L'avventura ferroviaria di Turchia da u passatu à u presente

L'avventura ferroviaria di Turchia da u passatu à u presente
L'avventura ferroviaria di Turchia da u passatu à u presente

L'usu di a ferrovia, prima in l'Inghilterra è dopu in u mondu sanu, dapoi l'anni 1830 hè stata una rivoluzione per l'umanità. I carichi di massa pruduciutu da a rivoluzione industriale pudianu ghjunghje in lochi assai luntanu da a ferrovia, e società si sviluppavanu micca solu in termini ecunomichi, ma ancu in i spazii suciali è culturali, è ancu in a guerra, a ferrovia diventò unu di l'elementi più impurtanti di guadagnà superiorità.

Oghje, l'impurtanza di a ferrovia, chì hè un modu di trasportu ecunomicu è ecunomicu, hà aumentatu parechje volte. Tantu cusì chì u XXI seculu hè chjamatu "New Railway Age". Perchè, ferrovia, sicurità, cunsumu energeticu, cuntribuzione à l'ambiente, usu di a terra, custruzzione è costi esterni, vita utile, etc. più vantaghji in termini di ... Per esempiu; Mentre u costu di u chilometru di l'autostrada hè di circa 21 milioni di dollari, u costu di a ferrovia doppia, elettrificata è signalata hè solu 12 milioni di dollari, è a so vita di serviziu hè di 4 anni. nomu à u 30u seculu, cupertu in Turchia da eri à oghje ? Eccu i tappe di e rete di ferru in Turchia ...

FERRU MEDIU : 1856

A storia di a ferrovia in i terri ottomani principia cù a cuncessione di a linea ferroviaria Cairo-Alexandria di 1851 km in u 211, è a storia di e ferrovie in e fruntiere naziunali d'oghje principia cù a cuncessione di a linea ferroviaria Izmir-Aydın di 23 km in settembre. 1856 di u 130. Per quessa, u 1856 hè cunsideratu cum'è una tappa per a Storia Ferroviaria Turca. I britannichi, francesi è tedeschi, chì sò stati dati cuncessioni di ferrovia in l'Imperu Ottumanu, abitanu in regioni separate : Francia ; in a Grecia di u Nordu, l'Anatolia Occidentale è Meridionale è a Siria, l'Inghilterra; in Romania, Anatolia Occidentale, Iraq è u Golfu Persicu, Germania; Crea sfere d'influenza in Tracia, Anatolia Centrale è Mesopotamia. I capitalisti occidentali custruiscenu a ferrovia, chì hè una strada di trasportu assai impurtante è strategica cù a rivoluzione industriale, per trasportà i prudutti agriculi è i minieri impurtanti, chì sò a materia prima di l'industria tessili, à i porti in u modu più veloce è da quì à i so paesi. Inoltre, a guaranzia di prufittu per km, u funziunamentu di e mine attornu à 20 km di a ferrovia, etc. Amplianu e custruzzioni di ferrovia ottenendu cuncessioni. Dunque, e linee di ferrovia custruite in i terri ottomani è e rotte chì passanu sò furmati secondu i scopi ecunomichi è pulitichi di sti paesi.

I linii custruiti nantu à e terre ottomane trà 1856-1922 sò i seguenti:

– Ferrovie Rumeli: 2383 km / linea normale
- Ferrovie Anatolia-Baghdad: 2424 km / linea normale
- İzmir - A cità è a so estensione: 695 km / linea normale
- İzmir -Aydin è i so rami: 610 km / linea normale
– Sam-Hama è a so estensione: 498 km / linea stretta è normale
– Jaffa-Gerusalemme : 86 km / linea normale
- Bursa-Mudanya: 42 km / linea stretta
- Ankara-Yahşihan: 80 km / linea stretta
Totale 8.619 km

STRATEGIES FERROVIARIE IN U PERIODU REPUBBLICA

In u periodu pre-republicanu, i ferrovii, chì sò stati custruiti cù i privilegii dati à e cumpagnie straniere, sottu u so cuntrollu è in una manera di serve à l'ecunumia straniera è l'interessi pulitichi, sò strutturati in linea cù l'interessi naziunali in u periodu post-Republica. cù u scopu di creà una « ecunumia naziunale » autosufficiente, hè u scopu chì e ferrovie mubilizzeranu e risorse di u paese. A caratteristica distintiva di stu periodu hè chì in u 1932 è u 1936u Pianu Quinquennale di Industrializazione preparatu in u 1 è u 2, l'industrii basi cum'è u ferru è l'azzaru, u carbone è a machina sò stati priurità. In quantu à u trasportu di tali carichi di massa in u modu più prezzu, l'investimenti ferroviari sò enfatizzati. Per quessa, e linee ferroviarie sò dirette à risorse naziunali, è guidanu in a determinazione di a scelta di u locu in u prucessu di sparghje l'industria in u paese. In questu periodu, malgradu tutte e cundizioni avversi, a custruzzione è u funziunamentu di a ferrovia hè stata realizata cù u putere naziunale.

