Dichjarazione di u Ministru Turhan nantu à e Reclamazioni di Collapse nantu à u Apron di u 3rd Airport

M.Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu a valutazione più cumpleta di u Novu Aeroportu di Istanbul, a prima fase di quale hè prevista per esse messu in opera u 29 d'ottobre, à u scrittore di u ghjurnale Yeni Birlik Musa Alioğlu. U Ministru Turhan hà rispostu à ogni dumanda da e rivendicazioni di colapsu nantu à u grembiule à u prucessu di trasferimentu, da l'infrastruttura di trasportu di l'aeroportu à u travagliu di nome. Eccu l'intervista di Musa Alioğlu:

"A settimana passata, l'aostu 12, 2018, aghju ricevutu riazzioni pusitivi è negativi à l'articulu chì aghju scrittu in a mo colonna in u ghjurnale cù u titulu "Ciò chì vogliu dumandà à u Ministru di i Trasporti". Certi amichi anu agitu cù preghjudiziu, dicendu chì u Ministru ùn risponde micca à queste dumande. Tuttavia, ùn hè mai accadutu cum'è dicenu. Mehmet Cahit Turhan, u mo paisanu, novu numinatu à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu a prima è a più cumpleta dichjarazione annantu à u Novu Aeroportu di Istanbul dopu a prima cunferenza di stampa. Vogliu ringrazià u nostru stimatu ministru, chì si pusò in l'uffiziu di u Ministeru cù a polvera di i so pedi, per stu passu impurtante fattu in a strada di una sucità aperta è trasparente. Grazie. Hanu rispostu tutte e nostre dumande cumpletamente. Fighjemu avà e risposte date da u ministru à e nostre dumande. U cumentu hè u vostru.

Quistione: Ùn saria micca una mossa ghjusta per fà una dichjarazione à i ghjurnalisti in scena prima di a cunferenza di stampa in quantu à u colapsu di a terra in l'area di l'aeroportu, chì hè statu riflessu in a stampa recentemente? Pudete dì ciò chì hè l'essenza di u sughjettu ?

Risposta: In quantu à u travagliu di u metro di Gayrettepe-Istanbul New Airport, chì l'offerta hè stata fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture è a custruzzione di quale cuntinueghja, i ritratti di a linea di metro M9 struttura truss avvicinanu l'albero, chì hè in u scopu di u travagliu, sò stati riflessi in a stampa, è a regione in l'imaghjini sopra citati hè in u livante, si trova trà u punente di u mantellu è u ponte di entrata terminale. U locu indicatu cum'è colapsu quì hè ligatu à u travagliu di u metro è hè a bocca di l'arburetu di u metro ".

Quistione: Chì pensate di l'allegazione chì i vietnamiti è altri travagliadori stranieri sò impiegati per salari bassi è in cundizioni sfavorevoli?

Risposta: Un totale di 2 mila 357 persone di diverse naziunalità travaglianu in u prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul. A maiuranza di u persunale straneru sò in u statutu di i travagliadori è i cunduttori in i campi di l'operazione, mentre chì l'altra parte hè à u livellu di i dirigenti è i direttori in tecnichi, ingegneri, specialisti è staffi di gestione. Per mantene a qualità di vita di l'impiegati stranieri à u più altu livellu, sò realizati studii di campu è l'uppurtunità di u spaziu persunale è suciale di l'impiegati sò constantemente migliurate. Per fà un esempiu, cum'è dichjaratu in a quistione, un chef hè statu purtatu da Vietnam per appellu à l'abitudini alimentari di i travagliadori vietnamiti chì travaglianu in a custruzzione è per furnisce l'uppurtunità di serve i so gustu.

Per d 'altra banda, tutti l'impiegati implicati in u prugettu sò offerti opportunità suciali è ecunomiche in cundizioni adatte è uguali in cunfurmità cù a legislazione applicabile.

