Oghje in Storia: 1 Novembre 1924 Mustafa Kemal Pasha in u discorsu di apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

mustafa kemal pasa in u discorsu di apertura di u parlamentu oghje in a storia
mustafa kemal pasa in u discorsu di apertura di u parlamentu oghje in a storia

Oghje in Storia
1 di nuvembre 1899 A filiera Arifiye-Adapazarı (8,5 km) hè stata aperta.
Nuvembre 1, 1922 Aydın Line hè stata trasferita à a cumpagnia britannica à a dumanda di i dirigenti di a cumpagnia. L'impiegati turchi sò stati in i so posti. Dopu à l'Armistiziu di Mudanya, e linee ferroviarie di cumpagnie straniere cuminciaru à esse trasferite da u Cunsigliu di Diputati di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. A linea Izmir-Kasaba hè stata trasferita à a cumpagnia francese.
1 di nuvembre di u 1924 In u so discorsu d'apertura à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Mustafa Kemal Pasha hà dettu: "U bisognu di e ferrovie è di e strade si senti in prima linea di tutti i bisogni di u paese. Hè impussibile di sparghje i mezi di a civilizazione di l'oghje è i so cumprinsioni attuali, fora di e ferrovie. A ferrovia hè a strada di a felicità ". disse.
1 di nuvembre 1935 In u discorsu di apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca, Atatürk hà dettu: "U bisognu principale di e nostre pruvince orientali hè di cunnetta e nostre pruvince cintrali è occidentali cù e ferrovie".
1 di nuvembre 1936 Yazıhan-Hekimhan (38 km) è a linea Tecer-Çetinkaya (69 km) sò stati custruiti da a Simeryol Construction Company.
L'1 di nuvembre di u 1955 hè stata aperta a Scola Prufessionale Eskişehir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*