I cavalli pigliati da i carri sò in u Parcu Naturale di Izmir

i cavalli pigliati da i faetoni sò in u parcu naturali di Izmir
i cavalli pigliati da i faetoni sò in u parcu naturali di Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà finitu l'attività di phaeton in tutta a pruvincia di Izmir cù a decisione di l'Assemblea Generale di u Centru di Coordinazione di u Trasportu di Izmir (UKOME), hà compru un totale di 36 cavalli è 16 carrughji dopu à a fine di a regulazione legale è li hà purtatu à a cità. Izmir Wildlife Park.

A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà finitu u so serviziu di phaeton in a regione Alsancak-Kordon per mezu di a gestione di İZULAŞ Carriage, da u 1 di maghju, hà ancu annullatu a "Direttiva di principii è prucedure di travagliu di Phaeton", chì hè stata implementata in l'anni precedenti, cù a decisione di L'Assemblea Generale di u Centru di Coordinazione di u Trasportu di Izmir (UKOME) hà finitu e so attività di trasportu di phaeton in tutta a pruvincia di Izmir. Dopu à u cumpletu di i regulamenti legali per a cità KarşıyakaA Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà finitu l'attività di 16 faetoni in Selçuk, 12 in Selçuk è dui in Dikili, hà purtatu i 32 cavalli è 16 faetoni acquistati in u Parcu Naturale di a Vita di İzmir.

Perseguimentu strettu di faetoni illegali

A Municipalità Metropolitana di Izmir monitoreghja ancu strettamente l'attività illegali di phaeton. E squadre di pulizzia dannu un avvisu à quelli catturati mentre facenu attività di trasportu illegale, è se l'attività cuntinua, u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir dà una multa è una pena di sequestrazione di u cavallu. In u risultatu di u strettu cuntrollu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, quattru cavalli più sò stati purtati à u Parcu di a Fauna di Izmir, purtendu u numeru tutale di cavalli à u Parcu à 36.

Cura regulare di i cavalli

I cavalli purtati à Izmir Natural Life Park sò regularmente curati. Tevfik Bettemir, Vice-Direttore di İzmir Wildlife Park Branch, Direttore di Nursery Protection Branch, hà dichjaratu chì i cavalli sò assai ben curati è hà dettu: "A data d'oghje, 36 cavalli sò stati purtati à a nostra Direzzione Natural Life Branch è sò stati. cura in modu sicuru. Alimentamu i nostri cavalli alfalfa mix feed è altri additivi. À u listessu tempu, avemu stallatu sistemi di irrigazione automatica per elli à beie l'acqua completamente pulita. I spazii viventi sò ancu puliti regularmente ", disse.

Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ottenutu un primu incredibile, Press Federazione per i Diritti Animali (HAYTAP) SözcüSüle Baylan hà dettu: "Quandu avemu ghjuntu quì, eramu felici cù a libertà chì avemu vistu è a felicità di i cavalli. Perchè questa hè una lotta chì avemu trattatu dapoi anni. A torcia hè stata illuminata da Izmir. I cavalli ùn anu micca frusta nantu à elli avà, anu u so propiu spaziu liberu, manghjanu a so manciata è andavanu. Questu hè rializatu cù a cuscenza chì sta lotta ch'è no luttamu dapoi anni hà creatu in u publicu, è di sicuru, cù a visione di u nostru presidente. Avemu vistu quì sani, simu assai felici ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*