U più grande travagliu stradale in a storia di Tarsu hè principiatu

U più grande travagliu stradale in a storia di u tarsu hà iniziatu
U più grande travagliu stradale in a storia di u tarsu hà iniziatu

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà iniziatu u più grande travagliu stradale in a storia di u District Tarsus. A strada di u gruppu, chì cunnetta Tarsus District Pirömerli-Boztepe-Böğrüeğri Quartieri è hè di grande impurtanza in u trasportu per altri quartieri in a regione, hè stata asfaltata da e squadre di u Dipartimentu di Custruzzione, Mantenimentu è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana. Grazie à u travagliu, a strada, chì hè stata lasciata inattiva dapoi 2 anni, serà messa à a disposizione di u publicu u più prestu pussibule da e squadre di a Municipalità Metropolitana.

u travagliu cuntinueghja

E squadre di a Municipalità Metropolitana anu finitu rapidamente u travagliu di rivestimentu di asfaltu di superficia di 2 mila 500 metri di u primu pianu nantu à a strada di u gruppu.
Quandu i travaglii in corso sò finiti, u primu stratu di rivestimentu di l'asfaltu di a superficia serà cumpletu nantu à un totale di 10 km di strada longa, cumprese e strade preparate per l'asfaltu.

U puntu induve a sicurità stradale hè stata furnita 2 anni fà avà hè asfaltatu

Circa 2 anni fà, un bloccu di calcariu à grande scala hè statu sbattutu da e squadre di a Municipalità Metropolitana nantu à a strada chì unisce i Quartieri Pirömerli-Boztepe-Böğrüeğri è hè di grande impurtanza in u trasportu per altri quartieri di a regione, postu chì mette in periculu a sicurezza stradale.
A sicurità stradale hè stata assicurata grazia à u bloccu di roccia, chì hè stata sguassata da a tecnica di sabbiatura per via chì mette in periculu a sicurità di a strada, chì ùn avia micca alternativa per i citadini chì vivenu in a regione. Dopu à i travaglii di allargamentu di a strada, sò ancu cuminciati i travaglii di rivestimentu di l'asfaltu di a superficia.

Ateş: "Ci sbararemu di polvera è fangu"

U Capu di Quartiere di Böğrüeğri Ramazan Ateş hà manifestatu a so gratitudine à u Sindaco Metropolitanu Vahap Seçer per i travaglii di asfaltatura realizati in u so quartiere è hà dettu: "Vogliu ringrazià u Sindaco Metropolitanu per avè furnitu stu serviziu è rende i mo rispetti. Ci sò stati travaglii di espansione quì per circa 4 anni. Hè per quessa chì ùn ci era micca un tali travagliu nantu à a nostra strada. U nostru asfaltu hè ghjuntu. A nostra strada hè fatta. Ùn pudemu micca andà in ogni locu perchè e nostre strade eranu cattivi. Cars, giardini è agricultura eranu sempre cuparti di polvera. "Grazie à Diu, a nostra strada hè stata custruita avà è spergu chì sguassemu a polvera è u fangu", disse.

"Ùn hè micca megliu cà questu"

Ahmet Koç, chì hè statu barbieru in u distrittu di Böğrüeğri per 60 anni, hà dettu: "Questa strada hè stata allargata ma micca asfaltata. Quandu i veiculi passanu, diventa polvera. Avemu patitu assai da a polvera, i puzziche è l'irregularità in a strada. Mentre pigliate i prudutti à u centru, sia i scatuli è i prudutti sò stati danucati perchè a strada era male. Hè per quessa chì vendemu i nostri prudutti solu quì. Avemu avutu assai difficultà prima di questu, ma sarà megliu da avà. Cum'è a ghjente di Böğrüeğri, vulemu ringrazià u nostru Sindaco Metropolitanu. U nostru asfaltu hè stata versata. "Ùn pò micca megliu cà questu", disse.

"Stu locu era cum'è una zona di privazione"

Kenan Ateş, chì pruduce in u so quartiere è hà dettu chì ùn pudia micca piglià à u centru è vende perchè a strada era male, hà dettu: "Nimu hà toccu sta strada per 20 anni. Un rivestimentu hè statu fattu. Dopu quì, quandu l'inguernu hè vinutu, si deteriora. U trasportu era assai difficiule. Stu locu era cum'è una zona di privazione. Avà, a strada hà cuminciatu à esse custruitu cù u nostru presidente Vahap Seçer. Perchè a strada era male, ùn sò micca vinuti cumpratori è i nostri frutti ùn valenu micca soldi. "A nostra strada hè stata allargata bella", disse.

"A nostra strada era una disgrazia"

U membru di Mukhtar Bayram Aydın hà dettu: "Sò un cummerciante quì da u 1985. Da tandu ùn hè micca stata pavimentata. Caricava pesche in vittura. Les pêches se transformaient en poussière et ne pouvaient pas être vendues avant qu'elles ne soient livrées à Adana. Avà a strada hè allargata. L'asfaltu hè cascatu. Chi diu ti benedica. Serà assai megliu da avà. "I citadini sprimenu ancu a so satisfaczione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*