U primu passu fattu per u tunnel per eliminà u risicu di inundazioni in Istanbul

U primu passu hè statu fattu per u tunnel chì eliminerà u risicu di inundazioni in Istanbul
U primu passu hè statu fattu per u tunnel chì eliminerà u risicu di inundazioni in Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà participatu à a Cerimonia di Abbassamentu di u Tunnel Rainwater TBM (Tunnel Boring Machine) d'Ayvalidere, chì salverà e zone à risicu di inundazioni da inundazioni in 4 punti diffirenti in 11 distretti. Esprimendu chì tali opere sò scritte è disegnate cum'è s'ellu era l'ingegnosità individuale in e cumunità chì anu succorsu à u populismu, İmamoğlu hà dettu: "In questu rispettu, tuttu ciò chì eiu è i mo amichi signu da ieri à oghje è da oghje à dumani appartene à u populu. di Istanbul. Ùn vogliu mai o vogliu esse mintuatu di mè stessu, solu. Mi piacerebbe chì questu sia esaminatu, percepitu è ​​servitu in questu modu da tutti i nostri culleghi, da tutti l'affari, da tutti Istanbul. "Se facemu questu, se facemu cusì, diventeremu veramente patrioti ognunu di noi", disse.

Rischiu di inundazioni in Istanbul

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à a Cerimonia di Abbassamentu di a Tunnel Boring TBM (Tunnel Boring Machine) di Ayvalidere. İmamoğlu era accumpagnatu da i Vice Secretarii Generali IMM Şengül Altan Arslan, Murat Yazıcı è Murat Kalkanlı è u Direttore Generale İSKİ Raif Mermutlu. Facendu u primu discorsu à a ceremonia, Mermutlu hà datu infurmazioni tecniche nantu à a macchina prodotta apposta per u prugettu in Germania per un periodu di 1 annu. Nutendu chì a macchina hè di 4 metri di diametru, 7,5 metri di lunghezza è in una forma cilindrica, Mermutlu hà dettu: "Ci sò 190 pezzi di diamante di taglio in e parti di perforazione di a macchina, chì pesa 25 tunnellate. Truvarà u so percorsu cù u sistema di misurazione laser in l'internu. Viaghjarà cù una putenza di u mutore elettricu di 500 KW è avanzarà 300 metri per mese. Stu prugressu cresce o diminuisce secondu a durezza di a terra. A machina prucederà seguendu i percorsi stradali in generale, per ùn dannà e residenze, 50-60 metri sottu à a terra.

MERMUTLU: "U PROGETTU SERA COMPLETU IN 18 MESI"

Nutendu chì anu previstu chì u tunelu serà finitu in 18 mesi, Mermutlu hà dichjaratu chì u costu di u prugettu hè di 80 milioni di TL. Mermetlu hà spartutu l'infurmazioni chì u tunnel da esse custruitu trà i distretti di Eyüpsultan è Esenler serà 4 mila 674 metri di longu è 4 metri di diametru. Mermutlu hà listatu i beneficii chì u tunelu purtarà à Istanbul cusì: "Dopu à a fine di u prugettu, chì serà custruitu cum'è un tunnel di cunnessione trà Ayvalidere è u Cornu d'Oro, Vatan Street, Aksaray Underpass, Tram Underpass in Fatih District, chì era inundatu di tantu in tantu durante i periodi di piogge forti. , Stazione di Metro Aksaray, Stazione Metro Yenikapı, Strada Namık Kemal è Passaghju TCDD; Bus Station-Hal Connection Road in Bayrampaşa District, Terazidere Mero Station; L'inundazioni ùn saranu micca in e intornu à a stazione di metro Merter E-5 in u distrittu Esenler è a stazione di tramvia Zeytinburnu in u distrittu Zeytinburnu.

