Le rampe per disabili sò fatte in cunfurmità cù i Norme Mondiali in Ankara

E rampe per disabili in Ankara sò fatte in linea cù i standard mundiali
E rampe per disabili in Ankara sò fatte in linea cù i standard mundiali

A Municipalità Metropolitana d'Ankara porta e rampe in e strade, i marciapiedi è i passaghji pedonali à i standard mundiali per chì a ghjente di a capitale pò prufittà ugualmente da a vita di a cità.

In u scopu di u travagliu realizatu da u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di a Branca di Pavimenti, u Capu di R&D è di Accessibilità, e rampe per i disabili sò allargate è rese più sicure.

NON PIÙ RESTRIZIONI DI MOVIMENTO

E rampe per i disabili cù a mobilità limitata sò state riviste in tutta a cità.

Dichjarà chì e rampe nantu à i chjassi pedonali, i marciapiedi, i passaggi pedonali è l'intersezioni sò stati fatti comodi è sicuri, i funzionari di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici anu infurmatu chì e rampe sò state riprogettate cù una pendenza adatta è una larghezza sufficiente per chì tutti i pedoni, in particulare i citadini disabili chì utilizanu sedie à rotelle, pò spustà facilmente.

70 RAMPI sò stati rinnuvati di settembre

Dichjarà chì e rampe conformi à i standard mundiali sò stati installati prima à i passaghji pedonali in Atatürk Boulevard è Kızılay Square, i funzionari anu dettu chì 70 rampe sò state rinnuvate in settembre.

L'autorità anu enfatizatu chì e richieste ricevute per mezu di i cunti suciali, soprattuttu Blue Desk, sò state pigliate in contu è chì e rampe sò state rimpiazzate da 5 squadre separate chì travaglianu 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu, è hà dettu: "Primariamente, u travagliu hè realizatu nantu à l'attraversamenti intornu à i semafori è intersezioni, cumpresi i zoni cù un altu usu pedestriale. Dopu à a fine di l'opere in Kızılay, a rinuvazione di e rampe in Keçiören Fatih Street, chì hè ancu densamente populata, cuntinueghja. "E rampe disabilitate seranu rivisionate in tutta a capitale", anu dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*