Parlendu à u Workshop di Earthquake, İmamoğlu hè u Prughjettu di Murder di Channel Istanbul

Imamoglu, chì hà parlatu à l'attellu di u terrimotu, hè u prughjettu di l'assassiniu di u canali Istanbul.
Imamoglu, chì hà parlatu à l'attellu di u terrimotu, hè u prughjettu di l'assassiniu di u canali Istanbul.

Parlendu à u Workshop di u Terremotu di Istanbul, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, hè stata caricata à u prughjettu "Kanal Istanbul". Enfatizendu chì u Canal Istanbul ùn hè micca solu un prughjettu di trasportu marittimu, İmamoğlu hà dettu chì u prugettu cuntene risichi chì ponu cambià u sistema di equilibriu ecologicu di a cità sia in terra sia in mare.

İmamoğlu hà dettu: "Laghi, bacini, spazii agriculi, spazi viventi, sistema d'acqua sotterranea è tuttu u sistema di trasportu di a cità sò criticamente affettati da u prugettu. Al di là di a distruzzione di i terreni agriculi, nasce una situazione chì una pupulazione di 8 milioni serà imprigiunata nantu à l'isula chì serà furmatu trà u Bosforu è u canali novu apertu. "Cù stu prughjettu freak, 8 milioni di persone seranu imprigiunati in a regione cù u più altu risicu di terramotu in u paese", disse. Rimarchendu chì parechji centri di attrazione, cità, fabbriche, scole è opportunità di travagliu ponu esse creati in u paese cù i soldi da spende in Canal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Un altru prublema hè chì milioni di i nostri citadini nantu à a linea di a fame ponu esse impiegati. in e so cità è paesi. In sintesi, stu prughjettu ùn hè ancu un tradimentu di Istanbul. Hè ufficialmente un prughjettu d'assassiniu. Hè un prughjettu di disastru inutile per Istanbul. "Quandu stu prughjettu hè finitu, Istanbul serà finitu", disse.

U "Atelier di Terremotu", induve a questione di u terrimotu, unu di i più grandi disastri chì affruntà Istanbul, hè statu discutitu, hà iniziatu à u Centru di Cungressu di Istanbul. U primu discorsu à l'attellu, chì hè statu tenutu cù a participazione di tutti i cumpunenti di u sughjettu è si terrà trà 2-3 dicembre, hè statu fattu da Tayfun Kahraman, Capu di Gestione di Rischi di Terremoti è Dipartimentu di Ripresa Urbana di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). ). U presidente IMM, chì hà pigliatu u microfonu dopu à Kahraman Ekrem İmamoğluHà enfatizatu chì Istanbul hè stata fundata nantu à una di e linee di falla di u terremotu chì ponenu u più risicu in u mondu per via di l'insediamenti chì affetta. İmamoğlu hà dichjaratu chì si sò riuniti in questu attellu per disegnà una mappa stradale chjara di a cità. Nutendu chì in u passatu, e cose in Istanbul o ùn anu micca travagliatu in tuttu o ùn anu micca travagliatu cum'è duverebbe, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, ci sò diverse ragioni per quessa chì e cose si fermanu o si fermanu. Ma u mutivu più impurtante hè u stilu di gestione chì dice "I" piuttostu cà "Noi", l'approcciu "Sò"... Hè un intesu chì face u sordu à a voce è a vulintà di a nazione. Per quessa, da u ghjornu chì avemu ghjuntu à u putere, avemu fattu una gestione chì attiverà u sensu cumunu. Avemu cuminciatu à tene attelli nantu à ogni aspettu di a vita è ogni bisognu di Istanbul. "Avemu riunitu quelli chì sò interessati à u sughjettu, esperti, partenarii è beneficiari", disse.

"L'ATTERU PIÙ IMPORTANTE CHE ABBIAMU MAI FATTU"

