Ara Güler Exhibition in Karaköy Tünel da IETT

Ara Guler Exhibition in Karakoy Tunnel da Iett
Ara Guler Exhibition in Karakoy Tunnel da Iett

IETT hà apertu una mostra in Karaköy Tünel in memoria di u fotografu è fotogiurnalista Ara Güler, chì hè mortu l'annu passatu.

Aperta in Karaköy Tünel in memoria di u veteranu fotografu Ara Güler, a mostra presenta vechji fotografie di Istanbul scattate da Güler è e so fotografie.

A mostra pò esse visitata à Karaköy Tünel trà 07:00 è 22:45 finu à a fine di nuvembre.

Quale hè Ara Guler ?

Ara Güler hè natu in Istanbul in u 1928. Güler, chì hè u più impurtante rappresentante di a fotografia creativa di fama internazionale in Turchia, hà pigliatu u fotogiurnalista di u Vicino Oriente per i magazine Time Life in 1956, Paris Match è Stern magazines in 1958. In u stessu tempu, Magnum Photos hà iniziatu a distribuzione internaziunale di e fotografie di Ara Güler. U British Journal of Photography Year Book, publicatu in Inghilterra in u 1961, l'identificò cum'è unu di i sette migliori fotografi di u mondu. In u stessu annu, hè statu accettatu à a Società Americana di Fotografi di Magazine (ASMP) è diventa l'unicu membru di sta urganizazione da Turchia.

Güler hà guadagnatu u titulu di Maestru di Leica in Germania in u 1962. In u stessu annu, a rivista Camera, una di e publicazioni più impurtanti in u mondu di a fotografia, hà publicatu un numeru speciale nantu à ellu. Pigliò ritratti di u libru di Lord Kinross, Hagia Sophia, publicatu in u 1971. A foto di copertina di u libru Picasso Metamorphose et Unite, preparatu da Skira Publishing House per u 90 anniversariu di Picasso, appartene à Güler.

I ritratti di Güler nantu à l'arti è a storia di l'arte sò stati utilizati da Time Life, Horizon, Newsweek è Skira Publishing House. I ritratti di l'opere di Mimar Sinan, nantu à quale hà travagliatu dapoi anni, sò stati publicati in u 1992 da Edition Arthaud in Francia, è da Edizioni "Thames & Hudson" in i Stati Uniti è in Inghilterra sottu u nome "Sinan, Architetto di Soliman the". Magnificu".

In u 2002, da u guvernu francese « Lejion D'Honneur ; Officier Des Arts Et Des Lettre” ha ricevuto il titolo di “La Medaille de la Ville de Paris” dal Comune di Parigi nel 2009. In u 2005, a Republica di Turchia, u Gran Premiu per a Cultura è l'Arte di a Presidenza di a Turchia, u Ministeru di a Cultura Turchia è u Turismu, u Premiu di u Serviziu di l'Arte è di u Turismu in u 2008, u Premiu per u Serviziu Distinguitu di l'Assemblea Nazionale Turca in 2009, u Premiu d'Onore à Vita di Lucie Awards in u 2011. USA è Turchia in 2004 Hè statu ritenutu degnu di u Gran Premiu di a Cultura è l'Arti da u Ministeru di a Cultura è u Turismu di a Republica di Turchia. Güler hà ricevutu u titulu di "Dottoratu Onorariu" da l'Università Tecnica di Yıldız in 2013, da l'Università di Belle Arti Mimar Sinan in 2014, è da l'Università Boğaziçi in 17. Ara Güler hè mortu u 2018 ottobre di u 90 à l'età di XNUMX anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*