İMAMOĞLU: "L'impieghi utili sò a pruprietà di l'istituzione"

Parlendu dopu à Mermutlu, İmamoğlu hà enfatizatu chì l'istituzioni sò permanenti è i pulitici sò tempurane. Dicendu: "I boni travaglii pruduciuti da l'istituzioni, s'ellu sò boni, sò sempre permanenti", İmamoğlu hà dettu, "U principiu principale chì assicurarà questu ùn hè micca alluntanassi da a ragione, a scienza, a tecnica è l'ingegneria. Questu serà sempre a vostra assicurazione in nome di una cità, in nome di un paese. In questu rispettu, cuntinuemu a continuazione di un prucessu currettu, una definizione di infrastruttura curretta, fatta è preparata da u passatu à u presente. Allora finiremu u travagliu. In u futuru, ci saranu altre persone chì firmaranu altri valori, è dopu avè firmatu, ci saranu altre persone chì ci cunfideremu è li cunfideremu. Questu prova u putere è a continuità di u statu è l'istituzioni. Allora sarete sempre una forte sicurezza in a sucetà. A ghjente si sente ancu sicura in quella cumunità. Ciò chì vulemu hè chì questu è l'opere utili simili ùn sò mai, mai diventate pulitiche, ùn diventanu mai a pruprietà di un partitu o una istituzione di partitu, o a pruprietà di una persona ".

İMAMOĞLU: "AVERIAMO A FABBRICARE ANCHE MACCHINE"

Dichjarà chì tali opere sò scritte è disegnate cum'è s'ellu si trattava di fatti assai persunali è individuali in e cumunità chì anu succorsu à u populismu, İmamoğlu hà dettu: "In questu rispettu, tuttu ciò chì i mo amichi è eiu firmaremu da ieri à oghje è dumani appartene à u ghjente di Istanbul. Ùn vogliu mai o vogliu esse mintuatu di mè stessu, solu. Questa hè a mo visione di a vita è u mo principiu. Mi piacerebbe chì questu sia esaminatu, percepitu è ​​servitu in questu modu da tutti i nostri culleghi, da tutti l'affari, da tutti Istanbul. S'ellu face questu, se riescemu, diventeremu veramente patrioti. " Nutendu chì a macchina hè stata prodotta da una sucietà tedesca, İmamoğlu hà dettu: "Semu felici chì a produzzione hè diventata in un serviziu cusì bellu spartendu a so tecnulugia cun noi. . Li ringraziu ancu. Speremu chì -per ch'elli ùn si sbaglianu - seremu ancu noi un paese chì pò fà sta è più belle machini. Lasciami mette in risaltu. Ma u mondu ùn hà più frontiere. Di sicuru, avemu da pruvà à cumprà u megliu è u più prezzu, ma à u stessu tempu, vulemu ancu pruduce.

TBM hè chjamatu da l'ingegnere chì hè mortu à a custruzzione di u prughjettu di u fiume Melen.

İmamoğlu hà dichjaratu à u TBM chì anu chjamatu l'ingegnere Gülseren Yurttaş, chì hè mortu per un accidente di travagliu u 27 di settembre di u 2007, in u situ di custruzzione di Sarayburnu, chì hè statu iniziatu per trasportà u Melen Stream à Istanbul. İmamoğlu hà dettu: "Dà stu dispusitivu dopu à ellu certamenti ùn allevia micca u dulore; ma ricurdaremu u so nome ", disse. İmamoğlu hà tenutu a Cerimonia di Scaricamentu CPC cù u figliolu di Yurttaş Yağmur Budak è a so surella Hatice Yurttaş. Dopu à a ceremonia, Budak hà ringraziatu Imamoglu è hà dimustratu i so sentimenti abbracciandu Imamoglu. İmamoğlu hà invitatu tutti l'impiegati chì travagliavanu in a custruzzione di u tunnel à u so latu è hà pigliatu una foto di gruppu cun elli. Dopu à a ceremonia, i participanti sò stati purtati à una distanza sicura è a TBM 190-ton hè stata abbassata à u puntu di partenza di l'excavazione cù l'aiutu di una gru. Ci hà pigliatu 12 minuti per u TBM per esse trasportatu à u puntu di partenza di l'excavazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*