In i primi anni di a nostra repubblica, l'amore di i ferrovii hà abbracciatu à tutti, è malgradu tutte e difficultà è impussibbilitati, a custruzzione di a ferrovia cuntinuò à un ritmu rapidu finu à a Siconda Guerra Munniali. Si rallenta dopu à u 1940 per via di a guerra. 1923 km di a ferrovia di 1950 km, chì hè stata custruita trà u 3.578 è u 3.208, hè stata finita da u 1940.

In u scopu di e pulitiche di creà una ecunumia naziunale è stabilisce una ghjovana Republica, u trasportu ferroviariu hè trattatu in duie tappe. In a prima tappa, malgradu i grandi difficultà finanziarii, e linee ferroviarie di cumpagnie straniere sò cumprate è naziunalizate, è certi di elli sò ripresi da accordi.

In a seconda tappa, postu chì a maiò parte di e linee ferroviari esistenti sò cuncentrate in a regione uccidintali di u paese, hè destinatu à cunnette e regioni cintrali è orientali cù u centru è a costa. Per questu scopu, hè assicuratu chì e linee principali sò ottenute ghjunghjendu direttamente à i centri di produzzione di e linee ferroviarie. Mentre u 70% di e ferrovie fermanu in u punente di a direzzione Ankara-Konya prima di a Republica, u 78.6% di e strade sò stati posti in u livante durante u periodu di a Republica, è à l'oghje, una distribuzione proporzionale cum'è 46% è 54% hè ottenuta in u punente è u livante. Inoltre, l'enfasi hè posta nantu à a custruzzione di e linee di junction, chì cullighjanu e linee principali è anu un rolu impurtante in a diffusione di a ferrovia à u livellu di u paese. Cusì, e ferrovie "arburu" create da l'ecunumia semi-coloniale in u 19u seculu si trasformanu oghje in a "rete di looping" chì l'ecunumia naziunale hà bisognu.

COME INIZIATA L'EPOCA D'ORO DI L'AUTOSTRADA ?

L'autostrada hè vista cum'è un sistema chì alimentarà è cumplementà a ferrovia in e pulitiche di trasportu implementate finu à u 1950. Tuttavia, in un tempu quandu l'autostrade avianu da esse sviluppate per cumplementari è sustene e ferrovie, e ferrovie eranu casi ignorate cù l'aiutu di Marshall è a custruzzione di l'autostrada hè stata cuminciata. In i periodi di sviluppu pianificatu dopu à u 1960, l'ugettivi previsti per e ferrovie ùn si ponu mai ghjunghje. Ancu s'è questi piani anu u scopu di assicurà a coordinazione trà i sottosistemi di trasportu, a coordinazione trà i sottosistemi di trasportu ùn pò esse ottenuta mantenendu e caratteristiche di u periodu pre-pianu è l'investimenti in autostrade mantenenu u so pesu in tutti i periodi di u pianu. Ancu s'ellu hè previstu in tutti i piani di fucalizza nantu à l'investimenti, i riarrangiamenti è i travaglii di mudernizazione in ferrovie per risponde à e crescente richieste di trasportu di l'industria in u tempu è in u tempu, ùn ponu esse implementate. In u risultatu di sti pulitiche, una media di solu 1950 km annu trà 1980 è 30. nova linea hè fatta.

In a mità di l'anni 1980, una campagna di custruzzione di strada rapida principia in u nostru paese, è l'autostrade sò cunsiderate cum'è u terzu prughjettu più grande di u nostru paese dopu à u GAP è u turismu. In questu quadru, finu à a mità di l'anni 3, circa 1990 miliardi di dollari sò investiti annu per l'autostrade. Per d 'altra banda, si vede chì nisun prughjettu hè statu implementatu, soprattuttu in quantu à l'investimenti impurtanti in l'infrastruttura ferroviaria. A maiò parte di e ferrovie esistenti sò cundannate à stà in a geometria custruita à u principiu di u seculu. In l'anni 2, u 1960% di l'autostrada è u 50% di a ferrovia anu pigliatu a parte, dapoi u 30 a parte di a ferrovia hè sottu. Tuttavia, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci hè diminuita di 1985% in l'ultimi 50 anni.

