A piattaforma di terremotu di Istanbul hè stata creata

A piattaforma di terrimotu di Istanbul hè stata creata
A piattaforma di terrimotu di Istanbul hè stata creata

A piattaforma di terremotu di Istanbul hè stata stabilita; E decisioni impurtanti sò state pigliate per Istanbul in u Workshop di Earthquake urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. "Sicurezza di i terremoti di l'edifizii, trasfurmazioni urbane, stabilimentu di centri di disastru in i distretti, travagliendu in coordinazione di unità statali" hè ghjuntu in prima. Mehmet Çakılcıoğlu, Vice Segretariu Generale di l'IMM, hà annunziatu chì a Piattaforma di u Terremotu d'Istanbul serà stabilita per fà studii di terrimotu di manera più participativa, trasparente è sopra a pulitica.

U Workshop di Earthquake, urganizatu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul u 2-3 di dicembre in u Centru di Cungressu di Istanbul, hà finitu cù una sessione di valutazione in quale sò stati discussi i prublemi è i prughjetti di suluzione. Duranti l'attellu di dui ghjorni, u pussibule terrimotu d'Istanbul hè statu evaluatu in modu cumpletu.

L'impresa IMM, URBAN TRANSFORMATION INC. FATTA"

I 'tavuli di suluzione', induve più di 600 participanti, custituiti da accademichi naziunali è internaziunali, attori di l'industria, rapprisentanti di fundazioni, associazioni è ONG, sparte e so idee, suscitanu un grande interessu.

Sei temi tematichi annunziati in u "Piano Quadru di Sendai", chì hè statu ancu cunsideratu da u Centru di Nazioni Unite per a Riduzzione di Rischi di Disastru (UNDRR), sò stati discututi à i tavulini. À i tavule di discussione, e valutazioni sò state fatte nantu à quasi cinquanta sughjetti cum'è u mecanismu di u terrimotu, i danni fisichi, a trasfurmazioni urbane, i danni suciali, u patrimoniu storicu è culturale, l'ONG è i vuluntarii, a coordinazione d'urgenza.

In l'attellu, hè statu accunsentutu chì a trasfurmazioni urbane deve esse accelerata in u quadru di a custruzzione di edifizii sicuri è sani, è chì l'autorità in quantu à a trasfurmazioni deve appartene à l'IMM. Esperti, Urban Transformation Inc. da IMM. hà fattu cunsiglii per a so creazione.

Un'altra raccomandazione degna di nota di l'attellu era "stabbilisce un sistema di gestione di l'emergenza à u livellu di e municipalità di distrittu". I sperti anu indicatu a necessità di a coordinazione trà tutte e unità di u statu.

ÇAKILCIOĞLU: STABILIMU A PIATTAFORMA TERREMOTU DI ISTANBUL

Facendu u discorsu di chiusura è di valutazione, u Subsegretariu Generale IMM Dr. Mehmet Çakılcıoğlu hà dettu chì l'attellu era assai pruduttivu. Spieghendu chì tali travaglii devenu esse sustinibili per esse veramente produttivi, Çakılcıoğlu hà cuntinuatu: "Se avemu parlatu di cumu trasfurmà l'edificazioni quant'è avemu parlatu di e linee di difettu per 20 anni, seremu in punti assai diffirenti oghje. Vulemu implicà tutte e parti interessate in Istanbul in modu trasparente è participativu. U nostru presidente Mr. Ekrem İmamoğluQuesta hè a nostra prima attività in ligna cù u pianu di mubilizazione di u terrimotu iniziatu da . Questu continuerà. Trattaremu di a trasfurmazioni urbani in u primu articulu di u pianu di mobilizazione di u terrimotu cù un focusu di disastru. Inoltre, compieremu i studii nantu à i lochi di l'assemblea è di l'accoglienza, chì sò u sughjettu di discussione. Ci concentreremu nantu à l'attività educative. Avemu da furnisce furmazioni di sensibilizazione à i vuluntarii, cuminciendu cù u persunale IMM di priorità.

Cù l'energia chì avemu guadagnatu in questi dui ghjorni, pensemu à una furmazione sfarente. Avemu pianificatu di creà una piattaforma di terramotu. Pensemu à una urganizazione suprapulitica, trasparente è participativa chì includerà parechje istituzioni di u guvernu, ONG, università è u settore privatu.

I PROGETTI APPLICABILI SONT PRODUTI

Tayfun Kahraman, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi Urbani è Migliuramentu Urbanu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà fattu valutazioni nantu à u situ web IMM nantu à u Workshop di u Terremotu d'Istanbul è hà trasmessu l'infurmazioni seguenti:
"U nostru scopu cù l'attellu di u terrimotu d'Istanbul era di ottene novi suggerimenti da i rapprisentanti di l'istituzioni, l'urganisazioni non governamentali è l'università chì seguitanu i studii attuali è di fà pruvà a nostra roadmap. Grazie à stu attellu, avemu discututu i prublemi, suluzioni è prughjetti ligati à u terrimotu di Istanbul in dettaglio. À a fine di u ghjornu, u nostru prublema principali è i nostri prughjetti cunnessi sò stati furmati. Cum'è İBB, avemu aspittatu chì tutti i participanti pruduceranu prughjetti concreti è applicabili chì pudemu prufittà. Ogni tavola hà travagliatu cù questa precisione ".

U Manager di Trasformazione Urbana di İBB, Kemal Duran, hà dichjaratu chì anu finitu u workshop cù a participazione di una larga gamma di stakeholder è hà dichjaratu chì anu pigliatu questu workshop oltre una "discussione in linea di difettu" è l'anu trasfurmatu in una piattaforma induve sò discusse e proposte di suluzione per a preparazione di u terremotu di Istanbul. .

Tutti i prughjetti è e pruposte di suluzione sviluppati à u Workshop di u Terremotu d'Istanbul seranu rappurtati da IMM è spartuti cù i stakeholder pertinenti è u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*