Dichjarà chì a cità ùn deve esse una zona di puzzle, İmamoğlu hà enfatizatu chì piglianu a participazione demucratica, a ragione è a scienza cum'è guida. Attendendu l'impurtanza di l'avvenimentu cù e parolle "U più impurtante di i workshop chì avemu tenutu finu à avà", İmamoğlu hà dettu, "Perchè u duvere primariu di una amministrazione municipale è di un sindaco hè di assicurà a salvezza di a vita è di a pruprietà ogni citadinu chì vive in quella cità. Allora prima a vita, dopu a pruprietà. I bisogni, i prughjetti è i servizii in tutti l'altri spazii ponu vene solu dopu. Per d 'altra banda, ci sò parechji spazii induve ùn hè spessu chjaru ciò chì avete fattu, quantu sforzu avete fattu, o ciò chì avete ottenutu. Hè assai scunnisciutu. Ùn hè micca assai impurtante. Francamente, ùn hè micca pussibule di cunvertisce u sforzu, u tempu è e risorse chì passate in quelli spazii in voti in pulitica. U campu di a preparazione di u terrimotu è di u disastru hè unu di questi spazii, solu quandu avete scontru un terremotu o disastru, vi capisce quantu impurtante, quantu strategicu è quantu salvavanu a vostra preparazione precedente. Forse hè per quessa chì i pulitici, soprattuttu i pulitichi populisti, ùn si importanu micca assai di questi spazii è ùn facenu micca assai sforzu. Cum'è ùn importanu micca u riscaldamentu glubale è l'emissioni di diossidu di carbonu. "Ùn simu micca quelli tipu di pulitici", disse. In riferimentu à u travagliu chì anu realizatu nantu à i terrimoti durante u so mandatu cum'è Sindaco di Beylikdüzü, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U RISCHIU PIÙ IMPORTANTE DI STA CITTA hè terrimotu"

"Ùn pudemu micca mette a nostra testa in a sabbia. Ùn puderemu micca. U risicu più impurtante di sta cità hè u terrimotu. È questu risicu ùn hè micca cusì chjucu. Inoltre, stu risicu ùn hè micca solu u risicu di Istanbul. Hè u risicu di tutta a Turchia. Parlemu di a pussibilità di un grande caosu è di disastru naziunale, induve a vita si ferma è l'ecunumia soffrenu grandi danni. Parlemu di un grande risicu chì l'attuali 1.2 milioni di edifici affruntà. Parlemu di un risicu in u quale 48 mila edifizii seranu severamente dannighjati è decine di millaie di i nostri citadini puderanu perde a so vita. Dunque, cum'è a nova amministrazione, u nostru scopu primariu hè di fà di Istanbul una cità resistente à i disastri è soprattuttu i terrimoti. U nostru scopu più cuncrettu hè di pruduce una mappa stradale tenendu in contu tutti i suggerimenti di suluzione scientifica à scala internaziunale è naziunale. "Vulemu agisce è truvà un approcciu chì hè basatu annantu à e dati scientifichi è piglia in contu i punti di vista di tutti i stakeholder pertinenti".

Dichjarà chì Istanbul hà persu assai tempu in quantu à u terrimotu, İmamoğlu hà dettu: "Cumu pò esse cusì trascuratu quandu una sucità hè sottu à un risicu cusì grande? "Ùn possu micca capisce", disse. Enfatizendu chì ùn volenu micca perde più tempu, İmamoğlu hà dettu: "Tutte l'università, l'istituti, l'urganisazioni non governamentali, l'istituzioni pubbliche cintrali è lucali; Duveranu participà à stu prucessu in quantu à a so autorità, furmazione è sapè fà. Tutti duveranu participà à tutti i prucessi preventivi è riabilitativi. Perchè questu hè una mubilizazione ", disse.

"SI AVETE UN BUDGET LIMITU, COME U SPENSU?"

Criticà u prughjettu di u "Canale Istanbul" chì hè statu purtatu à l'agenda mentre ci hè un prublema ardente cum'è u terremotu, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu dumandà à tutti i Istanbuliti: Se avete un budgetu limitatu, cumu si spende quellu budget?" Sè avete difficultà à cumprà cibo per alimentà i vostri membri di a famiglia. Se ùn avete micca abbastanza ingressu per alimentà è educà i vostri figlioli bè è sanu. Vulete andà in u debitu per cumprà mobili innecessarii è lussuosi per a vostra casa, o avete prestu soldi da u bancu è andate in vacanze? Cum'è una famiglia, un babbu, una mamma, chì ti importa quandu pensa à spende u vostru propiu budget? Sè vo site un cummerciante, un mercante, un omu d'affari, cumu si cumportanu ? Cum'è un cummerciante intelligente, un cummerciante o un omu d'affari intelligente, cumprà i yacht cù i soldi chì avete guadagnatu? "O si fucalizza nantu à l'investimenti chì assicureranu a sopravvivenza di a vostra cumpagnia?" ellu dumandò. Dichjarà chì e risposte à queste dumande sò chjaru, İmamoğlu hà dettu:

"CHANNEL ISTANBUL pò esse a nostra priorità?"