Quistione: Cum'è l'autorità più auturità, chì dite à l'affirmazioni chì migghiara d'arburi sò stati tagliati, e fonti d'acqua siccate, l'animali morse, l'uccelli anu cambiatu a so strada migratoria è l'equilibriu ecologicu hè statu disturbatu?

Risposta: Ancu s'è l'area induve l'aeroportu serà custruitu pare esse terrenu forestale, ci sò campi minieri spargugliati nantu à una grande parte di a terra.

L'area di u prugettu hè di 7 mila 650 ettari in totale. Sicondu l'usu di a terra di u spaziu di u prugettu; 6 mila 172 ettari di furesta, 180 ettari di zona minera, 70 ettari d'acqua temporale grande è chjuca, 236 ettari di pasture, 60 ettari di agricultura secca (follow), 2 ettari di brughiera. Circa 2,47 per centu (189 ettari) di l'area di u prugettu hè un terrenu privatu. U numeru tutale di arburi in a zona hè 182 milioni 2 mila 513. A quantità di l'arburi chì anu finitu a so vita è deve esse purtatu in a pruprietà forestale hè 341 mila 657. 950 milione 1 mila 885 arburi di età A è B in a zona sò arburi chì ponu esse spustati.

Ancu s'è l'autorità in quantu à u tagliu o u trasportu di l'arburi appartene à a Direzzione Generale di Silvicultura, tutti l'arburi in l'area di u prugettu sò purtati in a pruprietà forestale, u trasportu è operazioni simili sò realizati in cunfurmità cù a legislazione forestale cum'è un requisitu di l'EIA.

A diversità biologica attuale in a zona hè determinata, e spezie necessarie sò trasportate à l'abitati adattati, è l'esame di e caratteristiche di l'ecosistema di e fossa formate per u risultatu di l'attività minera hè stata impegnata in u rapportu EIA è studii sò realizati in questu. direzzione. In u quadru di u Pianu d'Azzione Biodiversità preparatu in u scopu di u Rapportu di l'Ambiente è di l'Impattu Suciali, un travagliu cumuna hè realizatu trà l'IGA è a Direzzione Generale di Foresta-Dipartimentu di Riforestazione per i studii di riforestazione. Cù u Protocolu di Afforestazione chì hè preparatu, l'arburi seranu piantati in zoni forestali naturali dannighjati o frammentati o altri spazii di forestazione adattati in Turchia, cù priorità in a Regione di Marmara. In u scopu di i travaglii di riforestazione, hè previstu di compie l'opere in un totale di 5 anni, 3 anni per l'attività di piantazione è 8 anni per i travaglii di mantenimentu per ogni situ. In u scopu di i travaglii, l'afforestazione serà fatta in una zona di 5 mila ettari. Inoltre, i travaglii di riforestazione seranu realizati in cunfurmità cù a Cunvenzione di e Nazioni Unite per a lotta à a desertificazione è a Direzzione Generale di u Pianu d'Azzione Forestale per a lotta à l'erosione.

Inoltre, a diligenza dovuta per a so interazzione cù e rotte di migrazione di l'uccelli è piglià e misure necessarie per monitorà a migrazione di l'uccelli per 2 anni sò stati impegnati in u Rapportu EIA, è i studii d'osservazione d'uccelli sò stati realizati meticulosamente in questa direzzione.

Oltre à questu, l'attività realizate da İGA sò i seguenti:

I primi studii nantu à l'uccelli nativi è migratori sò cuminciati in u 2014 cù i Studii di Valutazione di Impattu Ambientale è Suciali realizati da Environ. In a seconda mità di u 2014, u sistema di radar d'uccelli hà cuminciatu à cullà dati in u campu è u primu ornitologu di radar di Turchia (ornitologu) hè statu furmatu à quellu tempu. À l'iniziu di u 2015, una squadra di 7 ornitologi di l'Unità di Gestione di a Fauna Salvatica stabilita in l'IGA hà realizatu studii per monitorà l'acelli migratori chì passanu sopra u situ di u prugettu è e spezie d'acelli native in u circondu di u prugettu. Cù sta squadra di monitoraghju à tempu pienu è studii di monitoraghju, sò stati posti i fundamenti di un prugramma di fauna salvatica affidabile è internaziunale. Tutti questi studii sò ancu supportati da u sistema di radar d'uccelli. In a seconda mità di 2017, u sistema di radar d'uccelli di punta hè statu acquistatu è postu nantu à u situ di u prugettu. Cusì, u travagliu cuntinueghja cù un sistema chì raccoglie dati detallati è serve ancu studii di sicurezza di u volu da realizà analisi di risichi.

