U trasportu publicu hè liberu in Istanbul u ghjornu di a Repubblica

trasportu publicu gratuitu in Istanbul u ghjornu di a repubblica
trasportu publicu gratuitu in Istanbul u ghjornu di a repubblica

U trasportu publicu hè liberu in Istanbul u ghjornu di a Repubblica. Preparatu à celebrà u 29 anniversariu di u 96 d'ottobre di u ghjornu di a Republica cù cerimonii magnifichi, IMM hà decisu di furnisce servizii di trasportu publicu gratuitu in questa festa naziunale.

Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), Sindaco Ekrem İmamoğluA pratica di furnisce servizii di trasportu publicu gratuitu in e vacanze religiose è naziunali, chì hè stata iniziata cù u suggerimentu di , cuntinua.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà tenutu a seconda riunione di e so riunioni d'ottobre in l'edificiu di a municipalità di Saraçhane, hà appruvatu u serviziu gratuitu di i veiculi di trasportu publicu in Istanbul u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica. A decisione hè stata presa à l'unanimità da i membri di u cunsigliu.

I passageri puderanu guidà tutti i veiculi di trasportu publicu inclusi in l'integrazione Istanbulkart gratuitamente scannendu e so carte. Tutte e tasse seranu cuperte da u bilanciu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Applicazione; Serà validu nantu à IETT, Metrobus, OTOBÜS AŞ (eccettu l'autobus di l'aeroportu), l'autobus publichi privati ​​​​, i traghetti di City Lines, i motori di trasportu publicu marittimu privati ​​​​è i tram, Metro, funicular, tunnel è funivia gestiti da Metro Istanbul.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*