Opere di Sottopassu Strada Eskişehir Vicinu à a Fine

Opere di Sottopassu Strada Eskişehir Vicinu à a Fine
Opere di Sottopassu Strada Eskişehir Vicinu à a Fine

I travaglii di u passaghju di a strada di Eskişehir sò vicinu à a fine; A Municipalità Metropolitana di Ankara intraprende novi prughjetti per alleviare u trafficu di a cità è risponde à i bisogni di trasportu di e persone di a capitale.

Da una parte, a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so travaglii di mantenimentu stradale, patching, pavimentazione asfaltata è pavimentazione, implementa novi prughjetti di apertura di strada, intersezzione è sottupassu chì riduceranu a densità di trafficu in parechji punti di a Capitale.

U travagliu sottupassu davanti à Konutkent, Yaşamkent è Başkent University Junctions, chì hè attualmente in custruzzione nantu à Dumlupınar Boulevard (Eskişehir Road), unu di i prughjetti chì darà una nova vita à u trafficu di a cità, hè finitu.

U 85 PERCENTU DI U PROGETTU GIGANTE HA SUCCHIATU

U 7 per centu di e trè opere di sottupassu, chì sò stati realizati da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana nantu à una basa 24/85, cum'è e cundizioni climatichi permettenu, è sò stati previsti per esse aperti prima di l'annu novu, sò stati cumpletati.

In trè sottopassaggi induve un totale di 46 mila 500 tunnillati di asfaltu seranu posti; I travaglii di illuminazione, curb, pavimentazione, barriera, paisaghjistu è sub-superstruttura cuntinueghjanu à piena velocità.

I CITTADINI VEDIU U TEMPU RESTANTU IN MANIERA TRASPARENTE

A Municipalità Metropolitana, chì informa i citadini nantu à i travaglii realizati sia per mezu di e social media è di i schermi di a cità cù u so accostu di a municipalità trasparente, mostra a stessa meticulosità in i trè travaglii sottumessi.

I citadini sò infurmati nantu à u tempu restante in quantu à a data di apertura per mezu di schermi LED giganti installati in Dumlupınar Boulevard.

6 RUSSIE SOTTASSASSI

Cù l'apertura di strade laterali custituite da duie corsie ciascuna, inseme cù passaggi sotterranei custituiti da un totale di 3 corsie, 3 andendu è 6 venenu, in Dumlupınar Boulevard, a densità di trafficu serà assai alleviata.

Quandu i travaglii chì assicureranu un flussu di trafficu ininterrottu in a direzzione di a strada Ankara-Eskişehir sò finiti, a lunghezza di u passaghju sotterraneo di Konutkent Junction serà di 700 metri, a lunghezza di u sottopassu in U-turn di Başkent serà di 460 metri, è Yaşamkent Junction esse longu 700 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*