İBB hà dumandatu à e stazioni Sirkeci è Haydarpaşa chì li sò dati senza offerta

Ibb vulia chì e stazioni Sirkeci è Haydarpasa li fussi dati senza offerta.
Ibb vulia chì e stazioni Sirkeci è Haydarpasa li fussi dati senza offerta.

U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) İmamoğlu hà dumandatu u trasferimentu di e stazioni storiche di Sirkeci è Haydarpaşa, chì sò state messe à un'offerta da e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), à elli senza offerta.

SpinaSicondu a nutizia in; "In l'annunziu publicatu in a Gazzetta Ufficiale dumenica 22 settembre, hè statu annunziatu chì alcune parti di e stazioni chì appartenenu à TCDD seranu affittati per l'usu in manifestazioni culturali è artistiche. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Hà dettu ancu ch'ellu avia da fà una offerta. U Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, invece, s'hè oppostu à l'ingressu di l'IMM à l'offerta di a stazione, per i motivi chì "dissuaderia i cuncurrenti".

"U centru di trasferimentu publicu hè IMM, ci sò centinaie di esempi"

Dichjarà chì Haydarpaşa è Sirkeci sò "i dui simboli più impurtanti di Istanbul è attiranu l'attenzione di tutta a Turchia" in a cunferenza di stampa tenuta in a residenza presidenziale in Florya, İmamoğlu hà dettu chì una questione cusì impurtante seria seguita strettamente da l'IMM è toccu nantu à u tema di l'offerta di a stazione: u Ministeru di i Trasporti offre i magazzini di e duie zone di riferimentu cù a so terra. Decidemu ancu di participà à l'offerta. Perchè? Ùn ci hè micca attività cummerciale. Quessi sò zoni prutetti in ogni modu, ùn pudete fà nunda altru ch'è ciò chì esiste sopra. Assai bellu. Ùn pudete micca fà soldi ancu. Questu hè ancu bellu. A lege vi dà una opportunità. Dice, "parlà à l'istituzioni pubbliche, pudete trasferisce tali lochi à l'istituzioni publiche apprupriate". In Istanbul, u centru di questu hè IMM. Ci sò centinaie di esempi di questu in Istanbul. Ciò chì face u Ministeru di a Foresta, ciò chì face u Ministeru di i Trasporti... Ci sò centinaie d'esempii fatti da parechje istituzioni pubbliche.

"Chì hè a vostra motivazione per bluccà l'İBB?"

Dichjarà chì "cumu hè stata fatta l'offerta" duverebbe esse sparta cù u publicu, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avete messi tanti lochi cumpatibili in offerta è dite à a specificazione:" Ci sarà un equipamentu digitale per un valore di 20 milioni di lire. .' U valore di 20 milioni di lire di l'equipaggiu digitale hè dispunibule nantu à unu o dui canali televisivi in ​​Turchia. In altri palori, prima di fà sta dichjarazione, vi diciarà cumu avete ottenutu l'offerta ".

In riferimentu à u fattu chì u Ministeru di i Trasporti ùn vole micca chì IMM entre in l'offerta di a stazione per motivi chì "impedirà a cumpetizione", İmamoğlu hà dettu: "Quale hè a motivazione chì vi fa fà una tale dichjarazione?" dumandò è aghjunse: "Anti-cumpetitive vs. A dichjarazione chì deve esse fatta à a fine di un tribunale, vale à dì, a spiegazione chì u tribunale deve fà, hè fatta da u direttore generale di una istituzione chì hè stata attribuita un cuntrattu.

'A lege permette; S'elli dà senza una offerta, simu pronti ancu per quessa.

İmamoğlu hà suggeritu chì un accordu sia ghjuntu trà l'İBB è duie istituzioni pubbliche in l'offerta di stazione. In questu modu, İmamoğlu hà dichjaratu chì l'area prutetta "servirà à l'arte è à a cultura senza esse aduprata per scopi cummerciale" è hà utilizatu e seguenti espressioni: "U mo suggerimentu hè di fà un cuntrattu trà l'IMM è duie istituzioni pubbliche, mentre chì a strada hè chiudi, è trasfiriri lu. Demu à sta cità un travagliu di qualità dedichendu quelle strutture, quella zona, quella zona à a cultura è à l’arte, senza fà affari. Entremu in questa offerta è assicureremu chì stu locu, chì cunvene à a ghjente di Istanbul, serà trasfurmatu in una zona dedicata à a cultura è l'arte, appartenendu à u populu di Istanbul, vale à dì sottu a rispunsabilità di IMM. Per ottene questu, vogliu è vogliu chì tutti ci aiutanu ".

İmamoğlu hà dettu ancu chì l'area detta pò ancu esse trasferita "senza una offerta" è hà dettu: "Se dannu senza offerta, chì hè permessa da a lege, simu pronti ancu per quessa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*