travelexpo ankara fiera di u turismu nuvembre

travelexpo ankara fiera di u turismu nuvembre

travelexpo ankara fiera di u turismu nuvembre

Ankara yılların eksikliğini gideriyor. Hizmet üreten ve hizmet alan karşı karşıya, aracısız bir araya gelecek ve seyahat planlarını oluşturacaklar. Tatil ve Seyahatle ilgili tüm seçeneklere TravelExpo Ankara fuarında ulaşabileceksiniz…

Şirketimiz ATİS Fuarcılık tarafından düzenlenen ‘4.TRAVELEXPO ANKARA’ Turizm ve Seyahat Fuarı 14-17 Kasım 2019 tarihlerinde ATO Congresium Fuar ve Kongre Merkezinde (www.congresium.com) 10.000m2-lik alanda gerçekleştirilecektir.

A fiera hè destinata à esse un avvenimentu induve i prudutti turistici di i paesi vicini è circundanti, in particulare Ankara è u so circondu, è tutta a Turchia pò esse prumuvutu è cummercializatu.

Vulemu chì a fiera in quistione sia un avvenimentu internaziunale specializatu in certi sugetti in l'anni dopu, cù a participazione di rapprisentanti di u settore turisticu regiunale, naziunale è internaziunale per risponde à i bisogni di vendita di u putenziale esistenti.

Perchè duvete participà à TravelExpo Ankara Tourism Fair?

-Vendite è marketing di i prudutti di l'industria, introduzione di novi prudutti
- Realizà attività di promozione è PR
- Reunione cù l'attori di l'industria
-Seguite novi prudutti, servizii è tendenze
-Novi accordi di cuuperazione
-Creà è rinfurzà a cuscenza di a marca
-Promuzione di destinazione naziunale è internaziunale
- Rinfurzà e cunnessione cummerciale esistenti
-Negoziazioni cummerciale bilaterali

Perchè Ankara?

Ankara, chì hà accoltu diverse civilisazioni è culture in tuttu l'età è oghje hè a prima cosa chì ricorda à a ghjente di a pulitica, hè una cità cù parechje bellezze naturali è strutture storichi è valori turistici.

Avete mai visitatu u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane, chì hà guadagnatu fama in u mondu sanu è hà ricevutu u premiu cum'è u megliu museu in Europa in a so storia? Hè un locu must-see per quelli interessati à l'Archeologia. Si distingue cù e so ricchezze storiche cum'è u Museu Etnograficu, e ruine Rumane, u Tempiu di Augustu, u Castellu di Ankara è Anıtkabir.

Hè ancu una cità impressionante cù e so numerose fonti termali curative è case storichi in i distretti di Kızılcahamam, Haymana, etc. Beypazarı, invece, attrae una grande attenzione da i turisti cù e so case ottomane è i cibi diliziosi, è ancu i so musei è e bellezze naturali. Inoltre, Ankara, chì hè diventatu un centru per i viaghji di transitu di l'Anatolia cù e Linee di Treni d'Alta Velocità aperte in l'ultimi anni, affetta una pupulazione di circa 10 milioni, cunziddi a so propria populazione è e pruvince circundante direttamente cunnesse. Inoltre, l'esistenza di missioni straniere hà creatu a dumanda di parechje attività turistiche cum'è i prugrammi di viaghju organizzati è i prugrammi tematichi speciali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*