RINASCITA DI A FERROVIA

Per u settore ferroviariu turcu, l'annu 2003 quasi simbulizeghja una rinascita. Mentre a ferrovia hè diventata una pulitica statale di novu dopu à 50 anni, 251 milioni di TL sò stati attribuiti per a ferrovia. Questa figura hà aumentatu 2012 volte in 16 è hà righjuntu circa 4,1 miliardi TL. In u risultatu di l'aumentu di l'indennità d'investimentu; In 9 anni, 80 prughjetti sò stati pruduciuti in u quadru di i principali obiettivi di mudernizazione di u sistema esistente, u sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata, a ristrutturazione, in particulare i prughjetti di Treni d'Alta Velocità, è e ferrovie sò diventate unu di i più. settori dinamichi.

Mentre circa 50 km di novi linee ferroviarie sò state custruite in l'ultimi 1000 anni, 888 km di novi ferrovie, 1.085 km di quali sò linee YHT, sò state custruite. U sistema esistente ùn hè statu ancu trascuratatu, 6.455 km di linee ferroviarie sò state rinnuvate. Cusì, cù i prughjetti di treni d'alta velocità, l'imaghjini di u trenu è i so abitudini di trasportu anu cambiatu. U sistema attuale hè statu rinnuvatu, a velocità di u trenu hè stata rimessa à a norma, è a qualità di u serviziu hè stata aumentata.

L'operazione di trenu di bloccu hè stata iniziata in u trasportu di merci. In questu cuntestu, mentri l'OIZ è i centri di trasportu sò cunnessi à a ferrovia principale, i centri logistichi sò stabiliti in 16 posti. Inoltre, 3.476 passaghji à livellu sò stati migliurati è 530 passaghji à livellu sò stati cuntrullati. Cù questi studii, hè stata ottenuta una riduzione significativa di l'accidenti di passaghju à livellu.

Ci sò prughjetti impurtanti nantu à l'agenda di Turchia per u sviluppu di a ferrovia internaziunale. Unu di i più impurtanti di questi hè u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi-Baku, chì rinvivirà a storica Strada di Seta cù a cooperazione di Turchia, Azerbaijan è Georgia, mentre furnisce una ferrovia ininterrotta da Londra à Cina cù Marmara, 1,5 milioni di passageri è 3 milioni di tunnellate di carichi annu sò destinati à esse trasportati in i primi anni. . Ci sò ancu prughjetti per u Mediu Oriente. Hè destinatu à andà in YHT da Istanbul à a Mecca è Medina.

Inoltre, un sistema di Diesel Train Set veloce, sicuru è còmode hè statu lanciatu trà e cità vicine.

U TRANSPORTU PUBLICU CITTÀ SI RIFURZA

Per sviluppà u sistema ferroviariu in u trasportu publicu urbanu, u Prughjettu Başkentray in Ankara, Marmaray in Istanbul è u Prughjettu Egeray in Izmir sò stati iniziati in cooperazione cù i guverni lucali. A seccione Cumaovası-Aliağa di Egeray hè stata messa in serviziu. A custruzzione di a linea hè ancu iniziata per allargà stu sistema, induve a gestione suburbana hè realizata in standard di metro, à Torbalı. U Prughjettu Gaziray hè ancu realizatu in Gaziantep.

L'INDUSTRIA FERROVIARIA AVANZATA SI Sviluppa

I sforzi sò ancu fatti per sviluppà l'industria ferroviaria avanzata in cooperazione cù u settore privatu domesticu è straneru. filiali di TCDD; Mentre a produzzione di locomotive è vagoni di merci in TÜLOMSAŞ in Eskişehir, treni è vagoni di passageri in TÜVASAŞ in Sakarya è vagoni di merci in TÜDEMSAŞ in Sivas, hè diventata competitiva in i mercati naziunali è internaziunali.

I set Marmaray sò sempre pruduciuti in a fabbrica di veiculi ferroviari EUROTEM, chì hè stata stabilita in Sakarya cù a cooperazione di a Corea. Cù u partenariatu di TCDD, High Speed ​​​​​​Train Switch Factory (VADEMSAŞ) in Çankırı, è a cumpagnia VOSSLOH / GERMANY hà stabilitu una fabbrica di fermi di ferrovia in Erzincan. KARDEMİR hà iniziatu a produzzione ferroviaria per e linee YHT. In più di fabbriche di dormitori di cimentu, 10 più sò stati stabiliti in Afyon è Sivas. In cuuperazione cù a Cumpagnia di l'Industria di Macchine è Chimica, i studii cuntinueghjanu per a produzzione di roti di ferrovia.

