U periodu di pagamentu di a tarifa principia cù u sistema di scansione facciale in u metro cinese

U periodu di pagamentu di a tarifa hà iniziatu cù u sistema di scanning faccia in u metro cinese
U periodu di pagamentu di a tarifa hà iniziatu cù u sistema di scanning faccia in u metro cinese

Cina hà introduttu un novu sistema di ricunniscenza faciale chì permette à i viaghjatori di u metro di utilizà a so faccia cum'è un metudu di pagamentu.

A tecnulugia, sviluppata da u gigante di l'internet Tencent, permette à e persone di più di 60 anni di entre in alcune stazioni di metro in Shenzhen gratuitamente, in cambiu di registrà cù u sistema scannendu e so facci.

Un sistema simile hè ancu implementatu in Jinan, in a pruvincia di Shandong in Cina orientale, è prucessi à piccula scala in Shanghai, Qingdao, Nanjing è e cità Nanning.

L'iniziativa di Shenzhen, prima annunziata da l'agenza di notizie ufficiale di u paese Xinhua, hè prevista per espansione à altri gruppi di età, secondu u South China Morning Post.

A tecnulugia di ricunniscenza faciale aduprata in Cina hè stata criticata prima da i difensori di a privacy, è ancu da l'utilizatori di a reta suciale chinesa Weibo.

A famosa rete di sorveglianza pervasiva di a Cina include più di 170 milioni di sistemi di càmera CCTV, è e camere utilizanu intelligenza artificiale per identificà e persone ancu quandu i so visi sò nascosti.

L'annu passatu, a tecnulugia di "ricunniscenza di andatura" hè stata introdutta per pudè ricunnosce e persone da a manera di caminari.

Trà i tentativi di surviglianza in u paese hè u prugramma chjamatu "uccelli spia", in quale bandate di uccelli robotichi sò usati per monitorà e persone da l'aria.

I veìculi aerei senza pilotu di piccione sò furnuti cù un sistema di cuntrollu di volu chì permette u cuntrollu in terra, a tecnulugia GPS è una camera d'alta definizione.

A reta di sorveglianza di a China alimenta u cuntruversu sistema di creditu suciale di u statu, chì hà u scopu di rinfurzà a retorica di u statu chì "mantene a fiducia hè grande è perde a fiducia hè vergognosa".

I punti di qualificazione di quelli chì anu avutu in prublemi cù u sistema sò stati calati. Questu significa chì ùn anu micca accessu à i migliori alberghi, cunnessione Internet d'alta veloce, o ancu mandà i so figlioli à scole di classe mundiale.

In circustanze straordinarie, i citadini chinesi ponu esse pruibiti di viaghjà in u paese o di andà in l'esteru. L'annu passatu, hè statu annunziatu chì più di 20 milioni di persone nantu à a lista nera sò stati denegati viaghji in ferrovia è aereo à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*