A stazione di Haydarpaşa deve esse rimossa da esse u sughjettu di l'offerta

Haydarpasa gari deve esse eliminata da esse u sughjettu di l'offerta
Haydarpasa gari deve esse eliminata da esse u sughjettu di l'offerta

Kadıköy A storia di a stazione, a lotta di Haydarpaşa Solidarity per 14 anni è i spazii publichi urbani sò stati discututi in l'intervista urganizata da u Centru Comunitariu dopu chì a Stazione Haydarpaşa hè stata messa in offerta.

Dopu chì una parte di a Stazione Haydarpaşa hè stata messa in offerta a settimana passata, Kadıköy Tugay Kartal da Haydarpaşa Solidarity in Community Center, Assoc. Dr. Un'intervista hè stata fatta cù a participazione di u Specialista di Conservazione Gül Köksal è u presidente di l'Unione di i Travaglii di u Trasportu (BTS) Hasan Bektaş.

A conversazione, chì hà iniziatu cù a lotta di Haydarpaşa Solidarity dapoi u 2005 è l'infurmazioni datu nantu à l'ultimu prughjettu di a stazione, i travagliadori di a stazione ferroviaria è l'implicazione di u sindicatu in u prucessu, hà cuntinuatu cù a discussione nantu à cumu avvicinà u prucessu.

Haydarpaşa resterà fermu

Oltre à esse un patrimoniu storicu, Haydarpaşa si trova in un puntu criticu in quantu à u trasportu publicu. L'apertura di treni d'alta velocità fatte da u guvernu cum'è una campagna elettorale in ogni periodu elettorale facenu chì u trasportu ferroviariu sia ricurdatu cù accidenti è insicurezza. U pannellu hà criticatu chì a necessità di u mantenimentu è di a risturazione di Haydarpaşa, cum'è ogni locu storicu, hè stata valutata da u guvernu cum'è apre un spaziu per a capitale, è hè statu discutitu chì una surtita da stu prucessu per u beni publicu serà pussibule solu cù sulidarità è. lotta.

Mentre era enfatizatu chì Haydarpaşa è Sirkeci duveranu esse cunsiderati cum'è stazioni di treni è chì a stazione deve esse data à l'operazione di TCDD in modu chì prutege l'interessu publicu, hè statu dichjaratu chì u fattu chì l'istituzione ùn hè più utilizata per l'interessu publicu. ma puramente per scopi pulitichi è senza meritu rende sta dumanda luntanu da a realità. Per quessa, l'impurtanza di rivisà a stazione in una manera chì cumpiendu a so funzione hè stata enfatizzata.

L'interessu publicu è u cuntrollu publicu sò indispensabili

Hè statu dichjaratu chì e preoccupazioni cummirciali create da fà i spazii publichi u sughjettu di l'offerta sò stati evaluati micca per u benefiziu di u publicu, ma per u benefiziu di u capitale. Per quessa, hè statu enfatizatu chì Haydarpaşa deve esse escludutu da l'offerta, è l'impurtanza di prisentà ogni prucessu di restaurazione à u publicu è l'implicazione di e camere prufessiunali hè stata trasmessa. Dopu à a preparazione di solu 11 di l'articuli di risturazione 5 specificati in u prugettu, a preparazione per l'apertura hè stata fatta prima di a linea di trenu d'alta veloce, a Stazione di Ankara, etc. Hè stata enfatizzata chì tutti i citadini è l'istituzioni duveranu guardà i prughjetti chì cuncernanu u publicu da una perspettiva diversa.

L'avvenimentu hè finitu cù a chjama à a vigilia, chì hè tenuta ogni dumenica à 13.00 davanti à a stazione di trenu dopu a chjama di Haydarpaşa Solidarity, chì entrerà in a so 406a settimana sta settimana.

Syndicate.Org

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*