Quistione: A custruzzione hè andata veloce, u trasportu à l'aeroportu era tardu? O a situazione reale coincide completamente cù a realizazione di a custruzzione, chì si dice chì hà righjuntu u 95 per centu? Pensate chì ci hè una differenza ancu più grande?

Risposta: U spustamentu di l'Autostrada D-20, unu di i ligami di trasportu di u Novu Aeroportu di Istanbul, hè statu realizatu è apertu à u trafficu. U travagliu nantu à a cunnessione di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì hè una altra cunnessione di l'autostrada, cuntinueghja è serà apertu à u trafficu finu à a data di apertura.

U prughjettu di a linea di Metro Gayrettepe-Airport, chì furnisce a cunnessione aeroportu-città, hè realizatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u nostru Ministeru, è u prugettu hè previstu per esse cumpletu à a fine di 2019. aeroportu-Halkalı I travaglii di u prughjettu di a linea di metro sò previsti per esse custruitu trà

Un altru prughjettu di cunnessione chì furnisce u trasportu à u Novu Aeroportu di Istanbul hè u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, è i studii di prughjettu realizati da TCDD cuntinueghjanu.

A 1a Tappa di u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul serà messu in serviziu u 29 d'ottobre di u 2018. A 1a tappa hè nantu à 40 milioni di m2, cù un totale di più di 3 milioni di m2 di area interna è più di 8 milioni di m2 di area pavimentata (asfaltu è cimentu) chì sò fabbricati, è a tappa di u prughjettu sopra citatu hè à u livellu di 95 per centu. Per quessa, a realizazione di a custruzzione è a situazione reale coincide cù l'altri.

Quistione: Cum'è a più grande operazione di trasferimentu di u mondu, ci sò solu 11 settimane per l'operazione di evacuazione di l'Atatürk Airport, chì serà u sughjettu di documentarii è andarà in a storia. Serà cunsulatu à u publicu è à i stakeholders per sente da voi in u modu più largu è dettagliatu ciò chì serà è cumu serà.

Risposta: Da settembre 2016, cù 13 cumissioni diverse, per mette in opera u Novu Aeroportu di Istanbul è per assicurà u trasferimentu puntuale è senza prublemi di i nostri stakeholder residenti in l'Aeroportu Atatürk à u Novu Aeroportu di Istanbul (ORAT-Prontezza Operativa è Trasferimentu di l'aeroportu) coordinatu è u travagliu hè realizatu cù tutti i stakeholder.

U prucessu di traslassi à u Novu Aeroportu di Istanbul hè previstu per esse realizatu in trè parti:

  1. Prove di trasferimentu di l'aeroportu è u trasportu di l'articuli indipendentemente da l'operazione immediata prima di l'apertura (30-7 ghjorni prima di l'apertura),
  2. Trasferimentu di l'operazione (in 2 ghjorni dopu l'apertura),
  3. Trasferimentu di l'altru equipamentu indipendente da u funziunamentu istantaneu dopu l'accensione.

· Hè statu cunsideratu appropritatu chì a strada principale di traslocazione hè a strada Yeşilköy-Mahmutbey-Odayeri.

· In quantu à u calendariu di u ghjornu di apertura è di muvimentu, hè statu ritenutu adattatu per fà u trasportu in una mossa secondu u scenariu di trasferimentu ininterrottu (Big-Bang) cum'è l'opinione cumuna di tutti i stakeholder.

