U Ministru Ersoy: "Ci hè un studiu nantu à a funivia in a valle di Ihlara"

Ci hè un studiu nantu à a funivia in a valle di Ihlara di u Ministru Ersoy
Ci hè un studiu nantu à a funivia in a valle di Ihlara di u Ministru Ersoy

Mehmet Nuri Ersoy, Ministru di a Cultura è u Turismu: "Cù a Presidenza di l'Area di Cappadocia, ci hè una sezione chì sprime un discorsu cum'è se u statutu di prutezzione di a regione hè statu ridutta. Questu hè assolutamente micca veru ". disse.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì a Presidenza di l'Area di Cappadocia hà pigliatu l'uffiziu è hà dettu: "Ci hè una sezione chì esprime un discorsu cum'è se u statutu di prutezzione di a regione hè stata ridutta cù a Presidenza di l'Area di Cappadocia. Questu hè assolutamente micca veru ". disse.

U Ministru Ersoy, in una dichjarazione à i ghjurnalisti in Aksaray Ihlara Valley, hà dettu chì anu urganizatu un prugramma di viaghju per determinà i bisogni di a regione in situ.

Rimarchendu chì i travaglii ligati à risponde à tutti i bisogni di a presidenza di u campu è à cumpiendu u reclutamentu di u persunale cuntinueghjanu rapidamente, Ersoy hà dettu:

"Avemu cuminciatu à risolve rapidamente i bisogni di sta regione cù a Presidenza di a Zona di Cappadocia. A presidenza di a zona di Cappadocia hà pigliatu u postu. Cù a Presidenza di l'Area di Cappadocia, ci hè una rùbbrica chì sprime un discorsu cum'è s'è u statutu di prutezzione di a regione hè statu ridutta. Questu hè assolutamente micca veru. U sistema di presidenza di u campu hà duie caratteristiche. Unu, per purtà una suluzione rapida, dui per aumentà u statutu di prutezzione. Cù a presidenza di l'area, ogni statutu di prutezzione ùn hè micca diminuitu, solu i puteri di infurzazioni di u statutu di prutezzione sò stati trasferiti à a presidenza di l'area. Di sicuru, questu hè qualcosa chì hè statu fattu per valutà rapidamente l'applicazioni, passà rapidamente i bordi, è apre a strada per e persone chì volenu fà rinuvazioni è investimenti in cunfurmità cù e regule, rispettendu a so natura è i valori archeologichi ".

L'Autorità di Demolizione hè stata ancu datu à a Presidenza di a Zona

Spieghendu chì u so scopu hè di aumentà u bilanciu di cunsirvazioni è di assicurà chì stu locu sia purtatu à u turismu in modu efficace, Ersoy hà dettu ch'elli anu datu à a Presidenza di l'Area i puteri chì ùn c'eranu prima : « Sapete, in u passatu, i cumune eranu timido quandu si trattava di demolizione. L'autorità di demolizione hè stata ancu datu à u capu di a zona. Da avà, quandu e municipalità ritardanu l'istruzzioni di demolizione di i nostri bordi o di a nostra presidenza di a zona, quandu sò tardi à cumpiendu ciò chì hè necessariu, u presidente hà a capacità, a squadra è ogni opportunità per cumpiendu stu compitu, è hà e risorse. Hè per quessa chì u nostru scopu hè di prutege stu locu in modu efficace è hè digià un locu caldu per u turisimu. Per fà pussibule ottene più azioni da u turismu. disse.

Ci hè un studiu nantu à a funivia

U Ministru Ersoy, dumandatu da un ghjurnalistu nantu à i so prughjetti per a custruzzione di un telefuninu, una terrazza di vetru è un ascensore in a valle di Ihlara, hà dettu:

"Ci hè un studiu nantu à a funivia. U prughjettu legatu à questu hè ancu ghjuntu à noi, videremu. Ci hè ancu quelli chì volenu fà da u settore privatu. Fighjemu i costi. Evaluemu a megliu suluzione. Forsi pò esse datu à una cumpagnia privata in forma di build-operate-transfer o pò esse fattu da u nostru ministeru. Dunque ùn hè micca una quantità d'investimentu impussibile. Hè un investimentu chì noi, cum'è ministeru, pudemu fà facilmente. Se ci sò aspiranti da u settore privatu, è se e so pruposte sò ragiunate, pudemu ancu appruvà. Cumpiteremu a valutazione in questu annu, vale à dì à a fine di ghjennaghju. Dopu questu, implementeremu a decisione ".

Dopu à e dichjarazioni, u Ministru Ersoy marchò cù i so cumpagni nantu à a pista di 3,5 chilometri in a valle.

U guvernatore d'Aksaray, Ali Mantı, hà prisentatu una catifa tessuta a manu à Ersoy dopu a marcia.

I cunflitti di l'autorità seranu evitati

U Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà ancu visitatu a cità sotterranea di Kaymaklı dopu a so investigazione in Ihlara è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu esaminatu diversi centri turistici per via di l'implementazione di a Presidenza di l'Area di Cappadocia, chì hè stata creata per prumove è prutegge a regione è per prevene a custruzzione illegale.

Enfatizendu chì a Presidenza di l'area di Cappadocia furnisce un vantaghju impurtante per a regione, Ersoy hà dichjaratu chì questu modu, i cunflitti di l'autorità trà i diversi ministeri è cumuni seranu impediti in Cappadocia.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Cù l'implementazione di a Presidenza di a Zona di Cappadocia, conducemu investigazioni in situ. L'impurtante hè di aumentà i rivenuti di a Cappadocia è di aumentà u numeru di ghjorni chì i turisti stanu in a regione. Ci hè un aumentu paragunatu à l'annu passatu. Pensemu chì u turismu ghjunghjerà à u locu ch’ellu manca, fendu più veloce a Presidenza di a Zona di Cappadocia è aumentendu a so parte di prumuzione. U mutivu di a creazione di a Presidenza di l'Area hè di eliminà i cunflitti di l'autorità. Quì, ci era un cunflittu di l'autorità trà u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, u Ministeru di a Cultura è u Turismu è e municipalità. Per questu mutivu, a durazione di e decisioni da esse prese da i bordi pigghiava assai tempu. Sfurtunatamente, cù a prolongazione di u periodu, incuraghjite a fuga. Ci era tempi chì a ghjente aspittava 8 anni per a decisione di esce. U periodu di attesa hà ancu causatu custruzzione illegale ".

Mencionendu chì a Presidenza di l'Area di Cappadocia hà scurciatu i periodi sopra citati, Ersoy hà dettu: "Avemu ancu accelerà i tempi di decisione di u schedariu. In u passatu, l'autorità di demolizione era solu cù e municipalità è u Ministeru di l'ambiente è l'urbanizazione. Attualmente, a Presidenza di a Zona hà ricevutu l'autorità di demolizione. Calchì volta e municipalità ùn anu micca prestu à demolisce per via di preoccupazioni elettorali. Da avà, a Presidenza di l'Area hà ancu aduprà l'autorità di demolizione per impedisce a custruzzione è e custruzzioni illegali più rapidamente. usatu e frasi.

Durante a so visita à a cità sotterranea di Kaymaklı, u Ministru Ersoy era accumpagnatu da u presidente RTÜK Ebubekir Şahin è u sindaco di Kaymaklı Harun Çekiç.

U Ministru Ersoy, chì dumani participà à a tour in mongolfiera, esaminà u Museu di Storia è Cultura di Cappadocia, chì hè in custruzzione, è diversi centri turistici in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*