Quanti Passaggeri IETT Porta un ghjornu?

Quanti passageri porta iett per ghjornu?
Quanti passageri porta iett per ghjornu?

Quanti passageri porta IETT per ghjornu ?; U sughjettu di "Urban Mobility in Smart Cities" hè statu discutitu à u "Congressu di Trasportu Sostenibile" di IMM. Moderatu da u Prof. Dr. In a so sessione, Haluk Gerçek hà discututu temi cum'è l'analisi di u trasportu, i sistemi di trasportu intelligenti è e valutazioni di a mobilità urbana.

In a sessione "Mobilità Urbana in Smart Cities", İhsan Eroğlu da İETT, İSBAK A.Ş. U General Manager Esat Temimhan è Murat Güvenç da l'Università Kadir Has eranu parlanti. In a rùbbrica panel, Prof da METU. Dr. Hüseyin Tarık Şengül è Prof. da l'Università di New York. Dr. Kaan Özbay hà assistitu à i parlanti.

ISBAK hè in u campu di u trasportu

İSBAK A.Ş. U direttore generale Esat Temimhan hà dichjaratu chì hè assai impurtante per esse capace di tene tali riunioni in tuttu Istanbul è hà dettu: "İSBAK era una sucietà creata per realizà i travaglii di mantenimentu di IMM. Continuemu ancu stu travagliu oghje. Tuttavia, cù l'anni, ISBAK hà subitu una trasfurmazioni. "İSBAK hà cuminciatu à attribuisce impurtanza à l'attività di R&D in stu prucessu di trasfurmazioni", disse.

Dichjarà chì u campu di attività di l'ISBAK s'hè allargatu è diversificatu per via di a densità di trafficu di Istanbul, Temimhan hà dettu:

"Hè assai impurtante per misurà è osservà u trafficu in u campu. Pudemu gestisce l'intersezioni in u campu più efficace cù un sistema chì avemu sviluppatu chjamatu "ATAK". Realemu ancu audit elettronichi cù u sistema cunnisciutu ancu "EDS". Tutti vedemu chì l'ispezione hè successu in i paesi cù un bonu flussu di trafficu. I sistemi chì pruduciamu è gestionemu sottu parechje rubriche diverse travaglianu in u campu ".

Hè impurtante di unisce a mente è a cità

Murat Güvenç da Kadir Has University hà dettu ancu "Smart", chì currisponde à u cuncettu di "Smart Cities" in inglese. sözcüApuntendu chì u terminu cuntene una qualificazione cuscente, hà dettu: "Ci sò parechji tippi di diverse zone di serviziu in a cità. Pudemu riceve u serviziu in questi spazii attraversu una reta fisica o virtuale. Tradizionalmente, puderia esse efficace se u prublema hè statu cuncepitu per carichi di punta. Tuttavia, hè diventatu chjaru chì i principii di stu disignu duveranu fucalizza nantu à l'usu equità di u serviziu piuttostu cà l'usu efficiente. U criteriu di furnisce un serviziu ghjustu è uguale à tutti hè persu cù u tempu. A cunniscenza di a prestazione di servizii lucali in u mondu hà cambiatu. "Stu novu sistema sviluppatu è spargugliatu in una cunniscenza neo-liberale in tuttu u mondu", disse.

Dichjarà chì ci hè attualmente una trasfurmazioni in quale e cità cumpetenu l'una cù l'altri è chì stu periodu pò esse micca faciule, Güvenç hà enfatizatu chì e tecnulugia sviluppate in u cuntestu lucale ponu esse efficace trà u determinismu tecnulugicu è a tecnulugia distruttiva. Güvenç hà cunclusu e so parolle dicendu: "In u risultatu, pensu chì hè megliu sviluppà tecnulugii chì a ghjente in a cità pò amparà".

A mobilità quotidiana di a Carta di Istanbul hè di 7 milioni

U Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu IETT İhsan Eroğlu hà dettu chì anu fattu una bona analisi di mobilità travagliendu nantu à e dati di a Carta di Istanbul. Dichjarà chì, secondu i dati d'ottobre 2019, IETT porta quasi 5 milioni di passageri à ghjornu, Eroğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U valore impurtante per noi hè chì pudemu ottene dati di i passageri durante ciò chì chjamemu ore di punta. Pudemu ancu vede da questi dati chì l'usu di i studienti hà aumentatu dopu à u scontu in u serviziu di abbunamentu studiente. IETT hà creatu una piattaforma di intelligenza cummerciale cù i dati chì pruduce. In questu modu, hè pussibule di piglià parechje decisioni più sana. Per creà dati precisi, hè pussibule di ottene risultati megliu pigliendu e dati di i veiculi di trasportu utilizati fora di l'IETT. "Pudemu piglià decisioni più sani cù una simulazione chì uttene da tutti i dati", disse.

Un altru panelista, Prof. Dr. Hüseyin Tarık Şengül hà dichjaratu chì e tecnulugia ùn ponu esse monitorate abbastanza da i guverni lucali in Turchia è hà dettu: "Quelli chì guvernanu a cità cercanu di gestisce una struttura dinamica è dinamica. Quandu dicemu "Smart Cities", facemu una descrizzione estrema di una tale struttura. Chì tipu di mudellu di cità, chì tipu di gestione di cità vedemu daretu à tuttu stu mudellu di cità intelligente ? In un mondu sempre più cumplessu, vedemu e cità intelligenti cum'è a prughjezzione di grandi stati è grande capitale. Ùn ci pò esse micca scappatu da u mondu oghje pienu di tecnulugia, ma duvemu avè una certa perspettiva. "Una tecnulugia d'accessu apertu hè pussibule", disse.

Invitati stranieri anu participatu ancu à u panel

Prufessore di l'Università di New York. Dr. Kaan Özbay hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu chjamatu "C2SMART" in quale hè implicatu. Dichjarà chì i prughjetti chì sò cuminciati accademicamente anu cuminciatu à attirà l'attenzione di u settore, Özbay hà dichjaratu chì cusì, l'opportunità per una espansione settoriale hè emersa.

Özbay hà dettu: "Avemu ancu attribuitu impurtanza à fà alcune spiegazioni scientifiche di fondu piuttostu cà solu ghjunghje à interpretazioni da alcune dati. "Ciò chì facemu pò esse una opportunità di apprendimentu induve e dati ponu esse riuniti in un locu cum'è Istanbul, induve ci sò assai dati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*