Prughjettu di u Seculu Marmaray serà introduttu cù u slogan 2 cuntinenti 4 minuti

Prughjettu di u Seculu Marmaray serà introduttu cù u slogan di 2 cuntinenti 4 minuti:
I dettagli riguardanti u prugettu seranu spartuti cù slogan cum'è "Dream s'hè fattu realtà", "2 cuntinenti 4 minuti" è "1 milione di passageri à ghjornu", chì saranu riflessi nantu à i segni illuminati nantu à u trenu, strade è ponti in a Stazione Haydarpaşa. , Linia YHT Ankara-Istanbul.
Dimustratu cum'è u "Prughjettu di u Seculu", Marmaray serà presentatu à u publicu cù diversi slogans cum'è "Un sognu fattu realità", "29 cuntinenti 2 minuti" è "4 milione di passageri à ghjornu" prima di l'apertura u 1 d'ottobre.
Marmaray serà messu in serviziu da u presidente Abdullah Gul è u primu ministru Recep Tayyip Erdogan u 90 d'ottobre 29, quandu serà celebratu u 2013 anniversariu di a proclamazione di a Republica.
U filmu cummirciali di 35 seconde, preparatu per l'apertura di Marmaray, chì u cuntu à a rovescia cuntinueghja per a so cummissione, serà trasmessu in televisione u sabbatu 26 d'ottobre.
Nantu à i segni illuminati nantu à Marmaray, strade interurbani, ingressi di tunnel, autostrade è ponti, "Marmaray entra in serviziu cù a participazione di u presidente Abdullah Gul è u primu ministru Recep Tayyip Erdogan", "Un sognu fattu realità", 2 cuntinenti 4 minuti" è "1 per ghjornu" serà prumuvutu cù slogans cum'è "milioni di passageri".
I slogans in quistione saranu ancu riflessi nantu à u trenu nantu à a Stazione Haydarpaşa è a linea di Trenu Ankara-Istanbul d'Alta Velocità.
In certi cità, i cartelli publichi prisentanu ritratti di l'apertura di u prugettu è u travagliu in corso.
U marti, u 29 d'ottobre, quandu a ceremonia d'apertura si terrà, publicità riguardanti Marmaray seranu publicate in i ghjurnali.
Dui cuntinenti si uniscenu à 60 metri sottu u mari
Marmaray, chì unisce l'Asia è l'Europa, hè custituitu da una strada di 13,6 chilometri, tuttu sottuterra, da Ayrılıkçeşme à Kazlıçeşme.
Migliaia di travagliadori è 11 esperti tecnichi è ingegneri anu travagliatu in turni nantu à una basa di 60 ore in Marmaray, chì hè l'unicu prughjettu in u mondu chì cunnetta dui cuntinenti à 24 metri sottu à u mare, cù 1343 tunnel di tubu posti à u fondu di u Bosforu. .
Apertura à a stazione di Üsküdar
U Prughjettu Marmaray hè custituitu da 5 stazioni, trè di quali sò sotterranei. A prima stazione di Marmaray, Ayrılıkçeşme, KadıköySerà integrata cù a linea di metro Kartal-Kaynarca. A stazione di Üsküdar, induve a ceremonia d'apertura serà tenuta, serà decorata cù u pannellu Tile, u primu travagliu di passaghju di tubu in u Bosforu, è un pannellu ceramicu cù vista di Istanbul da Üsküdar.
A stazione di Yenikapı, chì serà situata ghjustu accantu à l'Archeopark di Yenikapı è funziunarà cum'è un centru di trasferimentu, hà ancu un travagliu di rilievu cù petra naturale di colore sabbia longu u fasciu circular, chì ricorda i scavi archeologichi in l'area di a stazione. Ispirata da i scuperti di i scavi archeològichi realizati in u scopu di u prugettu, a stazione dichjarata cumportarà strati di civilisazione simbulizendu l'Età Neolitica, i periodi Bizantinu è Ottumanu. Ancu 4-5. Una replica di u naufragiu n ° 12, datata di u XIXmu seculu, serà esposta in u tavulu d’arte.
Kazlıçeşme, l'ultima stazione di u prugettu, serà culurita cù i buchi rossi, u simbulu di Istanbul, è decoratu cù motivi d'oca.
Artefatti storichi seranu esposti
Più di 35 mila artefatti storichi è 13 navi affundate sò stati scuperti durante i scavi archeologichi realizati durante l'opere di Marmaray.
I travaglii nantu à Marmaray cuminciaru cù a cerimonia di l'iniziu di l'excavazione archeologica in u 2004. Duranti i scavi, sò stati scuperti parechji artefatti chì metteranu in luce a storia di Istanbul. U scheletru di u primu Istanbulite, chì hà pigliatu a storia di Istanbul da 8500 anni à 6500 aC, hè statu trovu in Yenikapı, u portu di Thedesius, chì hè citatu in a literatura mundiale, ma ùn si pudia truvà. 8500 navi affundate sò state truvate in questa zona, chì hè ancu chjamata "portu di u millenniu", chì hè stata ghjunta durante l'scavi di Yenikapı. U più chjappu di sti navi, u cusì chjamatu « naufragiu n ° 37 », hè statu purtatu à a luce cum'è u ghjornu ch'ellu s'affonda cù a so carica.
I scavi archeologichi è a rimozione di i ritrovamenti in u scopu di u Prughjettu Marmaray sò stati finiti l'annu passatu. Questi valori storichi seranu esposti in l'Archeopark per esse stabilitu in l'area descritta cum'è Yenikapı 100 isule è in u museu di Marmaray.
1 milione di passageri seranu trasportati ogni ghjornu
Hè destinatu à trasportà 75 mila passageri per ora è 1 milione 200 mila passageri per ghjornu in una direzzione in Marmaray.
4 minuti da l'Asia à l'Europa
U tempu di viaghju in Marmaray, Gebze è Halkalı Ci vole 105 minuti trà Bostancı è Bakırköy, 37 minuti trà Söğütlüçeşme è Yenikapı, è 12 minuti trà Üsküdar è Sirkeci.
L'operazione di Marmaray, chì hà iniziatu i test drives in Aostu, serà trasferitu à a Direzzione Generale di TCDD dopu a so apertura.

Surghjente: news.rotahaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*