L'agitazione salariale cuntinueghja trà i travagliadori subcontratti in TÜVASAŞ

I disordini salariali cuntinueghjanu trà i travagliadori subcontratti in tuvas
I disordini salariali cuntinueghjanu trà i travagliadori subcontratti in tuvas

I disordini in TÜVASAŞ, chì sò cuminciati cù i travagliadori subcontratti chì anu ricevutu salari bassi, taglienduli da quelli chì eranu pagati eccessivamente, cuntinua. L'applicazione di l'amministrazione per appruvazioni supplementari hè stata rifiutata. Circà una suluzione à a tensione trà i travagliadori

13 TARIFFE DIFERENTI

In TÜVASAŞ, ci hè una polemica salariale trà i travagliadori sottumessi prima di u novu annu. U disordine trà l'impiegati cuntinueghja per via di u fattu chì ci sò 400 scheduli di salari diversi in a fabbrica, chì hà quasi 13 travagliadori subcontratti. Quasi 20 persone, chì anu ricivutu 150 per centu più di u salariu minimu, anu dumandatu à a gestione di a fabbrica è esigenu chì u 40 per centu sia tagliatu da u persunale chì hà ricevutu u 10 per centu è datu à elli.

NO NET DECISION

Questa dumanda hà causatu a divisione trà l'impiegati. Quelli cù salari bassi anu purtatu u prublema à u presidente provinciale AKP Yunus Tever. L'applicazione di a gestione di a fabbrica à u Tesoru per una crescita supplementaria hè stata ancu rifiutata. U presidente di a filiale Demiryol İş, Cemal Yaman, hà tenutu una riunione cù i travagliadori a settimana passata. Hè statu amparatu chì à a riunione, chì era assistita da u Diputatu Direttore Generale di TÜVASAŞ, Yakup Karabağ, ùn hè stata presa una decisione chjara è i disordini cuntinuavanu. (Sakaryayeninews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*