MDTO ospita a riunione di u Gruppu di Travagliu di Trasportu Turchia-Francia

mdto Turkey ospita una riunione di u gruppu di travagliu di trasportu in Francia
mdto Turkey ospita una riunione di u gruppu di travagliu di trasportu in Francia

Mersin Chamber of Shipping ospita a "Secunna Reunione di u Gruppu di Travagliu di Trasportu Turchia-Francia" urganizata da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

In u prugramma di 2 ghjorni, e misure da piglià per sviluppà u cumerciu trà Turchia è Francia seranu evaluate, è scontri bilaterali seranu fatti trà cumpagnie turche è francesi.

L'apertura di a seconda riunione di u "Gruppu di Travagliu di Trasportu Turchia-Francia" urganizata da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè stata in a Sala di Cunferenza di a Càmera di Mersin (MDTO) in a matina. TC à a riunione. Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, Ministeru di u Cummerciu, Ambasciata di Francia, ​​Direzzione Generale TCDD, TOBB, Mersin Port Authority, AKİB, MTSO, MIP è rapprisentanti di u settore privatu anu assistitu.

In u prugramma di 2 ghjorni (16-17 settembre), e misure da piglià per u sviluppu di u cummerciu trà Turchia è Francia seranu evaluate, è una visita tecnica serà urganizata à u Centru Logisticu Yenice, chì hè in custruzzione in Tarsu. , è u portu di Mersin. In u prugramma, scontri bilaterali seranu ancu fatti trà cumpagnie turche è francesi.

L'apertura di a riunione hè stata in a Sala di Cunferenza di a Mersin Chamber of Shipping (MDTO) in a mattina.

"Mersin hè l'unica alternativa à Istanbul"

Facendu u discorsu d'apertura di a riunione, u presidente di u Cunsigliu di MDTO Cihat Lokmanoğlu hà dettu chì sò felici di accoglie a riunione di u Gruppu di Travagliu di Trasportu Turchia-Francia. Dichjarà chì ci sò 3 centri di distribuzione impurtanti in Turchia, vale à dì Istanbul, Mersin è Izmir, Lokmanoğlu hà dettu chì u Portu di Istanbul si distingue cù l'impurtazioni è u Portu di Izmir si distingue cù l'esportazioni, ma u Portu di Mersin si distingue da l'altri cù e so caratteristiche di esse à tempu un l'importazione, l'esportazione è u portu di transitu hà nutatu a so pusizione. Esprimendu chì u portu di Mersin hè u più grande portu in u Mediterraniu orientali è chì hè l'unicu portu alternativu di Istanbul, Lokmanoğlu hà manifestatu a so satisfaczione chì a riunione hè stata tenuta in Mersin.

"Vulemu chì u putenziale cummerciale di u Mediterraniu orientale sia sviluppatu cù u trasportu marittimu à corta distanza"

Cem Murat Yıldırım, Direttore Generale di Merchandise Periculi è Regulamentu di u Trasportu Cumminatu di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà dettu chì Mersin hà un postu speciale in u trasportu marittimu. Dichjarà chì a riunione hè stata urganizata per u sviluppu di u putenziale cummerciale di u Mediterraniu Orientale per via di u trasportu marittimu à corta distanza, Yıldırım hà nutatu chì sta questione era ancu inclusa in u pianu di sviluppu naziunale cum'è prughjettu. Yıldırım hà dettu chì Mersin è a so regione anu un putenziale seriu in a produzzione di frutti è ligumi freschi è chì travaglianu per furnisce i prudutti in Francia.

"I ligami trà i dui paesi sò assai forti in quantu à l'affari marittimi"

L'Attache Commerciale di l'Ambasciata di Francia, ​​Maxime Jebali, hà ancu dichjaratu chì Turchia è Francia anu ligami assai forti in quantu à l'affari marittimi è chì a maiò parte di e cumpagnie turche utilizanu u Portu di Marsiglia.

Puntendu chì in particulare e cumpagnie ro-ro sperienze prublemi di logistica cù tutti i paesi di u Mediterraniu, Jebali hà dettu chì spera chì queste riunioni risolve i prublemi di logistica trà i dui paesi. Dichjarà chì ci era rapprisentanti di u settore privatu in a delegazione francese chì assistenu à a riunione, Jebali hà dettu: "Queste cumpagnie si prisentanu à voi. In questa riunione, cercheremu modi per creà novi cullaburazioni trà cumpagnie turche è francesi.

"Vulemu apre una nova linea ro-ro da Mersin à Francia"

Bülent Süloğlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu Cumminatu di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, Direzzione Generale di Materiali Periculu è Trasportu Cumminatu, chì hà pigliatu a parolla dopu, hà dichjaratu chì a prima riunione di u Gruppu di travagliu Turchia-Francia nantu à i Trasporti, chì hè stata stabilita in Ghjennaghju di l'annu passatu, hè stata in Francia è un accordu hè statu ghjuntu nantu à u pianu d'azzione. Spiegò chì anu decisu di fà a seconda reunione in Turchia è chì hà urganizatu un viaghju tecnicu à Mersin in a partita turca di a riunione.

Süloğlu hà dettu chì, in a so presentazione, sparte infurmazioni detallate nantu à l'infrastruttura di trasportu di Turchia, in particulare l'infrastruttura ferroviaria hè stata migliurata significativamente in l'ultimi 15 anni. Süloğlu hà rimarcatu chì l'opportunità di trasportu ferroviariu deve esse aduprate di più, è chì cù a cumissioni di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, ci hè statu un aumentu di i trasporti basati in Mersin à l'Asia Centrale, chì alcune linee ferroviarie sò state chjuse per via di a Siria. questione, ma queste linee seranu riaperte in u futuru quandu a situazione cambia.

Süloğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à i porti cunnessi à a ferrovia in Turchia è hà dichjaratu ch'elli vulianu prufittà di questu, hà dichjaratu chì vulianu ghjunghje in l'Europa è soprattuttu in Francia cù più linee ro-ro da Mersin, İskenderun è ancu Antalya. "Vulemu apre una nova linea ro-ro da Mersin à Francia in u periodu à vene", disse Süloğlu.

In questa riunione, Süloğlu hà dettu chì l'infrastruttura di trasportu di a regione di u Mediterraniu orientale serà esaminata, e suluzioni necessarie per sviluppà u trasportu intermodale seranu discusse, i prublemi cù i porti francesi di Sete è Toulon seranu purtati à l'agenda, e dumande è aspettative di L'imprese seranu valutate. Esprimendu chì volenu, "Mersin hè un centru assai impurtante per a produzzione di frutti è verdura fresca. In questu sensu, hà una pruduzzione seria. Per quessa, vulemu sparte infurmazioni nantu à a logistica di a catena di friddu in questa riunione ", disse.

In a continuazione di a riunione, l'Espertu Marittimu Tolga Avcı da a Direzzione Generale di u Cummerciu Marittimu hà fattu una presentazione in quale a situazione generale di l'ecunumia turca è mundiale è e dati nantu à u cummerciu marittimu turcu sò stati valutati.

Gruppu di travagliu Turchia-Francia II, chì durà 2 ghjorni. In u scopu di u prugramma di a riunione, una visita tecnica serà realizata à Yenice Logistics Village, chì hè in custruzzione in Tarsus Yenice, è Mersin Port, è riunioni bilaterali seranu tenuti trà i rapprisentanti di u settore privatu turcu è francese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*