Un "Sistema di Avvertimentu Precoce" serà stallatu nantu à i Veiculi per Prevenzione di l'Accidenti di Metrobus

Un sistema d'alerta precoce serà installatu nantu à i veiculi per prevene accidenti di metrobus.
Un sistema d'alerta precoce serà installatu nantu à i veiculi per prevene accidenti di metrobus.

IMM hà iniziatu una investigazione annantu à l'accidentu di u metrobus chì hè accadutu sta matina. A cundizione di 13 passageri leggermente feriti chì ricevenu trattamentu hè attentamente monitorata. IETT, chì svolse un travagliu impurtante per prevene tali accidenti da ripetiri, installà ancu un "Sistema di Avvertimentu Precoce" nantu à i veiculi.

Un accidentu hè accadutu dumenica matina à a fermata Halıcıoğlu di a linea Metrobus quandu l'autobus s'hè lampatu in u veiculu davanti. 13 citadini sò stati ligeramente feriti in l'accidentu. I feriti sò stati mandati à l'ospedali Samatya (112), Okmeydanı (3), Şişli Florence Nightingale (4), Cerrahpaşa (2), Şişli Etfal (2) da 2 squadre.

I squadre IETT anu cacciatu i veiculi da a stazione è i servizii sò tornati à a normale. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), chì hà iniziatu una investigazione cumpleta annantu à l'incidentu, monitoreghja ancu strettamente u statu di salute di i passageri chì u trattamentu cuntinueghja.

L'ACCIDENTI DIMINUTI CU E MISURE PIGLIATE IN METROBUS

IMM faci un travagliu seriu per prevene l'accidenti nantu à a linea Metrobus, chì copre 7 mila chilometri cù 220 mila viaghji à ghjornu è porta 1 milione di passageri.

Tutti i cunduttori sò datu furmazione nantu à temi cum'è l'emergenza, u focu, e caratteristiche fisiche di i veiculi è a guida sicura almenu una volta à l'annu. Inoltre, cù u prughjettu di l'Accademia di Trasportu, chì serà implementatu nantu à un terrenu di 17 mila metri quadrati, a furmazione di cunduttori serà furnita in ambienti fisichi più adattati è cù metudi più scientifichi.

Un'altra misura hè di caccià l'autobus Metrobus chì anu 12 anni è anu 1.5 milioni di chilometri da a flotta. U travagliu serà cumpletu rapidamente per rimpiazzà questi veiculi cù una nova generazione di veiculi più sicuri è di capacità di passageru più altu.

Sicondu i dati IETT; Ci hè ancu una diminuzione di u numeru di accidenti nantu à a linea. Ci era 2016 accidenti in 804, 2017 in 640, 2018 in 404, è ancu 2019 accidenti in 189.

Inoltre, i sforzi cuntinueghjanu à installà un sistema d'avvisu precoce nantu à i veiculi per riduce ancu l'accidenti. Una guida più sicura è più còmuda hè assicurata grazia à u sistema chì pò rializà funzioni impurtanti cum'è u sistema di seguimentu di i veiculi chì cuntrolla i limiti di velocità, u sistema di avvisu di cambiamentu di corsia è u sistema di frenu intelligente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*