U Centru di Ciclismo, Kayseri

centru di ciclismo
centru di ciclismo

Kayseri hà assistitu à a lotta di 20 atleti di 21 paesi cù u Grand Prix Erciyes è u Tour of Kayseri corsa internaziunale di bicicletta di strada u 22-11-100 di settembre.

Erciyes, chì hè diventatu u centru di e squadre di ciclismo glubale per i campi di furmazione di alta altitudine, rinforza a so maghjina cù cuncorsi internaziunali. Ospitendu i cuncorsi internaziunali di ciclismo di strada chì anu datu punti à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020 a settimana precedente, Kayseri hà assistitu à a lotta di i maestri pedalieri di u mondu cun u Grand Prix Erciyes è u Tour di Kayseri u 20-21-22 di settembre.

Organizatu da l'Unione Internaziunale di Ciclisti UCI (Union Cycliste Internationale) è a Federazione Turca di Ciclismo, Municipalità Metropolitana di Kayseri, Erciyes A.Ş. è Velo Erciyes, cù u sustegnu di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, i razzii si sò fatti in trè tappe. In più di Turchia à i cuncorsi; 11 ciclisti prufessiunali da 100 paesi cumpresi Bielorussia, Ucraina, Kazakistan, Azerbaijan, Kuwait, Qatar, Bahrain, Maroccu, Iraq è Algeria anu participatu. L'atleti turchi anu un passu più vicinu à l'Olimpiadi cù i punti chì anu ottenutu in queste corse.

E corse cuminciaru cù u Grand Prix Erciyes di 143 km di longu è finiscinu cù a tappa di 133 km di u sicondu ghjornu è a tappa di 153 km di u Tour di Kayseri u terzu ghjornu. À a tappa di u Grand Prix Erciyes, Nikolai Shumov da a Squadra Naziunale Bielorussa hè stata prima, Onur Balkan da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hè stata seconda, è Ahmet Örken da a stessa squadra hè stata terza. Mentre a VIB Sports Cycling Team da Bahrain hà ricevutu u premiu di u megliu squadra di ciclismu, Azen Gabiden da u Kazakistan National Track Team hà vintu u premiu di l'atleta più ghjovanu.

In a prima tappa di u Tour di Kayseri, Stanislau Bazhkou da a Squadra Naziunale Bielorussa hè stata prima, Ahmet Örken da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team, è Azen Gabiden da a Squadra Naziunale di u Kazakistan hè stata terza.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. U presidente Onur da u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hà vintu a seconda tappa di u Tour di Kayseri, chì hè stata iniziata da Memduh Büyükkılıç inseme cù u guvernatore di Kayseri Şehmus Günaydın. In a corsa, Oğuzhan Tiryaki da a stessa squadra hè vinutu secondu è Elchin Asadov da VIB Sports Cycling Team hè vinutu terzu. Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team hà ottenutu u successu di diventà u megliu squadra in a corsa "Tour Of Kayseri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*