I sistemi ferroviari seranu una tappa in u trasportu di Sakarya

i sistemi ferroviari seranu una tappa in u trasportu in Sakarya
i sistemi ferroviari seranu una tappa in u trasportu in Sakarya

U presidente Ekrem Yüce, chì si n'andò à Seoul, a capitale di a Corea di u Sud, per esaminà i sistemi ferroviari, hà dettu: "Semu in Seoul, a capitale di a Corea di u Sud, per avè infurmazioni detallate nantu à i sistemi ferroviari, per vede a tecnulugia muderna da vicinu è per rinfurzà a nostra cooperazione. Avemu visitatu cumpagnie chì travaglianu in sistemi ferroviari. Avemu ricevutu infurmazioni detallati da ingegneri. "Spergu, i sistemi ferroviari chì implementemu in u trasportu seranu una nova tappa per Sakarya", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, si n'andò à Seoul, a capitale di a Corea di u Sud, per fà una serie di visite in quantu à i sistemi ferroviari chì anu un postu assai impurtante in u futuru di trasportu di a cità. Prufissore di trasportu Prof. U sindaco Ekrem Yüce, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i sistemi ferroviari cù Mustafa Ilıcalı è a so delegazione accumpagnata, hà spartutu da Seoul chì anu da piglià passi per purtà Sakarya cù a cunvenzione di u sistema ferroviariu.

Serà una tappa

Cummentendu i so cuntatti cù a Corea di u Sudu, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Semu in Seoul, a capitale di a Corea di u Sud, per uttene infurmazioni detallate nantu à i sistemi ferroviari, vede da strettu a tecnulugia muderna è rinfurzà a nostra cooperazione. U nostru anzianu Erzurum Member of Parliament, Prof., chì avemu cunnisciutu per u so travagliu in u campu di u trasportu. Inseme cù Mustafa Ilıcalı è a delegazione, avemu visitatu e nostre cumpagnie chì travaglianu in sistemi ferroviari. Avemu ricevutu infurmazioni detallati da ingegneri. "Spergu, i sistemi ferroviari chì implementemu in u trasportu seranu una nova tappa per Sakarya", disse.

In Seoul per i sistemi ferroviari

Dichjarà chì volenu unisce Sakarya cù l'opportunità di trasportu mudernu di u ghjornu, u sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Consideremu u trasportu in un quadru largu. Ampliaremu a reta stradale di a nostra cità cù novi strade doppie è intersezioni. Cù sistemi ferroviari, furniremu un trasportu mudernu è cunfortu è aghjunghje comodità à u trafficu urbanu. Ci focalizemu decisamente nantu à ciò chì pudemu fà in termini di sistemi ferroviari. Oghje, avemu fattu muvimenti in quantu à i sistemi ferroviari in Seoul, chì hà stu sistema in u megliu modu. "Sperendu, torneremu in a nostra cità cù una bona nutizia", ​​disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*