"I genitori rispunsevuli è l'imprese rispunsevuli cù budget limitati pensanu dece volte prima di spende ogni centesimu. Ùn agisce micca cum'è u tipu di persona in u dittu chì principia à beie latte di burro. Ma cumu deve un amministratore publicu intelligente, un puliticu intelligente pianificà a spesa di u bilanciu publicu ? Ùn hè a priurità di migliurà a qualità di a vita di a nazione, l'impieghi, a pruduzzione, l'educazione è a salute ?Chì fate s'è l'ecunumia hè in guai è si vede ch'ella sarà ancu di più in un futuru vicinu ? Perdite e risorse di a nazione in un sognu crudu? Un prughjettu di u Canal Istanbul hè statu parlatu in questa cità per un tempu. Ci anu mai dumandatu ? Ci anu pigliatu u nostru parè ? Mentri tanti figlioli di a nazione, centinaie di millaie di ghjovani, 4 milioni di talentu sò disoccupati è senza speranza. Mentre tante persone sò poveri. Mentre chì tuttu stu bisognu di produzzione hè evidenti. Mentri ci hè bisognu di custruisce tanti fabbriche. Mentre chì i zitelli, chì sò l'avvene di sta cità di 16 milioni di persone, ùn pò micca esse alimentatu abbastanza. Mentre a maiò parte di elli ùn ponu micca riceve educazione pre-scola. "Canale Istanbul pò esse a nostra priorità mentre studia in aule affollate?"

Enfatizendu chì u Canal Istanbul ùn hè micca solu un prughjettu di trasportu marittimu, İmamoğlu hà dettu chì u prugettu cuntene risichi chì ponu cambià u sistema di equilibriu ecologicu di a cità sia in terra sia in mare. İmamoğlu hà listatu questi risichi in u so discorsu cusì:

"PROGETTU FRAK!"

"Laghi, bacini, spazii agriculi, spazi viventi, sistema di acqua di terra è tuttu u sistema di trasportu di a cità sò criticamente affettati da u prugettu. Al di là di a distruzzione di i terreni agriculi, nasce una situazione chì una pupulazione di 8 milioni serà imprigiunata nantu à l'isula chì serà furmatu trà u Bosforu è u canali novu apertu. Cù stu prughjettu freak, 8 milioni di persone seranu imprigiunati in a regione cù u più altu risicu di terramotu in u paese. Ùn ci hè micca statu in u mondu chì pò trasfiriri una populazione cusì grande à una altra geugrafia in casu di un terramotu. Chì tipu di prughjettu hè questu, per l'amori di Diu ? Chì tipu di mente hè questu? Fighjate, u canali in u prughjettu discutitu hè di circa 45 chilometri di longu, 20,75 metri di prufundità è 275 metri di larghezza in u so puntu più strettu. Un canale chì passa per i bacini di Sazlıdere è Terkoz. In altri palori, u prugettu distrugge l'area di u bacinu di Sazlıbosna è Terkoz. Ci hè un risicu di salinizazione di l'acqua di terra è u lavu Terkoz. Hè chjaramente capitu chì rappresenta una minaccia tremenda per i bisogni d'acqua potabile di Istanbul. Questa sola hè una ragione abbastanza per ùn fà micca stu prughjettu! A ghjente di Istanbul beie l'acqua di mare? Per d 'altra banda, u prugettu purtarà 1,1 milioni di nova pupulazione in a regione, in altri termini, una nova populazione pari à a pupulazione di 6 Beşiktaş o 5 distretti Bakırköy serà aghjuntu. 3.4 milioni di novi viaghji seranu creati per via di stu prughjettu. U trafficu di Istanbul aumenterà da almenu 10 per centu. 23 milioni di metri quadrati di zona forestale è 136 milioni di metri quadrati di area agricula seranu distrutti. A diga di Sazlıdere ùn resta micca. Hè per quessa chì u Statu Hydraulic Works (DSI) hà datu un rapportu negativu à u prugettu. Sicondu u rapportu, u 29 per centu di i bacini chì rispondenu à i bisogni d'acqua spariranu. Cù a custruzzione di u canali, un grande scavi serà accadutu. Sicondu u rapportu TMMOB, 2.1 miliardi di metri cubi di scavi seranu pruduciuti. 10 mila camioni di scavi participeranu à u trafficu di Istanbul ogni ghjornu. Ùn hè micca chjaru induve l'escavazione serà scaricata ! Scavi scavati, per esempiu; "Se si sparghje nantu à i distretti Güngören-Esenler-Bağcılar, questi distretti aumenteranu circa 30 metri".

