Cambiamenti di rotta in u Metro di Mersin

sviluppu impurtante nantu à u prughjettu di u metro di Mersin
sviluppu impurtante nantu à u prughjettu di u metro di Mersin

Cambiamenti di Route in Mersin Metro; U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u prughjettu di u Metro, chì hè di grande impurtanza per Mersin, à l'avvenimentu urganizatu da u Dipartimentu di e donne, a famiglia è i zitelli è induve e donne mukhtars da tutta a pruvincia sò state invitate. Dichjarà chì preparanu un prughjettu chì cambierà a strada di u metro è riduce u so costu, u sindaco Seçer hà dettu chì a linea di metro si estenderà à l'Hospital di a cità, a nova stazione di autobus è l'università.

Trasportu à l'ospedale di a cità è a stazione di autobus in metro

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà ancu fattu dichjarazioni impurtanti annantu à u prughjettu di u Metro, chì portarà una soluzione radicale à u prublema di trasportu di Mersin, durante a so riunione cù i capi di e donne.

In i prughjetti di Metro preparati in i periodi precedenti, era previstu di custruisce una linea di Metro trà a Stazione Mezitli. L'Hospital di a cità, a nova stazione di autobus è l'Università di Mersin ùn sò micca stati inclusi in questi prughjetti. U presidente Vahap Seçer hà dichjaratu ch'elli preparanu un novu prughjettu di Metro chì includenu questi punti 3, tenendu in contu u putenziale di i passageri, è u Metro serà sicuru. Probabilmente lanceremu a settimana prossima. Ci sarà un metro da a superficia à l'Hospital di a cità è a linea di a stazione d'autobus, è un tram da a junction Fairground à l'Università. Ùn hè micca a linea Mezitli Station via Gazi Mustafa Kemal Boulevard. Avemu decisu di entre in u Mediterraniu. U Mediterraniu prufittà ancu di u Metro. Ellu disse: "Avarà da l'antica stazione d'autobus, passa per Siteler, vai à l'Hospital di a cità, è da quì à a nova stazione d'autobus".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*