I Sistemi Ferroviari di Istanbul sò stati discututi!

I sistemi ferroviari di Istanbul sò stati discututi
I sistemi ferroviari di Istanbul sò stati discututi

U Workshop di Sistemi Ferroviari hè statu tenutu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, cù una larga participazione da l'accademici à i rapprisentanti di l'industria. In l'attellu, u travagliu fattu finu à avà in i sistemi ferroviari in Istanbul è i passi da fà da avà sò stati discututi.

U Workshop di Sistemi Ferroviari 2019 hè statu ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Prof. da IMM Dipartimentu di Sistemi Ferroviari. Dr. À u workshop tenutu in u Centru Culturale Adem Baştürk, a strada di strada per Istanbul hè stata determinata cù a participazione di accademichi, rapprisentanti di u settore è attori di u sughjettu. In l'attellu, chì hè accadutu in sessioni 3 è determinate i passi da piglià in quantu à i sistemi ferroviari, i temi principali cum'è a pianificazione è u sviluppu tecnologicu in i sistemi ferroviari sò stati discututi.

Consensu nantu à "indigenità"

U Subsegretariu Generale IMM Orhan Demir hà datu l'infurmazioni seguenti in a so dichjarazione dopu à l'attellu: "Ciò chì hè evidenti hè chì tutti questi travaglii, chì tutti accunsenu, sò fatti in u locu in quantu à a produzzione, u disignu è u software. Questu furnisce standardizazione in un sensu. Avemu diversi vagoni è diversi sistemi meccanichi nantu à e nostre diverse linee. Hè assai impurtante di riunite queste è mette à un standard. Quì, a cuuperazione di l'università, l'industriale è noi diventa assai impurtante. "Avemu amparatu a lezzione chì duvemu assicurà sta cooperazione".

"Determineremu a nostra mappa stradale"

Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Dr. Pelin Alpkökin hà dettu chì anu esaminatu u travagliu fattu finu à avà in l'attellu è scambiatu idee cù i participanti nantu à ciò chì deve esse fattu dopu. Pelin Alpkökin; "Determineremu a nostra prossima mappa stradale cù l'idee chì ricevemu da i participanti. "In fattu, questu hè u scopu di l'attellu rapidu d'oghje", disse.

Ancu in l'attellu; Fatih Gültekin, direttore di i servizii di cuntrollu è cunsulenza di Metro Istanbul, hà ancu fattu una presentazione è hà datu infurmazioni nantu à l'operazione Metro Istanbul à i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*