A FERROVIA hè liberata

In u scopu di u prugettu "Ristrutturazione è rinfurzamentu di u settore ferroviariu turcu", sò stati preparati a "Legge Quadro Generale Ferroviaria" è "Progetti di Legge TCDD", chì assicurarà chì u quadru legale è strutturale di u settore ferroviariu turcu hè stabilitu in in cunfurmità cù a legislazione di l'UE.

Ristabilisce l'equilibriu in u settore di u trasportu in favore di e ferrovie, l'aumentu di a cumpetitività di e ferrovie contr'à l'altri tipi di trasportu rivitalizzandu e ferrovie dipende principalmente da maximizà a cumpetizione in u settore ferroviariu.

COME ERANU GESTITI I FERROVII TURCHI ?

E Ferrovie Ottomane hè stata amministrata da u Dipartimentu di Turuk è Meabir (Road and Construction) di u Ministeru di i Travaglii Publici per un tempu. U 24 settembre 1872, l'Amministrazione Ferroviaria hè stata creata per fà a custruzzione è l'operazione di a ferrovia. Dopu à u stabilimentu di a Republica è a decisione di naziunalizà e ferrovie, a "Direzzione Generale di Ferrovia Anatolian-Baghdad" hè stata stabilita sottu u Ministeru di i Travaglii Publici (Ministeru di i Travaglii Publici) cù a Legge N ° 24 di 1924 May 506 per a gestione ferroviaria. . Cum'è a prima unità di gestione indipendente in u campu di e ferrovie, per assicurà chì a custruzzione è u funziunamentu di e ferrovie sò realizati inseme, cù a Legge n ° 31 di u 1927 di maghju di u 1042, "State Railways and Ports Administration-i General Administration. " hà cuminciatu à travaglià. L'Amministrazione Generale di Ferrovie è Porti di u Statu era attaccata à u Ministeru di i Trasporti (Ministeru di i Trasporti), chì hè statu stabilitu u 27 di maghju 1939. Hè stata amministrata cum'è una amministrazione statale cù un bilanciu annessu finu à u 22 di lugliu di u 1953, è cù a Legge N ° 6186 promulgata in quella data, hè stata trasfurmata in una Entità Statale Ecunomica sottu u nome di "A Republica di Turchia Amministrazione Ferroviaria Statale ( TCDD)" sottu u Ministeru di i Trasporti.

Infine, TCDD, chì hà ricevutu l'identità di "Istituzione ecunomica publica" cù u Decret Legge N ° 08.06.1984 di 233 è hà trè filiali, à dì TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ è TÜVASAŞ, cuntinua sempre a so attività cum'è l'istituzione pertinente di u Ministeru di i Trasporti. , Affari marittimi è cumunicazioni.

TRENI ALTA VELOCITA, U PIONEER DI CAMBIAMENTE

Senza dubbitu, i Treni d'Alta Velocità, chì sò stati messi in serviziu trà Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Eskişehir-Istanbul, Konya-Eskişehir, Ankara-Istanbul è sò trà i prughjetti di prestigiu di u nostru paese, diventenu u nome di una rivoluzione in termini di trasportu di passageri è gestione di treni in Turchia. I travaglii di custruzzione di Ankara-Sivas, Ankara-Bursa, Ankara-İzmir Prughjetti YHT cuntinueghjanu.

Attualmente, un totale di 1.889 chilometri di a custruzzione di a Linea di Trenu Alta Velocità cuntinueghja trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. In più di e linee di treni d'alta velocità, sò ancu custruite linee di treni d'alta velocità induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme. Bursa-Bilecik, Konya-Karaman-Niğde-Mersin-Adana, Osmaniye-Gaziantep, ÇerkezköyI travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea ferroviaria à alta velocità di 1.626 chilometri, cumprese Kapikule è Sivas-Zara. Un totale di 429 mila 3 chilometri di custruzzione di ferrovia cuntinueghja, cù 944 chilometri di ferrovie convenzionali.

I travaglii di elettrificazione è di signalizazione cuntinueghjanu per riduce i costi operativi di e linee è furnisce un trasportu sicuru d'alta capacità. Hè destinatu à aumentà a tarifa di linea da 45 per centu à 2023 per centu in 77 in linee signalate è elettrificate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*