Avvisu di Violazione di Parcheghju cù 81 da u Ministeru di l'Interior

Avvisu di violazione di pruibizione di parcheghju cù u ministeru di l'internu
Avvisu di violazione di pruibizione di parcheghju cù u ministeru di l'internu

Cù a circular mandata da u Ministeru di l'Affari Interni cù 81, i veiculi chì ponu esse puniti solu cù ammende è in violazione di a regula di prohibizione di parcheghju sò ritirati à i parcheghji senza affettà l'ordine di u trafficu è a sicurità; Hà avvistatu chì e prucedure è i principii determinati da a legislazione ùn sò micca seguiti durante a retirazzione è durante l'almacenamiento in i parcheghji, è sta situazione hà purtatu à diverse lamentele. U Ministeru hà dumandatu chì l'istituzioni è i funzionari rispunsevuli di u trafficu agisce in una manera standard è in cunfurmità cù a legislazione.

U Ministeru hà mandatu una circular à i 81 Governorships Pruvinciali, u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale è u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale nantu à l'Implementazione di l'Imputazione di u Parcheghju è a Ritirata di Veiculi, firmata da u Ministru Süleyman Soylu. In a circular, hè statu dichjaratu chì cù l'aumentu di u nùmeru di veiculi è di cunduttori in u trafficu, a determinazione di spazii di parcheghju / stopping adattati è seguità e regule determinate sò di grande impurtanza in quantu à assicurà l'ordine è a sicurità di u trafficu. Ricordendu chì e zone seranu parcheghju in i cunfini pruvinciali, e sanzioni penali da esse applicate in casu di disturbazione o occupazione di a disciplina di parcheghju in strada, è i principii è e prucedure per a rimuzione di i veiculi sò regulati da a legislazione, Articuli. 2918, 59, 60 è 61 di a lege di u trafficu di l'autostrada N ° 62 Hè stata nutata chì u regulamentu di u trafficu di l'autostrada stabilisce e situazioni è i lochi induve l'arrestu è u parcheghju hè pruibitu.

In l'articuli di u regulamentu di u trafficu stradale mandatu à e pruvince, hè statu ancu dichjaratu chì quali veiculi seranu eliminati, i principii è e prucedure per sguassà i veiculi, e responsabilità di i partiti, a determinazione di i parcheggi è a determinazione di i veiculi. i costi in l'operazione di rimorchiu di veiculi.

Hè statu osservatu chì i prucessi è i principii determinati in a legislazione ùn sò micca stati rispettati.

In a circular mandata da u Ministeru cù 81, hè statu dichjaratu chì i veiculi chì violavanu a regula di pruibizione di parcheghju in pratica è ponu esse puniti solu cù ammende sò stati purtati à i parcheghji ancu s'elli ùn anu micca affettatu l'ordine di u trafficu è a sicurità o e cundizioni. in a legislazione ùn hè micca accadutu; Hà avvirtutu chì e prucedure è i principii determinati da a legislazione ùn sò micca seguiti durante a retirazzione è in a prutezzione di i parcheghji, in a determinazione di i parcheghji è di i rimorchi, è sta situazione hà purtatu à diverse lagnanze.

In questu cuntestu, hà dumandatu à l'urganisazioni è i funzionari rispunsevuli di u trafficu per agisce in cunfurmità cù u scopu di a Legge cù un intesu standard, per prutege i diritti di tutti l'utilizatori di strada in u trafficu è ancu i pruprietarii di i veiculi è i cunduttori senza eccezzioni, è per fate attenzione à i seguenti prublemi per prevene pratiche arbitrarie è negatività chì ponu accade;

  • 15 m di distanza da e fermate di i veiculi di passageru cum'è autobus municipali, taxi, minibus, tram,
  • 5 m di distanza da marciapiedi è passaghji pedonali, passaghji scolastici, istituzioni è urganisazioni pubbliche, è entrate è uscite di lochi cum'è ospedali, istituzioni sanitarie, garages, parchi, residenze,
  • Vicinu à a seconda fila di veiculi parcheggiati debitamente,
  • 5 m di distanza da l'internu di e intersezioni è intersezioni, ingressi di tunnel, entrate di ponti è sopra, induve si trovanu l'idranti di u focu,
  • I veiculi parcheggiati in i parcheghji riservati à i disabili è i veiculi chì si trovanu periculosi in quantu à l'ordine di u trafficu è à a sicurità generale è chì anu da esse eliminati seranu rimorchiati.

U rimorchiu di u veiculu serà accumpagnatu da l'ufficiali di u trafficu

Durante u prucessu di disegnu; A causa di a violazione di u veiculu, l'azzione penale necessaria serà applicata à a targa di registrazione. U rimorchiu di u veiculu serà decisu da l'ufficiali di u trafficu in persona è serà realizatu sottu a so tutela. Un registru di l'imaghjini (camera o fotografia) serà pigliatu per mustrà a targa di u veiculu è u statu di violazione, è questi registri seranu guardati in ambienti adatti.

L'attenzione serà prestata à a sicurità di u veiculu rimorchiatu è di l'ambiente durante a carica di u veiculu à u camion di rimorchiu. In l'eventu chì u pruprietariu / cunduttore ghjunghje mentre u veiculu hè carricu o purtatu à u camion di rimorchiu, u rapportu di decisione amministrativa di u trafficu serà notificatu à ellu, è se i costi incurru (à i tariffi attuali determinati da u UKOME o u Traffic Provinciale). Cummissioni) sò pagati contru una ricevuta, u veiculu serà consegnatu à u pruprietariu / cunduttore.

I veiculi rimorchiati seranu seguiti

U pruprietariu / cunduttore di u veiculu ùn serà micca permessu di viaghjà nantu à u camion di rimorchia. I veiculi rimorchiati seranu tracciati, autorizati è purtati à u parcheghju più vicinu à u locu induve a violazione hè accaduta, è seranu tenuti sottu prutezzione. Da u mumentu chì u veiculu entra in u parcheghju, l'entrata di dati serà fatta in a sezione di Parcheggio sottu u menù di cuntrollu di u trafficu di u sistema d'infurmazione Polnet. À u publicu nantu à e plataforme adatte; www.egm.gov.tr Serà annunziatu chì l'Inchiesta di Veiculu pò esse fatta in i moduli di Inchiesta di Traffic and Parking Lot situati à l'indirizzu.

Almenu 5% di l'opere è transazzioni, determinate da u metudu di campionamentu, seranu inspeccionati almenu duie volte à l'annu in quantu à u rispettu di i requisiti di a legislazione è di a circular, cù tutti i parcheghji induve i veiculi rimorchiati o pruibiti da u trafficu sò. tenuta da i guvernatori in pruvince è distretti. In casu di rilevazione di violazione di e cundizioni specificate in a legislazione è a circular, l'azzione serà presa contr'à e persone pertinenti. I ducumenti in relazione à u travagliu fattu in periodi di 4 mesi (ghjennaghju-aprile, maghju-aostu, settembre-dicembre) seranu compili è mandati à u Ministeru à a fine di u semestru.

Hè statu dumandatu chì e misure dichjarate devenu esse seguite cù cura, in particulare da i guvernatori è i guvernatori di distrittu, l'ufficiali di l'infurzatori di a lege è l'altri ufficiali sottu à i so ordini, è chì nisuna disrupzione ùn sia causata in l'implementazione.

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*