Erhan Bey, Novu Direttore Generale di ESHOT

U novu direttore generale di Eshotun, Erhan Bey
U novu direttore generale di Eshotun, Erhan Bey

I piani strategichi di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì copre l'anni 2020-2024 sò stati accettati all'unanimità in l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

A terza sessione di a riunione ordinaria di u cunsigliu di settembre di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè accadutu sottu a direzzione di In e sessioni, i piani strategichi di a Municipalità Metropolitana di Izmir, ESHOT è İZSU sò stati appruvati all'unanimità.

Discussioni di u pianu strategicu chì copre l'anni 2020-2024 sò state tenute à l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir. À l'Assemblea Generale İZSU chì seguita, i piani quinquennali preparati per ESHOT è İZSU sò stati valutati inseme. U Vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Mustafa Özuslu hà datu infurmazioni nantu à u pianu. Dopu, Özgür Hızal, Vicepresidente di u Gruppu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu (AKP), hà ancu presentatu i so punti di vista. I piani sò stati finalizzati cù i suggerimenti è i cuntributi di i membri di l'Assemblea è sò stati accettati à l'unanimità. Cusì, u novu pianu strategicu di İzmir hà passatu à l'unanimità per a prima volta da l'Assemblea Metropolitana. U pianu strategicu, chì hè a nova mappa stradale di İzmir, hè custituita da sei scopi strategichi è 27 obiettivi.

Era un pianu assai cumpletu.

U presidente Soyer hà dettu: "Vogliu ringrazià u Gruppu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu per l'appruvazioni unanimi di stu pianu. Oghje avemu vutatu nantu à u pianu strategicu cù a più alta participazione in Turchia. Avemu fattu questi passi mesi fà. Avemu fattu riunioni chì durò ore. Avemu pruvatu à sincronizà. Avemu scontru cù i rettori di l'università in Izmir. Avemu riunitu cù e camere è l'urganisazioni non governamentali affiliate à TMMOB. Un pianu di participazione assai largu emergerà. Semu fieri di quessa ", disse.

Kemeraltı farà di İzmir una marca mundiale

U sindaco Soyer hà dettu: "Kemeraltı hè veramente u gioiellu di sta cità! Kemeraltı hè u più grande tesoru di sta cità. Era assai cortu in u pianu strategicu, ma hè necessariu di cunnosce u fondu. Partendu da Konak Pier, traceremu una strada da a Torre di l'Orologio, Havra Sokak à Agora, İkiçeşmelik, anfiteatru à Kadifekale. A cosa chì vulemu fà u più in i prossimi cinque anni hè di fà spumanti a strada da Pier à Kadifekale ".

Narratu a riunione di Ankara

In riferimentu à a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à a riunione di i sindaci metropolitani, u sindaco Soyer hà datu infurmazioni nantu à i dettagli di a cima di Ankara. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Sapemu e nostre intenzioni. Tutti avemu boni intenzioni. Ùn ci sbulicemu micca fendu un significatu da a diritta è à a manca. In a riunione chì avemu tenutu cù u nostru presidente, nimu hà utilizatu una sentenza chì ferite à nimu. 30 merri metropolitani si pusonu da un latu. U nostru presidente era à mezu è tuttu u cabinet era davanti à noi. Avemu avutu una cumunicazione straordinariamente bona. Avemu mandatu e nostre richieste una per una. Avemu avutu l'uppurtunità di dì chì u ministeru aspetta per quale travagliu. Una per una e risposte sò state date. Se questu cuntinueghja, se sta bella lingua di cumunicazione hè mantenuta, Turchia è İzmir ne prufittàranu. Avemu bisognu di esse un esempiu per u populu di Izmir. Perchè a ghjente ci piglia per esempiu. Questu hè assai impurtante. Aumenteremu micca solu u pruduttu naziunale grossu di İzmir, ma ancu u pruduttu grossu di a felicità. Serà un Izmir chì tutti i residenti Izmir seranu fieri di vive in questa cità. Stu pianu hè u so pianu ", disse.

Erhan Bey, u novu Direttore Generale di ESHOT

À a riunione, l'infurmazioni chì Erhan Bey hè statu numinatu à a Direzzione Generale di ESHOT da a decisione di u Sindaco Metropolitanu Soyer hè stata presentata à i membri di u cunsigliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*