15 Novi autobus di produzzione domestica à a flotta ESHOT

novu autobus di pruduzzione domestica à eshot flotta
novu autobus di pruduzzione domestica à eshot flotta

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà inclusu 15 autobus novi di merchenzie domestiche in a reta di trasportu publicu. Ministru Tunç Soyer Ellu disse chì i novi veiculi sò stati dispiegati nantu à e linee necessarie in linea cù e richieste di i citadini è di i capi.

Sutta a gestione di a Direzzione Generale ESHOT, 1600 autobus novi di pruduzzione domestica si sò uniti à u serviziu di trasportu publicu, chì hè furnitu cù autobus 15 per ghjornu. Parlendu à a cerimonia tenuta in piazza Alsancak Gündoğdu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"A nostra Direzzione Generale ESHOT hà assignatu i nostri novi veiculi nantu à e linee necessarie in linea cù e richieste di i nostri citadini è e prumesse chì avemu fattu à i nostri mukhtars. Continueremu à rinnuvà a nostra flotta di autobus è calà l'età media. In u 2020, aghjunghjemu 20 autobus novi, 100 di i quali sò elettrici, à a nostra flotta.

Dichjarà chì anu u scopu di cumprà 2024 autobus elettrici finu à u 400 in cunfurmità cù u Pianu Strategicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Soyer hà cuntinuatu: "Attualmente, i nostri 20 autobus elettrici servenu i nostri citadini. Grazie à a centrale solare chì avemu implementatu nantu à i tetti di ESHOT Gediz Garage, u costu di carica di sti veiculi à a nostra municipalità hè zero. ESHOT implementa dui novi prughjetti di centrale elettrica assai prestu per risponde à i bisogni energetichi di novi veiculi elettrici ".

Enfasi nantu à a produzzione domestica

Enfatizendu chì pianificanu un trasportu publicu di qualità, tecnulugicu, amichevule per a natura, còmode è amichevule per i disabili in tuttu, u presidente Soyer hà cunclusu e so parolle cum'è seguente: Cum'è a Municipalità Metropolitana, attachemu una grande impurtanza à creà opportunità di trasportu publicu alternativu, furnisce un accessu faciule in ogni locu, senza stancu di i nostri citadini, senza perde u tempu è rende a so vita più faciule; hè per quessa chì avemu travagliatu ".

À a fine di a ceremonia, i rapprisentanti di Otokar, u fabricatore di l'autobus, anu assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHà ringraziatu, cù una placca è un mudellu per preferisce i veiculi di produzzione domestica. Allora i novi veiculi sò stati messi in serviziu tagliendu a cinta.

U sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, u sindaco di Dikili Adil Kırgöz è u sindaco di Menderes Mustafa Kayalar anu assistitu ancu à a cerimonia.

L'autobus domestici messi in serviziu anu un costu operativu più assequible grazia à u so bassu cunsumu di carburante è à un altu intervallu di mantenimentu. Hè una tecnulugia di punta è furnisce un altu livellu di cunfortu. A ricarica di u telefuninu hè ancu dispunibule in i veiculi chì rispettanu i criterii di emissioni Euro 6, sò adattati per disabili, climatizzati, pianu bassu, equipati di camere è ponu esse integrati in u sistema di seguimentu di a flotta, cù sistemi d'avvisu audio è visuale è un rampa chì si apre facilmente.

U persunale tecnicu di a Direzzione Generale ESHOT cuntinueghja à travaglià per furnisce un serviziu Internet gratuitu in vittura, principalmente in veiculi novi, è principalmente in autobus nantu à e linee universitarie.

I sistemi è i servizii inclusi in u Pianu Strategicu 2020 di ESHOT sò implementati cù questi strumenti. L'autobus, chì serve sottu à a Direzzione Generale ESHOT, facenu 340 mila viaghji è 25 mila chilometri nantu à 356 linee ogni ghjornu. 1 milione 100 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*