Esposizione fotografica "A stazione senza trenu: Haydarpaşa".

Esposizione fotografica di Gar Haydarpaşa Senza Trenu Passendu
Esposizione fotografica di Gar Haydarpaşa Senza Trenu Passendu

A mostra di fotografia di Hatice Ezgi Özçelik intitulata "A stazione senza trenu: Haydarpaşa" hè trà u 26 d'ottobre è u 1 di nuvembre. Kadıköy U Centru di Cultura di a Municipalità Barış Manço aspetta i so visitatori.

KadıköyA mostra di Hatice Ezgi Özçelik, chì hà fotografatu a Stazione Haydarpaşa, u patrimoniu culturale di Turchia, copre u periodu di trè anni da chì a stazione era chjusa per viaghjà in trenu. In a mostra custituita da 20 ritratti, ci sò ritratti di l'edificiu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è altre strutture chì sò parti di u patrimoniu industriale.

Spieghendu chì u nome "Stazione Senza Passi di Trenu: Haydarpaşa" deriva da u so dialogu cù un citadinu, Özçelik hà dettu: "Mentre stava filmendu Haydarpaşa, qualchissia m'avvicinò è mi disse:" Perchè sparate sta stazione, induve ùn ci hè micca. trenu chì passa per ellu'. Sta dichjarazione m'hà impressiunatu assai, è hè quì chì vene u nome di a mostra ". Dichjarà chì l'esposizione hè a prima fase di u so prughjettu, Özçelik hà dettu chì ellu hà da cuntinuà à documentà dopu chì a stazione torna à a so funzione originale. A mostra serà ancu esposta in a Galeria İFSAK in Beyoğlu u 18 d'aprile di u 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*