Dui rotte sò state determinate per a linea di u sistema ferroviariu Sakarya!

Dui rotte sò state determinate per a linea di u sistema ferroviariu Sakarya
Dui rotte sò state determinate per a linea di u sistema ferroviariu Sakarya

Dui rotte sò state determinate per a linea di u sistema ferroviariu di Sakarya !; Parlendu durante a so visita à a Municipalità Metropolitana di Sakarya, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà dettu: "Seremu assai interessati à i prughjetti di Sakarya. Sakarya hè una cità chì meriteghja i migliori prughjetti. U nostru sindaco metropolitanu Ekrem Yüce hà preparatu travaglii assai impurtanti in pocu tempu. Felicitazioni è vi augu successu ". U Ministru Turhan hà dichjaratu chì a perdita di redditu da e dichjarazioni fiscali di a Municipalità Metropolitana serà ancu risolta.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Sakarya per assistisce à una seria di prugrammi, hà visitatu a Municipalità Metropolitana. In più di u Sindaco Metropolitanu Ekrem Yüce, u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Yunus Tever, i deputati di u Partitu AK Çiğdem Erdoğan Atabek, Recep Uncuoğlu, u direttore generale di TÜVASAŞ İlhan Kocaarslan, u direttore regiunale di l'autostrade di u distrittu Turgay Çolak Çolak. U direttore generale di SASKİ Dr. İlyas Demirci, burocrati metropolitani è SASKİ è rapprisentanti di l'ONG anu participatu ancu. U presidente Ekrem Yüce hà ringraziatu u Ministru Turhan per a ripresa di u Trenu ADA è a rapida cumpleta di a TOPÇA Junction, hà presentatu i prughjetti in u campu di u trasportu è hà dumandatu u sustegnu.

Garantirà u futuru di u trasportu

Esprimendu chì sò assai felici di accoglie u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, in Sakarya, u presidente Ekrem Yüce hà iniziatu u so discorsu è hà dettu: "Prima di tuttu, u nostru Ministru, u Signore Cahit Turhan, hè di inizià u Trenu ADA. di novu è per accelerà u travagliu chì hè ghjuntu à un arrestu à TOPÇA Junction, dunque ti ringraziu. Prisentemu dinù i nostri prughjetti, chì seranu un novu puntu di svolta in u trasportu di a nostra cità, à u nostru Ministru è dumandemu u so sustegnu. U nostru Sakarya si sviluppa è si trasfurmeghja ghjornu per ghjornu. Semu una cità chì hà fattu una longa strada in ogni campu. A visione chì metteremu in u trasportu è i prughjetti chì vulemu implementà guarantiscenu u futuru di u trasportu di a nostra cità. Credu chì avemu da principià una nova era in u trasportu di Sakarya cù u sustegnu di u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, è vogliu ringrazià u nostru Ministru, Mehmet Cahit Turhan, per u so interessu è sustegnu.

Nove strade d'entrata è di cunnessione à a cità da l'autostrada

Spartendu i prughjetti preparati da a Municipalità Metropolitana cù u Ministru Turhan, u sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Avemu un novu prughjettu chì furnisce una nova entrata à a nostra cità da l'autostrada è poi cunnetta Pekşenler è u novu stadiu. Avemu fattu e nostre dumande è currispundenza nantu à u sughjettu. A parte trà Pekşenler è D-100 hè stata ancu appruvata da u nostru Ministeru. Un altru di i nostri travaglii hè trà D-100 è D-650. Per d 'altra banda, Sakarya hè una cità amichevule per a bicicletta. SAKBIShà attiratu una grande attenzione in pocu tempu. Avà avemu preparatu u nostru prughjettu per aumentà a nostra rete di piste ciclate è equipaghjanu cù tappe intelligenti ".

Sistemi Ferroviari è Tram Nostalgicu

U sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Avemu determinatu 2 rotte diverse à u puntu di i sistemi ferroviari, chì a nostra cità aspetta ansiosamente. A nostra prima tappa hè trà OSB è Train Station, è a nostra seconda tappa hè trà Campus è Train Station. Distanze micca assai longu. Vulemu purtà sistemi ferroviari à Sakarya cù u sustegnu di u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu pronti. Pudemu cumincià à travaglià immediatamente cù a vostra struzzione. Puderemu ancu implementà u prughjettu di Tram Nostalgicu trà u Giardinu di a Nazione è a Nova Moschea. Avemu finitu i studii di fattibilità ", disse. U presidente Yüce hà trasmessu e so dumande per l'apertura di una nova entrata à u Parcu Sakarya da u D-100. U Ministru Turhan hà urdinatu à u Direttore Regiunale di l'Autostrade, Turgay Çolak, per trattà u prublema.

