Novu Trenu d'Alta Velocità à a Porta Doganale di Kapıkule

U primu di l'ordine di tcdd à siemense hè in kapikule
U primu di l'ordine di tcdd à siemense hè in kapikule

U primu di i treni d'alta velocità (YHT) urdinati da TCDD Taşımacılık A.Ş. à Siemens tedesca sò entrati in Turchia da l'Europa via Kapıkule ieri.

Hè statu annunziatu chì u primu set YHT, chì entra in u scopu di l'accordu cù Siemens tedesca, serà messu in serviziu in e linee domestiche in 2020. I mumenti quandu u novu trenu d'alta velocità hà intrutu in Kapikule sò stati catturati da a camera.

A Republica di Turchia State Railways (TCDD), in 2018, strinse a manu cù Siemens tedesca per 10 YHTs finanziati da u Bancu Islamicu di Sviluppu. Siemens era u megliu offerente in l'offerta per 312 novi treni d'alta velocità, per quale u Bancu Islamicu di Sviluppu finanzierà 10 milioni d'euros.

In u 7 sò stati messi in serviziu 2016 treni d'alta velocità urdinati à a cumpagnia tedesca Siemens. I treni cù una capacità di 519 passageri ponu accelerà finu à 300 chilometri per ora.

U PRIMU TRENU SETTA L'ENTRE DA KAPIKULE

Siemens hà furnitu u primu di sti setti. I set YHT restanti seranu cumpletati in u tempu stipulatu in u cuntrattu è saranu consegnati in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*