E mani di e donne toccanu u trasportu publicu in Mersin

u trasportu publicu in Mersin vale a manu di una donna
u trasportu publicu in Mersin vale a manu di una donna

Vahap Seçer, u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, chì sprime chì discriminerà e donne à ogni opportunità, porta sta prumessa à vita cù e so pratiche. E donne anu voce in u trasportu publicu in Mersin.

L'acquisti di i cunduttori di l'autobus anu cuminciatu cù l'istruzzioni di u presidente Seçer, chì hà datu a bona nutizia chì a flotta di veiculi serà allargata in i ghjorni passati. A Municipalità Metropolitana hà determinatu i candidati chì anu u dirittu di piglià a furmazione è l'esami in l'entrevista fatta per u reclutamentu di i cunduttori di l'autobus 73 per i quali era annunziata. A furmazione di 41 candidati femine è 183 maschili chì anu dimustratu e so qualificazioni durante l'entrevista sò stati dati da i formatori di i maestri di guida chì travaglianu in a Direzzione di a Branca di Trasportu Pùblicu di u Dipartimentu di Trasportu.

Dopu à l'entrenamentu nantu à l'iniziu di u veiculu, u sorpassu, a cugliera è a caduta di i passageri à a tappa, a rotazione in a rotonda, a retromarcia, u parcheghju, a cunniscenza è a ricunniscenza di l'indicatori di u veiculu, a cumpetenza di guida di i candidati hè stata testata è messa à prova. Quelli chì sò riesciuti trà 41 candidati femine è 183 maschili, chì seranu valutati in parechji articuli, cumincianu a so funzioni u più prestu pussibule.

Topçuoğlu: "U nostru trasportu publicu è u funziunamentu di l'autobus seranu più dinamichi"

Ersan Topçuoğlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì l'inclusione di 73 persone in a municipalità seria benefica in quantu à serve i citadini è hà dettu: "Questi amici sò i nostri amici chì anu passatu certi livelli prima, anu SRC. ducumenti è anu cumpletu a so psicotecnica. Oghje, in u primu locu, avemu invitatu i nostri candidati cunduttori femine à a furmazione è à l'esame di teste di guida. Spergu chì tutti anu successu. Un totale di 73 candidati maschili è femini seranu successu è passanu l'esame. I nostri amici riesciuti venenu è cumincianu i so funzioni dopu chì i so annunzii sò annunziati. Di sicuru, un altru criteriu prima di principià hè chì ùn anu micca prublemi di salute o legale. Cù l'inclusione di i nostri 73 candidati è u nostru persunale, u nostru trasportu publicu è u funziunamentu di l'autobus seranu più dinamichi è serviranu bè i nostri citadini ".

U numeru di autobus aumenterà ancu di più.

Dopu à 73 cunduttori di trasportu publicu da esse recrutati, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja a so compra per facilità u trasportu di a cità è furnisce un serviziu di trasportu sicuru è còmode à i citadini. U capu di u Dipartimentu di Trasportu Ersan Topçuoğlu hà dichjaratu chì 100 autobus più seranu acquistati per u trasportu publicu è hà dettu: "Cumu u nostru sindaco metropolitanu Vahap Seçer hà dichjaratu in u so manifestu elettorale, cumprà 100 autobus di trasportu publicu. Questu significa cumprà 100 autobus, in cambiu di almenu 250 cunduttori in 2020 ", disse.

Grazie à u presidente Seçer, una di e donne di l'autobus

U candidatu di driver Bircan Tazeoğlu hà dichjaratu chì e donne duveranu esse incluse più in a sucietà è hà dettu: "I nostri furmazioni eranu boni. Prima di tuttu, di sicuru, vulemu ringrazià u sgiò Vahap per dà una tale priorità à e donne. Questu ci hà datu speranza. Cum'è una donna, ùn pudemu micca ringrazià abbastanza per u sustegnu furnitu à e donne. Hè per quessa chì sò assai cuntentu. Spergu chì serà bonu per tutti noi. E persone chì applicanu quì, se aghju da parlà per mè stessu, sò persone chì anu digià certi criterii è sò stati attivamente guidati in u trafficu per parechji anni. Dunque, esse in u trafficu o in l'autobus ùn cambierà nunda per noi ", disse.

"Vulemu esse piloti femminili esemplari"

Handan Kaya, unu di i candidati à i cunduttori, hà dichjaratu chì l'eccitazione di l'esame passava cù u cumpurtamentu amichevule è sorridente di u persunale chì travaglia in a Direzzione di u Trasportu Pùblicu, "L'entrevista era ancu bona, tutti eranu pusitivi. Prima di tuttu, ringraziu à u nostru presidente per avè apertu a strada à e donne, per u sustegnu di e donne. I nostri missaghji sò ghjunti dopu à l'entrevista, simu in l'esame praticu oghje. Avemu fattu l'esame, tuttu u persunale era assai amichevule è surrisu, si cumportanu assai bè. In relazione, andemu in modu cuntrullatu, pigliamu u nostru esame. Spergu chì avemu riesciutu, pensu chì aghju successu, tuttu era assai bonu. In ultimamente, spergu chì vulemu esse unu di i piloti femminili esemplari unendu a Municipalità Metropolitana di Mersin. In particulare, vogliu dì per mè stessu, vogliu fà questu, vogliu successu. Spergu chì averaghju successu ", disse.

"E donne ponu ottene qualcosa"

Enfatizendu chì ùn ci hè nunda chì e donne ùn ponu riesce, Betül Arslankılıç, unu di i candidati, hà dettu: "Sò felice chì u nostru presidente ci hà furnitu tali opportunità, hè stata una cosa assai bona per aumentà l'impieghi di e donne. A nostra furmazione di guida era bona. Se passemu stu locu, una furmazione di un mesi serà datu, se Diu vole, seremu megliu. Semu digià bè in u trafficu, seremu bè in l'autobus. Ella hà cunclusu e so parolle dicendu: "E donne ponu ottene qualcosa".

u trasportu publicu in Mersin vale a manu di una donna
u trasportu publicu in Mersin vale a manu di una donna

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*