Quandu si terrà l'offerta di u Canal Istanbul?

canale Istanbul
canale Istanbul

Quandu si terrà u Canal Istanbul Tender ?; U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, chì hà fattu una presentazione à a Cummissione di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dichjaratu chì a Turchia hà mostratu un rendimentu di crescita sopra à a media mundiale grazia à l'investimenti è i rigulamenti fatti in l'aviazione, è chì u sviluppu. in l'aviazione hè statu ancu riflessu in l'indicatori, aghjustendu chì u numeru di l'aeroporti hà aumentatu da 2, u numeru tutale di passageri aumentatu da 6, è u numeru di l'aviò aumentatu, hà enfatizatu chì anu aumentatu a capacità di carica da 3 volte, u fatturatu di u settore da 7. volte è impieghi da più di 12 volte.

Dichjarà chì anu cumpletu a legislazione per registrà i UAV, chì diventanu sempre più cumuni in u mondu, è stabilisce e regule per i so voli, Turhan hà dettu: "Avemu spustatu à l'ambiente elettronicu cù u Sistema di Registrazione è Tracciamentu UAV. Sta struttura chì avemu creatu hà datu un esempiu per parechji paesi. L'avemu presentatu à i participanti in diverse riunioni internaziunali. "U Hot Air Balloon, cuncepitu è ​​pruduttu da una sucietà lucale per a prima volta, hà finitu cù successu u so volu di prova u 10 d'ottobre". disse.

Dichjarà chì travaglianu ancu per implementà Canal Istanbul, u mega-progettu più strategicu di u paese, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"U risicu presentatu da e navi chì trasportanu merchenzie periculose in u Bosforu hè in crescita. U numaru mediu di navi chì passanu annu hè 44 mila. In più di a struttura storica di u Bosforu, u Prughjettu di u Canale Istanbul, chì avemu pianificatu per a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale, hè seguita da u mondu. Avemu finitu i studii tecnichi. Avemu ghjuntu à a tappa finale di studii EIA. "Seremu fora à l'offerta dopu a finalizazione di u Pianu Ambientale di scala 1/100.000".

Turhan hà dettu chì, in u scopu di i sforzi di localizazione è di naziunalisazione, metteranu in serviziu u software di u sistema di servizii di trafficu navale in u Strettu Turcu, operatu da a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera, in serviziu in 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*