"Ci hè una diminuzione di u trafficu di u Bosforu di Istanbul!"

İmamoğlu hà dettu chì u prughjettu ferma in e zone di terramotu di u 1u, 2u è 3u gradu, "A Falla di l'Anatolia di u Nordu passa à una distanza di 11 chilometri è a falla di Çınarcık passa à una distanza di 30 chilometri. I scientisti dicenu chì u Prughjettu di u Canale di Istanbul hà da disturbà a terra è l'equilibriu di u stress sotterraneo, è i sovraccarichi invitaranu novi terremoti. Preservà a struttura storica di u Bòsforu hè citatu cum'è una justificazione per u prugettu. In ogni casu, cù u prughjettu, affetta 17 milioni di metri quadrati di zona prutetta. A cità antica di Bathenoa, situata nantu à a riva di u lavu Küçükçekmece, è e grotte di Yarımburgaz, unu di i primi insediamenti, sò in l'area di u prugettu. Vogliu ancu attirà a vostra attenzione in quantu à u trafficu di u Bosforu. "Cum'è dichjaratu in u schedariu di l'applicazione EIA, ùn ci hè micca un aumentu di u trafficu di u Bosforu annantu à l'anni, ma à u cuntrariu, una diminuzione di 10 per centu hè osservata, soprattuttu in l'ultimi 22,46 anni", disse. Dichjarà chì e negatività ùn saranu micca limitate à Istanbul, İmamoğlu hà enfatizatu chì u Mari di Marmara è a Regione sò ancu in seriu periculu:

"A zona agricula è forestale assai produttiva, longa 45 chilometri è larga circa 150 metri, serà eliminata per sempre. Siccomu a penisula d'Istanbul serà separata da a Tracia, seranu necessarii novi ponti di cunnessione. U Mari di Marmara serà estremamente contaminatu per via di u flussu unilaterale chì serà da u Mari Neru à u Marmara per via di u prugettu. Sta situazione ùn solu mette in periculu a vita di a vita in Marmara, ma ancu metterà a pesca è e persone chì facenu a vita in questa attività in una situazione difficiule. U canali porta ancu à i cambiamenti climatichi. "Inseme à a terra distrutta, a fauna salvatica serà ancu distrutta".

"QUAndu stu prughjettu hè finitu, ISTANBUL SERÀ FINITU"

Rimarchendu chì parechji centri di attrazione, cità, fabbriche, scole è opportunità di travagliu ponu esse creati in u paese cù i soldi da spende in Canal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Un altru prublema hè chì milioni di i nostri citadini nantu à a linea di a fame ponu esse impiegati. in e so cità è paesi. In sintesi, stu prughjettu ùn hè ancu un tradimentu di Istanbul. Hè ufficialmente un prughjettu d'assassiniu. Hè un prughjettu di disastru inutile per Istanbul. Quandu stu prughjettu hè finitu, Istanbul serà finitu. Sta cità maravigliosa diventerà una cità inabitabile. Seremu lasciati cù prublemi insolubili in quantu à l'aria pulita, l'infrastruttura d'acqua è u trafficu. Ùn ci hè nè una traversata di u Bosforu, nè una traversata di u trafficu marittimu, nè una necessità ecunomica per una tale necessità. Hè stata preparata solu per creà novi spazii di prufittu, è i cunsiquenzi distruttivi chì pruvucarà ùn sò mai stati cunsiderati. Ùn pudemu micca è ùn permetteremu micca l'ambienti naturali, i spazii di vita è i bacini d'acqua di sta cità antica per esse distrutte solu perchè qualcunu farà soldi. Preveneremu i sbagli cù a vostra cumpetenza, sensibilità è curagiu.

Cù u vostru sensu cumunu, faremu a nostra cità più sicura, più vivibile è più attrattiva per 16 milioni di persone. "Grazie, longa vita", disse.

I participanti chì sò esperti in u sughjettu discuteranu u prublema di u terrimotu in Istanbul in sessioni chì si terranu trà u 2-3 di dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*