ÇİMKO hà ricevutu u certificatu CSC per e so trè strutture

cimko hà ricevutu u certificatu csc per a so facilità uc
cimko hà ricevutu u certificatu csc per a so facilità uc

THBB, l'Operatore di u Sistema Regiunale di u Cunsigliu di Sostenibilità di u Concrete (CSC), è l'impresa Ecunomica KGS (KGS), l'Organismu di Certificazione di u Cunsigliu, cuntinueghjanu à travaglià intensamente per l'imprese chì dumandanu a certificazione da u "Sistema d'Usu Responsabile di Risorse". .

In cunsiquenza, e strutture di ÇİMKO Çimento ve Beton Sanayi Ticaret AŞ, chì anu dumandatu à certificà duie strutture di cimentu pronto, sò state ispezionate da KGS. In u risultatu di l'ispezioni, a Centrale di Cimentu Prontu ÇİMKO Osmaniye è a Pianta di Cimentu Prontu Altınşehir in Adıyaman anu u dirittu di riceve u "Certificatu d'Usu Responsabile di Risorse di u Cunsigliu di Sostenibilità di u Concrete". Dopu à queste certificazioni, una dumanda hè stata fatta per a certificazione di ÇİMKO, Narlı Cement Factory. In u risultatu di l'ispezioni realizate da KGS, a Fabbrica di Cimentu Narlı di ÇİMKO Çimento hà ancu u dirittu di riceve u "Certificatu d'Usu Responsabile di Risorse di u Cunsigliu di Sostenibilità di u Concrete". Dopu chì u "Sistema di Certificazione di l'Usu Responsabile di Risorse" hè diventatu attivu in u nostru paese, ÇİMKO hà ottenutu un successu impurtante certificendu e so strutture 3. ÇİMKO hà aumentatu dopu u livellu di certificazione di Osmaniye è Altınşehir Ready-Mixed Concrete Facilities à u livellu d'argentu.

Una cerimonia hè stata tenuta in Gaziantep, ospitata da ÇİMKO, per presentà i ducumenti di e strutture chì anu ottenutu stu successu impurtante. U guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin, u sindaco di Şehitkamil Rıdvan Fadıloğlu, u sindaco di Şahinbey Mehmet Tahmazoğlu, u presidente di ERMCO è THBB, Yavuz Işık, u presidente onorariu di SANKO Holding Board of Directors Abdulkadir Konukoğman Adminstrazioni di Sanko, u Cunsigliu di gestione di SANKO. Konukoğlu, Direttore Generale di ÇİMKO Dr. Önder Kırca, Segretariu Generale di THBB Aslı Özbora Tarhan, Direttore di l'Intraprisa Economica di KGS Selçuk Uçar, amministratori civili anziani in Gaziantep, capi di camere è sindicati, rapprisentanti di l'università, dirigenti di SANKO Holding è invitati anu participatu. I certificati chì ÇİMKO avia u dirittu di riceve sò stati presentati da ERMCO è u presidente di THBB Yavuz Işık à i funzionari di ÇİMKO Narlı Cement Factory è Osmaniye è Altınşehir Ready-Mixed Concrete Facilities.

Yavuz Işık: "Cù stu sistema di certificazione, a nostra industria hà ottenutu un mudellu accettatu in u mondu chì aumenta a so prestazione di sustenibilità".

U presidente di ERMCO è THBB, Yavuz Işık, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu: "U tema di sustenibilità, chì guadagna impurtanza in quasi tutti i settori, significa assai in particulare per u nostru settore. A sustenibilità hà per scopu di risponde à i nostri bisogni attuali senza compromette i bisogni di e generazioni future. In cunfurmità cù questu scopu, u Cunsigliu di Sostenibilità Concrete (CSC) hè statu stabilitu in 2016. Cum'è THBB, avemu agitu cum'è "Operatore di Sistema" di sta certificazione in Turchia, in più di esse un membru di u cunsigliu. Inoltre, u nostru mecanismu d'autocontrollu indipendente, KGS, hè statu ancu autorizatu da u Cunsigliu è numinatu cum'è "Organismu di Certificazione". CSC offre un mudellu di Certificazione d'Usu Responsibule di Risorse per u cimentu è i so dui cumpunenti più impurtanti, cimentu è materiali aggregati. Cù stu sistema di certificazione, a nostra industria hà ottenutu un mudellu accettatu in u mondu chì migliurà a so prestazione di sustenibilità. Cusì, a sensibilità è i sforzi di i pruduttori di cimentu, cimentu è aggregate in u nostru settore nantu à a sustenibilità; Cù un prucessu di documentazione affidabile, indipendente, basatu in dati, hè stata assicurata per esse mostrata à u mondu sanu. ÇİMKO, un membru di a nostra Associazione, hà fattu un passu assai rispunsevuli in quantu à a sustenibilità è subitu unitu à stu sistema, chì hè statu implementatu per a prima volta in 2017 è adattatu à u nostru paese in 2018, à a fine di 2018. Felicita à ÇİMKO, un membru di a nostra Associazione, chì avia u dirittu di riceve u "Certificatu d'Usu Responsabile di Risorse" per i so rializazioni è vogliu chì queste certificazioni portanu à grandi successi. disse.

Önder Kırca: "U nostru scopu hè di esse un pioniere in l'usu rispunsevule di risorse in u nostru settore è soprattuttu in a nostra regione purtendu tutte e nostre strutture à questu livellu".

Direttore Generale CIMKO Dr. In u so discorsu à a ceremonia di CSC, Önder Kırca hà dettu: "ÇİMKO combina l'obiettivu di a produzzione di qualità mundiale cù principii di sustenibilità. A nostra Fabbrica Narlı hè u megliu esempiu di pratica in questu campu cù i valori di emissioni più bassi in Turchia. Avemu prisentatu a prova più concreta di i nostri sforzi in a sustenibilità cumpiendu cù successu u prucessu di certificazione CSC datu da THBB, l'Operatore di u Sistema Regiunale di u Cunsigliu di Sostenibilità Concrete. In questu prucessu, avemu avutu u dirittu di certificazione CSC cù u nostru modu di fà affari sottu à l'intestazione di gestione, ambiente, ecunumia è pratiche suciale è i risultati di u travagliu chì avemu pruduttu. Esse trà e prime fabbriche di cimentu è strutture di cimentu pronto in u nostru paese à avè a certificazione CSC hè stata à tempu una ricumpensa per i nostri sforzi è un strumentu di motivazione per sparghje stu standard à e nostre altre strutture. U nostru scopu hè di esse un pioniere in l'usu rispunsevuli di e risorse in u nostru settore è soprattuttu in a nostra regione purtendu tutte e nostre facilità à stu livellu. Travagliemu per portà u Gruppu SANKO, di quale simu un membru, u scopu di "rinunzià à queste terre ciò chì hà pigliatu da queste terre", inseme cù u tìtulu di "Azienda chì usa i so risorse in modu rispunsevule". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*