Sakarya hè pronta per a MTB Cup Race

sakarya hè pronta per a mità di a coppa mtb
sakarya hè pronta per a mità di a coppa mtb

Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta prima di e gare MTB Cup Sakarya XCO-XCM chì si terrà in Sakarya trà u 13 è u 15 di settembre, u sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana, continueremu à sustene u ciclismo. U nostru scopu hè di fà a nostra cità una marca mundiale quandu si tratta di bicicletta. Continueremu à travaglià per aumentà tali avvenimenti. Vogliu successu à tutti i nostri atleti è squadre chì cumpeteranu ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà assistitu à u prugramma di cunferenza di stampa di e gare MTB Cup Sakarya XCO-XCM, una di e gare preliminari di u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike chì si terrà in 2020 è chì si terrà sottu l'auspici di a Presidenza. U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Arif Özsoy, Vice Sicritariu Generale Bedrullah Erçin, Capu di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sport İlhan Şerif Aykaç, Cummissariu di l'Unione Ciclista Munniali Adrian Wals, membri di stampa è atleti di a squadra di Sakarya SALCANO Cycling anu assistitu à u prugramma in Sunflower Cycling Valley.

Videremu più bicicletta in e strade

Dichjarà chì u sportu hà un postu in ogni parte di a mo vita di ogni ghjornu, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "U sportu hè una attività impurtante chì deve esse sempre inclusa in a nostra vita di ogni ghjornu. U ciclistu hè unu di i sporti più faciuli chì pudemu fà in u cursu ordinariu di a nostra vita. In u nostru paese, ùn avemu ancu pussutu aumentà l'usu di bicicletta in a vita di ogni ghjornu è in u campu di u sport à u livellu di parechji paesi in u mondu. Tuttavia, recentemente, sò stati studii impurtanti nantu à questu sughjettu in tuttu u paese è soprattuttu in a nostra cità. Avemu parechji avvenimenti è prughjetti chì miranu à popularizà l'usu di e biciclette in a nostra cità. Cerchemu di rinfurzà ancu di più a nostra infrastruttura. Spergu chì vulemu vede più di i nostri ciclisti in e nostre strade, in particulare per una vita sana ".
Diventaremu una marca mundiale

Cuntinuendu e so spiegazioni, Başka Yüce hà dettu: "U ciclismu hè un sport socialmente benefica. Hè un modu di trasportu favuritu di l'ambiente è u trafficu. À u listessu tempu, hè una attività chì furnisce benefizii pusitivi à u nostru budgetu di famiglia. Hè un sportu chì aiuta ancu à prevene parechji prublemi di salute. Hè un veiculu chì furnisce un trasportu faciule à u travagliu è a scola. U nostru scopu hè di fà di a nostra cità una marca mundiale quandu si tratta di "bicicletta". Continueremu à travaglià per aumentà tali avvenimenti. Vogliu successu à tutti i nostri atleti è squadre chì cumpeteranu. Chì Diu dà forza à i so pedi ", disse.

24 paesi 150 atleti

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à u discorsu, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Avemu u scopu di aumentà e nostre piste di bicicletta in Sakarya. Sakarya hè sempre stata una cità sportiva è ancu una cità di bicicletta. Semu è seremu sempre fieri di rapprisintà u nostru paese in u megliu modu pussibule in e corse di bicicletta. Aumenteremu i chilometri di e nostre piste ciclabili esistenti à più di 100. Aumentendu queste attività di ciclismu chì avemu fattu spessu, infundemu una bona salute è facemu à i nostri citadini amare u ciclismo. Un totale di 24 atleti di 150 paesi participeranu à a cumpetizione chì urganizeremu in i ghjorni à vene. Spergu chì i nostri amichi facenu un bellu travagliu per questi 3 ghjorni. Grazie à tutti ", disse.

Agiremu inseme cù a cumuna

U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport, Arif Özsoy, hà dettu: "Cum'è u nostru presidente hà dichjaratu, avemu da travaglià per fà i primi in u sport. Semu cù a nostra Municipalità Metropolitana in ogni tipu d'urganisazione. Arrivemu à tutti i distretti in un periodu di 5 mesi è offre tutti i nostri servizii à i nostri citadini è atleti inseme cù u nostru presidente. Spergu chì seremu in azzione inseme cù a nostra municipalità in tutte e attività future. Grazie à tutti quelli chì anu participatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*