· U prucessu di muvimentu principiarà à 30:2018 u 03.00 d'ottobre di u 31 (marti), è serà cumpletu à 2018:23.59 u 45 d'ottobre di u 35 (mercuri), è duverà un totale di 35 ore. In questu prucessu, a capacità di u spaziu aereu cumuna di l'Atatürk Airport è l'Istanbul New Airport serà disposta cum'è 12 sbarchi è XNUMX partenze per ora, i voli seranu ridotti sequenzialmente nantu à a basa di e cumpagnie aeree, ci sarà un periodu di XNUMX ore in quale i voli. in dui aeroporti sò cumplettamente tagliati à u listessu tempu, è i voli cumincianu à aumentà gradualmente cù a fine di a trasferimentu.

· Durante a pianificazione di u trasferimentu, i criterii cum'è a dimensione di e cumpagnie aeree è se a basa hè l'Atatürk Airport o micca, sò stati presi in considerazione, è era destinatu à prevene un eventuale caos effettuendu a trasferimentu in una basa di cumpagnia, pigliendu in cunsiderà u trafficu di l'equipaggiu in terra è u trafficu aereu.

In questu cuntestu, per l'attività di trasferimentu;

Prima di tuttu, l'operazioni di e cumpagnie aeree chì ùn anu micca una basa (aeroportu di base) Atatürk Airport è e cumpagnie di manutenzioni in terra chì li serve sò fermate è e so operazioni sò trasferite à l'Aeroportu New Istanbul (30 ottobre 2018 trà 03.00 L è 31 ottobre 23.59). : XNUMX L),

L'operazioni di altre cumpagnie aeree chì a basa (l'aeroportu di basa) hè l'Atatürk Airport altru da THY, è e cumpagnie di assistenza in terra chì li serve, sò fermate è e so operazioni sò trasferite in Istanbul New Airport (30 ottobre 2018 trà 19.00 L à 31 ottobre 2018 18.59). : XNUMX L),

Fermantu tutte l'operazioni in l'Aeroportu Atatürk in un periodu di 12 ore per u trasportu di THY è TGS, è ùn eseguisce alcuna operazione da u Novu Aeroportu di Istanbul (31 d'ottobre 2018 trà 02.00L-13.59L),

THY è TGS cumincianu l'operazioni in u Novu Aeroportu di Istanbul dopu à 12 ore (da 31 u 2018 d'ottobre 14.00),

5 ore dopu chì THY è TGS anu iniziatu e so operazioni, altre cumpagnie aeree fora di THY chì a so basa (l'aeroportu di basa) hè l'Atatürk Airport è e cumpagnie di assistenza in terra chì li serve cumincianu e so operazioni in Istanbul New Airport (da 31 L u 2018 d'ottobre 19.00).

Dopu à sti fasi, hè previstu chì tutte e cumpagnie aeree cumincianu a so operazione è u Novu Aeroportu d'Istanbul serà cumplettamente operativu (da 01:2018 u 00.01 Novembre XNUMX).

· U Pianu di Trasferimentu Turcu è Inglese hè statu mandatu à tutti i stakeholder u 22.03.2018.

· U 08.05.2018, e prucedure di gestione di u trafficu aereu è u Pianu di Traslocazione da esse implementatu in l'Atatürk Airport è l'Istanbul New Airport durante è dopu u periodu di trasferimentu in turcu è inglese sò stati annunziati à u mondu sanu.

· Per organizà i Segnali di Direzzione di u Traffico à l'Aeroportu Novu di Istanbul, unu di i punti cintrali di a cità, cum'è "Novu Aeroportu di Istanbul", a coordinazione hè stata stabilita cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul è i segni sò stati aghjurnati.

· Hè stata d'accordu cù HEAŞ chì a pista di l'aeroportu Sabiha Gökçen, chì era chjusa di notte per via di travaglii di custruzzione, deve esse aperta per i voli durante u muvimentu.

· U codice IATA di l'Atatürk Airport "IST" serà assignatu à l'Istanbul New Airport, è u codice IATA di l'Atatürk Airport serà cambiatu in "ISL" u 31 ottobre 2018 à 03.00:XNUMX (L).