Assegnazione di u Ministeriu per u Centru di Eccellenza di Serra

U sindaco Ekrem Yüce hà presentatu u prublema à u Ministru Mehmet Cahit Turhan nantu à l'attribuzione di a terra chì appartene à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture à a Municipalità Metropolitana per u Centru di Eccellenza di Serra, chì hè destinatu à esse realizatu in Akyazı. Yüce hà dettu: "Custruendu un stabilimentu esemplariu in Turchia, ne faremu u centru di a cultura in serra. Avemu ghjuntu à a tappa finale. Daremu a vita à u cultivo in serra senza terra. U nostru prughjettu serà una marca mundiale ", disse. U presidente Ekrem Yüce, chì hà purtatu u Trenu ADA in terra à l'agenda di novu, hà dettu chì, cù u soterramentu di u trenu, portanu un novu boulevard à a cità è facenu un centru vivu. Ellu disse chì un prughjettu assai speciale serà à u serviziu di Sakarya cù u travagliu da esse fattu in una zona di circa 1,5 chilometri.

Sakarya, a geografia di a pace

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, chì definisce Sakarya cum'è una geografia di a pace, hà dettu: "Sakarya hè una cità chì si sviluppa, cambia è cresce ogni ghjornu chì passa. Hè dinù una cità chì riceve l'immigrazione. Cum'è u nostru presidente hà dettu, aghju trovu a pace quandu vengu à Sakarya. L'amicizia è a natura di e persone di Sakarya dà a ghjente tranquillità. U nostru sindaco metropolitanu Ekrem Yüce era u presidente di Erenler è hè una persona chì cunnosce a cità da vicinu. Segui attentamente tutti i prublemi di a cità è pruduce suluzioni. Hà preparatu travaglii assai impurtanti in pocu tempu. Felicitazioni ", disse.

A perdita di redditu derivante da i rimborsi fiscali serà risolta

Dichjarà chì a perdita di redditu di Sakarya derivante da i rimborsi di l'impositu serà risolta, u Ministru Turhan hà dettu: "Avemu statu inseme cù u nostru presidente à a Reunione Estesa di i Presidenti Pruvinciali. Risolvemu u prublema in i rivenuti di Sakarya. I prughjetti di Sakarya aumenteranu cù l'aumentu di i rivenuti è a visione di u nostru sindaco metropolitanu Ekrem Yüce ".

L'espropriazioni acceleranu l'investimenti

Dichjarà chì l'espropriazioni sò in un puntu impurtante in i sistemi ferroviari è l'infrastruttura di trasportu, u Ministru Turhan hà dettu: "L'investimenti in l'infrastruttura sò investimenti à altu costu. In particulare, i sistemi ferroviari sò una zona chì ùn hè micca faciule da fà cù u budgetu di i guverni lucali, è u sustegnu di u nostru guvernu cintrali hè assai impurtante. Hè di grande impurtanza chì ci hè bisognu di un sistema ferroviariu è a so fattibilità hè appruvata. Una parte impurtante di i nostri investimenti sò espropriazioni. Quandu i nostri guverni lucali piglianu passi in u puntu di l'espropriazione, pudemu include più facilmente prughjetti in i prugrammi d'investimentu ".

Seremu assai interessati à i prughjetti di Sakarya

Cuntinuendu e so parolle dicendu chì u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura hà realizatu travaglii impurtanti in Sakarya, u Ministru Turhan hà dettu: "Cum'è u Ministeru, guardemu Sakarya in u listessu modu chì avemu vistu Sakarya finu à avà. Seremu assai interessati à i prughjetti di Sakarya. Quandu i cundizioni necessarii sò scontri, pigliamu i prughjetti in u prugramma d'investimentu è cuminciamu a so esecuzione. Sakarya hè una cità chì meriteghja i migliori prughjetti, è questi prughjetti ùn sò micca un lussu, sò una necessità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*