Quasi 2,5 milioni di veiculi anu utilizatu l'autostrada Istanbul-Izmir

Quasi un milione di veiculi anu utilizatu l'autostrada Istanbul Izmir
Quasi un milione di veiculi anu utilizatu l'autostrada Istanbul Izmir

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dettu: "Comu sapete, l'autostrada Istanbul-Izmir hè stata messa in serviziu u 5 d'Aostu, prima di l'Eid al-Adha. L'ultime cifre sò vicinu à 2,5 milioni di veiculi utilizati sta strada, questu hè una figura impurtante ", disse.

U Ministru Turhan hà fattu un esame in u situ di custruzzione di u Prughjettu di a Linea di Trenu Ankara-Sivas in u distrittu Akdağmadeni di Yozgat. Turhan si n'andò dopu in u distrittu di Sorgun è esaminò i travaglii di stallazione di ferrovia.

Quandu un ghjurnalistu hà dumandatu quanti veiculi anu attraversatu l'autostrada Istanbul-Izmir durante l'investigazioni nantu à a linea YHT, u ministru Turhan hà dettu: "Comu sapete, l'autostrada Istanbul-Izmir hè stata messa in serviziu u 5 d'Aostu, prima di l'Eid al-Adha. Avia rùbbriche chì eranu aperte in l'anni precedenti, avà hè in piena serviziu. Sicondu l'ultimi figuri, quasi 2,5 milioni di veiculi anu utilizatu sta strada. Questu hè un numeru impurtante. Questa figura hà furnitu à e persone chì viaghjanu in quella strada l'uppurtunità di viaghjà cun cunfortu significativu, cunfortu di trasportu è sicurezza di trafficu. U più impurtante, hà risparmiatu tempu ". disse.

Turhan hà dettu chì a strada di l'autostrada trà Istanbul è Izmir era stata esposta à un trafficu pesante prima è hà cuntinuatu cusì:

"Hè una regione sviluppata di u nostru paese. Pruvince sviluppate di u nostru paese, cum'è Istanbul, Yalova, Bursa, Balikesir, Manisa, è Izmir, attraversu quale stu prughjettu passa, sò ancu esposti à un trafficu crescente. Nant'à a strada attuale, in particulare trà Istanbul-Bursa, Bursa-Balikesir, l'autostrada esistente trà Izmir è Manisa avia riempitu a so capacità è u livellu di serviziu di trasportu era gradualmente diminuitu. À u principiu di questu annu, avemu apertu prima trà Gebze è Yalova, dopu trà Yalova è Orhangazi, dopu trà İzmir è Turgutlu, è trà Manisa è Saruhanlı, in ordine di priorità. Apertura à u trafficu di a sezione trà a junction orientale di Bursa è a junction Saruhanlı, avemu cuminciatu à furnisce servizii di trasportu in modu per assicurà e cundizioni di flussu cuntinuu in l'integrità di u prugettu. Ch'ella sia bè per u nostru paese è a nostra nazione, millet à altri prughjetti. U nostru scopu hè di apre l'autostrade Ankara-Niğde, İzmir-Çandarlı in i prossimi mesi.

Dopu à l'annunziu, Turhan hà fattu un brevi viaghju cù u veiculu chì equilibra l'assi ferroviariu nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas.

I deputati di Yozgat di u Partitu AK Bekir Bozdag, Yusuf Başer è u Diputatu di u Partitu AK Sivas Habib Soluk anu accumpagnatu l'investigazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*