Autorità di Trasportu Turcu-Sen à TÜVASAŞ

u trasportu turcu hè diventatu l'unione autorizata in tuvasas
u trasportu turcu hè diventatu l'unione autorizata in tuvasas

À TÜVASAŞ, l'Autorità appartene à Türk Transportation-Sen. Türk Transportation-Sen hè diventatu l'unione autorizata in nome di i funzionari publichi chì travaglianu in u corpu di Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ).

Ali Azem Fındık, presidente di u Trasportu Turcu-Sen Sakarya Branch, hà dichjaratu in a so dichjarazione scritta chì dopu à u regulamentu publicatu in a Gazzetta Ufficiale, sò diventati l'unione autorizata in nome di i funzionari publichi in TÜVASAŞ.

Fındık hà dettu in una dichjarazione: "U nostru scopu hè di fà unionismu. Utilizemu i nostri diritti legali à u massimu per aumentà u livellu di benessere di i funzionari civili, per migliurà i so diritti persunali è per furnisce un ambiente di travagliu pacificu ". Fındık hà ancu dichjaratu ch'elli ùn anu micca una cunniscenza sindicale chì usa una lingua discriminatoria è marginaliza a ghjente.

U presidente Fındık hà dichjaratu ch'elli averanu 190 membri in TÜVASAŞ è ringraziò tutti i membri chì li anu sustinutu durante u prucessu d'autorizazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*