Quistione: Siccomu DHMI hà dettu à TAV, l'operatore di AHL, per "lassà quì u 29 d'ottobre", quantu serà pagatu a cumpagnia di l'operatore cum'è una garanzia di passageru finu à a fine di u cuntrattu, 2021? Da quale fonti serà fattu stu pagamentu?

Risposta: Ùn ci hè micca una garanzia di passageru in l'attuale accordu di affittu di l'Atatürk Airport.

In u scopu di prughjetti PPP (Couperazione Public-Private), chì avemu ottenutu un grande successu in u mondu; Cum'è una esigenza di a sustenibilità di stu mudellu, di prutezzione di i cuntratti à quale simu una parte finu à a fine di i so termini, pagamentu di pussibuli perdite di prufittu da a data chì l'Atatürk Airport hè stata chjusa à a data di fine di u "Atatürk Airport Lease Agreement". Finu à u 03.01.2021, TAV Istanbul Terminal Operations A.Ş. hè stata impegnata. Perchè, in cunfurmità cù l'Accordu di Implementazione di u Novu Aeroportu di Istanbul, hè imperativu chì l'aeroportu di Atatürk sia chjusu à i voli cummirciali per u trasportu di passeggeri domestici è internaziunali di u 29 ottobre di u 2018.

In questu cuntestu; I studii cuntinueghjanu cù a Cumpagnia di l'Inquilini, a Direzzione Generale DHMI è e cumpagnie di consulenti di e duie parti in quantu à a determinazione di pussibuli perdite di profitti di TAV Istanbul Terminal Isletmeciligi A.Ş.

Quistione: Cumu a sopravvalutazione recente di u dollaru è l'euro affetta tutti i cunti ligati à questu aeroportu? Siccomu i spazii cummirciali in l'aeroportu sò ancu affittati in valuta straniera, DHMI hà l'autorità per fà un arrangiamentu?

Risposta: In u quadru di l'Acordu di Implementazione firmatu cù a Cumpagnia Cummissione è i so annessi, l'autorità di dispusizione in quantu à e zone cummerciale appartene à a Cumpagnia Cummissione.

Ùn ci saranu micca prublemi derivanti da u tassu di scambiu in u Novu Aeroportu di Istanbul. Perchè i saldi di stu prughjettu (creditu, munita, tariffi, etc.) sò stati disposti in tale manera chì ùn saranu micca affettati da u scambiu è seranu basati nantu à a stessa valuta.

Quistione : Quandu serà pagatu l'affittu annuale di u Consorziu IGA di 1 miliardo 45 milioni d'euros, rinviatu di trè anni è sustinutu da u presidente, è l'amministrazione applicà un interessu ?

Risposta: 2018 Euro di 2019 Euro, chì hè u prezzu tutale di affittu di INA per l'anni 2020/1.919.840.000/1.195.000.000 per dui anni è dui mesi, hè stata posposta à a fine di u periodu. A quantità differita serà pagata à l'Amministrazione da a Cumpagnia Incaricata, inseme cù l'interessi + IVA, facendu un calculu di l'interessu annantu à u periodu differitu annantu à u Eurobond à longu andà "Tassu d'interessu di ritornu senza risicu" determinatu da u Sottosecretariatu di u Tesoru. .

Quistione: Cum'è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, duvete avè una opinione nantu à u nome di u Novu Aeroportu. Questa facilità, chì pensu chì ùn serà micca chjamata Atatürk, serà chjamata dopu à Recep Tayyip Erdoğan o u nome di Sultan Abdülhamit Han hè cunsideratu appropritatu? Chì ne pensi? Chì pensate chì succederà ? Puderia esse un altru nome ? Ci hè un nome chì vi passa in mente ?

Risposta: Nisuna decisione hè stata presa in quantu à u nome di l'aeroportu, è u prucessu cuntinueghja.

<

p style="text-align: right;">Musa Alioğlu

<

p style="text-align: right;">
source: U novu ghjurnale Unità

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*