U Ministeru di i Trasporti ùn vulia micca IMM in l'offerta di a stazione Haydarpaşa!

U Ministeru di i Trasporti ùn vulia micca Ibby in a gara di Haydarpasa Gar.
U Ministeru di i Trasporti ùn vulia micca Ibby in a gara di Haydarpasa Gar.

U Ministeru di i Trasporti ùn vulia micca IMM in l'offerta di a stazione Haydarpaşa! : Annunciendu chì anu da participà à l'offerta chì serà tenuta da TCDD u 4 d'ottobre per affittà alcune parti di e stazioni Sirkeci è Haydarpaşa per esse aduprate per avvenimenti culturali è artistici, u presidente di IMM Ekrem İmamoğluUna obiezione notevole hè vinuta da u Ministeru di i Trasporti. U Ministeru hà dichjaratu chì l'acqua, u gasu naturale, i permessi di l'affari è l'operazione sò stati ottenuti da e municipalità è hà fattu una dichjarazione chì "A cumpetizione cù a municipalità in l'offerta avarà un effettu dissuasivu nantu à l'altri participanti è riducerà a participazione à l'offerta". . Hè statu amparatu chì IMM participà à l'offerta u 4 d'ottobre in tutte e circustanze è sottumette una offerta.

SözcüSicondu a nutizia di Özlem Güvemli da , hè statu amparatu chì IMM participà à l'offerta u 4 d'ottobre in ogni circustanza è offre.

E Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) saranu in licitazione u 4 d'ottobre per affittu i spazii di almacenamentu inutilizati di a storica Stazione Ferroviaria Haydarpaşa è a Stazione Sirkeci "per esse aduprata in avvenimenti culturali è artistici". Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu Annunziendu chì participanu à l'offerta citata, a Stazione Haydarpaşa è a Stazione Sirkeci partenu à l'offerta. Cum'è a municipalità metropolitana, entreremu in l'offerta per cumprà cumplettamente. Vulemu stabilisce l'asse di a celebrazione di vacanze creendu un spaziu culturale aghjunghjendu Haydarpaşa à l'Harem ", disse.

"A PARTECIPAZIONE DI IMM SARA UN DETERMINANTE"

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione notevole dopu à e dichjarazioni di İmamoğlu è hà annunziatu chì ùn hà micca trovu adattatu per İBB per participà à l'offerta. In a dichjarazione, ci hè una clausula in a detta cundizione d'offerta chì "l'impresa di l'imprenditore uttene tutti i permessi è licenze necessarii per a creazione è u funziunamentu di l'impresa dopu l'offerta". Per questu mutivu, in casu chì IMM o i so affiliati entranu in una tale offerta; A cumpetizione in l'offerta cù a municipalità avarà un effettu dissuasoriu annantu à l'altri participanti è riducerà a participazione à l'offerta, postu chì l'opere cum'è a cunnessione di l'acqua è di u gasu naturale seranu ottenute da e municipalità metropolitane dopu l'offerta è i permessi di l'affari saranu. esse acquistatu da e municipalità di u distrittu. L'ambiente cumpetitivu, chì hè a regula indispensabile di l'offerta, ùn serà micca assicuratu. Tuttavia, u scopu di l'offerta sopra citata hè di furnisce ingressu à l'amministrazione chì pussede a pruprietà è di creà opportunità per attività culturali è artistiche.

"A Spiegazione di u Ministeru hè illegale"

Hè statu amparatu chì IMM entrerà in questa offerta u 4 d'ottobre in tutte e circustanze è sottumette una offerta. IMM Sözcüsü Murat Ongun hà rimarcatu chì a dichjarazione di u ministeru era illegale è hà dettu: "In a dichjarazione fatta da u Ministeru di i Trasporti, hè dichjaratu chì a participazione di l'IMM o i so affiliati à l'offerta dannu u principiu di a cumpetizione in l'offerta. Just u cuntrariu; Sta dichjarazione custituisce una violazione di i "principi di apertura è cuncurrenza" di l'offerte in l'articulu 2886 di a Legge statale di l'offerta n ° 2.

A nostra municipalità metropolitana, chì hè una entità giuridica publica, è i nostri filiali sughjetti à e disposizioni di u Codice di Cummerciu Turcu, cù a so vuluntà libera è s'ellu risponde à e cundizioni specificate in e specificazioni di l'offerta, ùn ci hè nisun ostaculu davanti à elli per entra in u teneru. A qualificazione legale righjunta cù a spiegazione fatta hè di una natura chì pò esse ghjunta solu da una autorità ghjudiziaria, è hè chjaramente contru à a lege chì deve esse fatta da l'autorità cuntrattante. A dichjarazione fatta in quantu à a lege di l'acquistu è à e regule generale di u dirittu hè una dichjarazione sfurtunata chì ùn deve esse micca in un statu di dirittu. Chì ghjè a motivazione per sta dichjarazione, chì hè una materia di curiosità ".

ATTENZIONE ATTRACT DETAIL IN I SPECIFICAZIONI D'OFFERTA

Per participà à l'offerta, chì serà aperta cù un prezzu di affittu mensile di 30 mila TL, una garanzia di 90 mila TL deve esse depositata in u bancu, mentre chì u periodu di affittu hè statu determinatu cum'è 15 anni. Ci hè ancu una cundizione assai impressiunanti in e specificazioni di l'offerta chì quasi definisce una certa cumpagnia. Sicondu stu articulu in u specificazione, se l'offerente per participà à l'offerta hè una entità giuridica, deve presentà un documentu di sperienza di travagliu di almenu 5 milioni di TL indicà chì hè statu implicatu in "digitale, culturale è artisticu". attività in l'ultimi 4 anni, è avè almenu 20 milioni d'equipaggiu digitale in u so inventariu, è Hè necessariu di dà una lettera di garanzia bancaria indefinita in quantità di 5 milioni di TL per l'equipaggiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*