passu per passu. U travagliu di a stallazione di ferrovia hè avà acceleratu in stu prughjettu. Era circa 100 chilometri trà Yerköy è Sivas. Avemu cuminciatu i travaglii di stallazione di ferrovie trà Yerköy è Kırıkkale. "Una sezione di 8 chilometri hè stata finita quì". disse.

Dichjarà chì i travaglii prucederanu più rapidamente da avà, Turhan hà dettu: "A Linea di Trenu di Alta Velocità Ankara-Sivas di 404 chilometri include strutture di 66 tunnel cù una lunghezza di circa 46 chilometri. Ci sò 27,5 viadutti cù una lunghezza di 53 chilometri. 611 ponti è strutture di culvert, è 217 sottu è passaghji sò stati custruiti in u scopu di stu prughjettu. L'opera tutale hè di 930 pezzi. 100 milioni di metri cubi di scavi sò stati realizati in stu prughjettu. 30 milioni di metri cubi di riempimentu sò stati produtti. usatu e frasi.

Turhan hà spiegatu chì i travaglii di l'infrastruttura sò stati finiti in larga misura è hà dettu:

"U nostru travagliu nantu à i nostri viadutti è tunnelli cuntinueghja è serà finitu in i mesi à vene. Spergu chì avemu principiatu test drives nantu à sta linea versu a fine di questu annu. Allora, avemu pensatu à apre sta linea à u trafficu passu à passu. Di sicuru, u trenu d'alta velocità hè un serviziu impurtante furnitu à a nostra nazione durante u guvernu di u Partitu AK. Semu unu di 6 paesi in Europa è 8 paesi in u mondu. In l'anni precedenti, avemu introduttu a linea Ankara-Istanbul è a linea Ankara-Konya cù u serviziu di treni à alta velocità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì furnisce stu serviziu, da u travagliadore à l'ingegneru, da u tecnicu à l'ingegnere di u prughjettu. Di sicuru, u nostru presidente hè in capu di sti servizii. Travagliemu per ottene l'ugettivi 2023, 2053 è 2071 chì hà stabilitu. U nostru scopu, u nostru scopu hè di serve a nostra nazione. "Hè per offre a qualità è u standard di vita chì si merita", disse.

Dopu à a dichjarazione, Turhan hà fattu un brevi viaghju cù u veiculu chì stabilizzà l'assi ferroviari.

Dopu à l'inchiesta, u Ministru Turhan hà fattu una visita di cundolenze à a casa di u babbu in Sorgun di u presidente di a Corte Custituziunale, Zühtü Arslan, chì hà persu a so mamma è l'hà intarratu l'altru ghjornu.

I deputati di Yozgat di u Partitu AK Bekir Bozdag, Yusuf Başer è u Diputatu di u Partitu AK Sivas Habib Soluk anu accumpagnatu l'investigazioni.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*