Travagliu Pedonale Primi Passi Pedoni Rinnovati in Balıkesir

U travagliu di pedoni in balikesir i primi passaghji pedonali sò stati rinnuvati
U travagliu di pedoni in balikesir i primi passaghji pedonali sò stati rinnuvati

A Municipalità Metropolitana di Balıkesir travaglia à rinnuvà e linee di passaghju per i pedoni è e linee di parcheghju in strade è boulevards per assicurà a sicurezza di i veiculi è di i pedoni in u flussu di trafficu in u centru di a cità. E squadre utilizanu u logu "Pedestrian First" preparatu in u scopu di l'"Annu di Traffic Priority Pedestrian" à i passaghji pedoni.

Squadre affiliate à u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir, in particulare davanti à e scole; Effettua lavori di rinnuvamentu di a linea stradale è di segni d'infurmazione direzionale in strade è boulevards. I squadre anu determinatu chì a densità di u trafficu urbanu hà aumentatu cù l'apertura di e scole; Cuntinueghja à travaglià per assicurà u passaghju sicuru di i pedoni in tutta a cità per ùn fà micca accidenti, per assicurà un flussu di trafficu più sanu è per prevene i pussibuli accidenti.

"METTA A TUA VITA UNA PRIORITÀ, SPARDELA UNA PRIORITÀ"

Siccomu u Ministeru di l'Affari Interni hà dichjaratu l'annu currentu cum'è "Annu di u trafficu prioritariu di i pedoni" cù u slogan "Priorità di a vita, priorità di i pedoni", e squadre municipali chì utilizanu u logu "Pedestrian First" nantu à i passaghji pedonali sò priurità; Fornisce l'accessu à e strade è e strade induve si trovanu e scole è i centri di salute.

L'OVPI COPRIRANU A CITTA'

Situatu in u distrittu di Merkez Karesi; E squadre municipali anu finitu l'opere di marcatura stradale in Cihat Bilgihan Street, Ertuğrul Gazi Street, Mehmet Akif Ersoy Street, Okul Street, Çevre Yolu Street, Dereboyu Street è i distretti İvrindi, Bigadiç è Kepsut è anu travagliatu nantu à i loghi chì cuntribuiscenu à a sensibilizazione di a priorità pedonale. in u trafficu è a popularisazione di l'usu di i passaghji pedonali, si sparghjerà in tutti i quartieri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*