I primi ingegneri di trasportu di Turchia anu cuminciatu à travaglià in Mersin Metropolitan

I primi ingegneri di trasportu di Turchia cuminciaru à travaglià in a cità di mirtu
I primi ingegneri di trasportu di Turchia cuminciaru à travaglià in a cità di mirtu

A municipalità metropolitana di Mersin hà fattu un novu terrenu trà e municipalità per ottimisà u pianu di trasportu è u layout di a cità. L'Ingegneria di i Trasporti, chì hè stata recentemente stabilita in Turchia è hè una sub-ramu di l'Ingegneria Civile, hà pruduttu i so primi graduati cum'è ramu specificu.

A municipalità metropolitana di Mersin hà incorporatu Buse Aydemir è Mehmet Alim Umut Ağca, unu di i primi ingegneri di trasportu di Turchia, in a municipalità. I ghjovani ingegneri chì anu ricevutu un premiu da u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) travaglià in a Municipalità Metropolitana è aduprà a so cunniscenza tecnica è e so cumpetenze per a cità.

Un primu trà e municipalità

Ersan Topçuoğlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, hà manifestatu a so satisfaczione chì l'ingegneri premiati sò di a Municipalità Metropolitana è hà dettu: "Cerchemu di fà u nostru megliu per risolve u prublema di trasportu in a nostra cità. In questu sensu, avemu avutu studii cù l'amichi chì avemu pensatu chì puderia esse assai utile per noi. I nostri dui ghjovani amichi, Buse Aydemir è Mehmet Umut Ağca, anu dumandatu à noi. Sicondu a nostra ricerca, per a prima volta trà e municipalità in Turchia, avemu principiatu questi nostri amici à travaglià in u Dipartimentu di i Trasporti cù u titulu di "ingegnere di trasportu" per fà u pianu di trasportu di a nostra cità è prufittà da ellu. à u livellu massimu. Dopu avè finitu cù successu a so educazione, eramu entusiasti di riceve u terzu premiu in u cuncorsu urganizatu da TÜBİTAK in tutta a Turchia cù u sughjettu di "Città Intelligenti è Trasporti". Quandu avemu trasmissu stu prublema à u nostru sindaco, u sgiò Vahap Seçer, hà ancu vistu bè. Cum'è Capu di Dipartimentu, sò assai felice di questu. Spergu chì i nostri amichi seranu benefizii à a nostra cità è a municipalità. Credu chì faremu boni prughjetti ".

Dui ingegneri di trasportu premiati TÜBİTAK travagliaranu per u trasportu urbanu

Mehmet Alim Umut Ağca hà enfatizatu l'impurtanza di furmà ingegneri di trasportu di u liceu per a prima volta è hà dettu: "Dopu à a creazione di u nostru dipartimentu, avemu participatu à parechje cunferenze è cuncorsi in u trasportu è realizatu attività sia per annunzià u nostru dipartimentu sia per presentà noi. Questu ci hà datu vantaghji. A nostra scola hà criatu l'uppurtunità di travaglià mentre studiava, soprattuttu involucenduci in diversi prughjetti è piani diffirenti. Avemu participatu à TÜBİTAK nantu à "Città Intelligenti è Trasporti". Quandu avemu participatu cù stu prughjettu, eramu l'unicu prughjettu chì hà ricevutu un diploma in trasportu. Puderaghju dì chì e persone veramente qualificate sò furmatu in u trasportu. Ci hè attualmente 38 graduate ingegneria di trasportu in u nostru dipartimentu in Turchia. "I dui sò in a municipalità metropolitana di Mersin", disse.

"Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per l'impurtanza chì attribuisce à u meritu"

Esprimendu a so satisfaczione per u fattu chì una municipalità hà creatu un impiegu assumendu un ingegnere di trasportu per a prima volta è vulendu chì questu fussi un esempiu, Ağca cuntinuò e so parolle cusì: "Avemu scontru parechje cose diverse durante u prucessu di reclutamentu, perchè vuliamu per dà un esempiu cum'è l'ingegnere di trasportu di u futuru. Aviu fattu un stage in a municipalità prima è aghju avutu stasgii in diversi prughjetti è licitazioni cù cumpagnie private. Allora, essendu un zitellu di stu locu, a mo motivazione versu questu locu hè assai alta. Perchè cunnosci a so visione è aghju vistu ciò chì faria, ciò chì puderia fà. "Sperendu, vogliu cuntinuà à travaglià versu sta visione in una manera chì possu esse pruduttivu è dà un esempiu per a nostra municipalità, a nostra ghjente è e persone futuri chì travaglià in u mo campu. Questu hè u mo scopu ".

"A prima cumuna chì apprezza l'ingegneri di trasportu"

Buse Aydemir, invece, hà dichjaratu chì, postu ch'ella hè unu di i primi ingegneri di trasportu, prumuverà u dipartimentu in u megliu modu in Turchia è in u mondu è intraprenderà belli prughjetti per a cità, è hà dettu: "Mersin Metropolitana. A municipalità hè a prima cumuna in Turchia chì ci hà assuciatu è hà apprezzatu l'ingegneri di trasportu trà e municipalità. Avemu passatu parechje tappe in u prucessu di entrata. L'infurmazioni tecniche è l'equipaggiu chì avemu ricevutu à a scola sò stati pruvati. Ci sò stati dati parechji prughjetti di intersezzione è prughjetti di trasportu publicu. In u risultatu, u nostru Capu di Dipartimentu Ersan Topçuoğlu hà trovu pusitivu. Vogliu sustene a nostra cità è a nostra municipalità quant’è possu. In listessu modu, crede chì rapprisentaraghju ingegneri di trasportu in u nostru paese in u megliu modu pussibule. Sò assai entusiasta di presentà u nostru dipartimentu à i nostri amichi è u nostru paese, è vogliu fà prughjetti veramente boni. Participerà à parechji prughjetti ligati à u prughjettu di u sistema ferroviariu è u trasportu publicu. "Avemu piani in avanti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*