Peker dice chì u trenu d'alta velocità impediscerà a disoccupazione in Sivas

udem hak sen presidente hà dettu chì u trenu d'alta veloce impedisce u disoccupazione in sivas
udem hak sen presidente hà dettu chì u trenu d'alta veloce impedisce u disoccupazione in sivas

Abdullah Peker, presidente di l'Unione di i Trasporti è Ferroviari, hà dettu chì u trenu d'alta velocità darà a vitalità ecunomica à Sivas è impedisce u disoccupazione.

Peker hà dettu: "In a nostra età, i treni d'alta velocità chì furniscenu servizii di trasportu sò diventati un mezzu di trasportu preferitu almenu quant'è e compagnie aeree. Esse còmode è economicu sò i fatturi più impurtanti chì afectanu a scelta. Quandu u prughjettu di u trenu d'alta velocità trà Sivas è Ankara, chì speremu chì serà finitu in pocu tempu, hè cumpletu è messu in serviziu, a mala furtuna di i nostri Sivas cambierà.

Dicendu chì u trenu d'alta velocità si ferma in 2 stazioni durante u viaghju di 9 ore, Abdullah Peker, presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari, hà dettu: "Dopu à Ankara, ghjunghjerà à Sivas dopu Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli. U trenu d'alta velocità chì passa per questi lochi aghjunghjera un valore à tempu cummerciale è socioculturale à l'insediamenti, a prumuzione di sti pruvince diventerà più efficace, u paese darà un valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese, è i stabilimenti subindustriali chì pò creà una forza di travagliu chì sustene a produzzione quandu l'efficienza di l'affari di l'imprese cresce, diventerà più efficau in e grande cità.Fermà a crescita di a pupulazione è furnisce incentivi à altre pruvince assicurarà ancu l'equilibriu in a distribuzione di a pupulazione.

Peker hà dettu: "Ci hè u desideriu di esse datu impurtanza à Sivas è Kayseri, chì sò e porte chì si apre da Ankara à u livante, à a sucetà chì custituisce u mosaicu di u paese, à i trasporti, à l'industria, a tecnulugia, à a scienza è à l'educazione, chì hà da creà megliu opportunità di sviluppu.

TÜDEMSAŞ deve esse mudernizatu purtendu à a capacità di pruduce i prudutti semifiniti è finiti richiesti per u Trenu d'Alta Velocità. Comu hè cunnisciutu, i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità ùn sò micca prughjetti mensili o di ogni ghjornu, ma un prughjettu chì serve per seculi. Cum'è a sede di a nostra unione, vulemu ringrazià ogni persona è istituzione chì hà cuntribuitu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità. Dicu tuttu per un Sivas più vivibile ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*