Risultati rapidi cù Micro Solutions in Istanbul Transportation

Risultati rapidi cù micro suluzioni in u trasportu di Istanbul
Risultati rapidi cù micro suluzioni in u trasportu di Istanbul

Risultati rapidi cù Micro Solutions in Istanbul Transportation; A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà trattatu ogni aspettu di u trasportu di Istanbul in u cungressu di dui ghjorni. In a sessione "Closing and Evaluation", u Prof. Dr. Haluk Gerçek hà datu un discorsu di valutazione. "I risultati veloci deve esse ottenuti cù micro-soluzioni", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul, chì hà convocatu u "Congressu di u Trasportu Sostenibile" in u risultatu di parechji seminarii nantu à u trasportu di Istanbul, hà tenutu una sessione di valutazione à a chiusura di u Cungressu. In a sessione, u Prof. Dr. Mentre Haluk Gerçek parlava, in nome di a Municipalità, u Vice Sicritariu Generale Orhan Demir hà pigliatu a parolla è hà fattu un discorsu di ringraziamentu.

prof. Dr. True, u Cungressu hà cunclusu chì prima, l'espansione di a reta di u sistema ferroviariu, u sicondu, u sviluppu di u trasportu marittimu è u terzu, a suluzione di u prublema di integrazione.

"Cù i piani macro, e decisioni strategiche ponu esse fatte à grande scala è mette in pratica. Tuttavia, in cità cum'è Istanbul, quartieri, strade, etc. Scale petite necessitanu passi rapidi. Cusì, a cuntribuzione di e persone di queste regioni è di a sucità civile pò esse furnita. S'ellu hè fattu in questu modu, i residenti di Istanbul anu ancu a fiducia chì a municipalità pò risolve questi prublemi. U tutale in a sala per stu Cungressu ùn rapprisenta Istanbul. Di sicuru, questi deve esse fattu, ma avà a ghjente deve esce in carrughju. Da avà, iniziative chì daranu risultati in u campu duveranu esse lanciate. Avemu parlatu di novi tecnulugia è arnesi. Ma in u risultatu, a tecnulugia ùn cambia micca a geometria di a cità. Ch'ella sia elettrica o benzina, ùn hè micca adattatu à a cità. A vittura deve esse ristretta. U trasportu publicu deve esse priorità. Pò esse pussibule di pruibisce alcune strade, in particulare in a Peninsula Storica. Forsi i prucessi ponu esse fatti prima, ma queste pratiche deve esse cuntinuu. Di sicuru, un modu deve esse seguitu dumandendu à a ghjente quì. Hè previstu chì quandu u metro hè custruitu, a ghjente rinuncerà e so vitture per sè stessu. Ma ùn succede micca. Certi precautions anu ancu esse pigliatu. Da avà, a mo aspettativa da IMM cum'è Istanbulita hè di scuntrà cù i partiti interessati necessarii nantu à a basa di i quartieri, fora di tali cungressi, è di fà studii partendu da i lochi sub-scala chì determinaranu elli stessi ", disse.

Geral hà cunclusu e so parolle dicendu: "Vogliu ringrazià IMM è tutti i participanti, è spergu chì i documenti presentati à stu cungressu seranu publicati".

Orhan Demir, Vice Sicritariu Generale, chì hà pigliatu l'ultima parolla dopu à u veru, ringraziò i participanti è quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione. U cungressu hè finitu cù una sessione di foto di gruppu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*